بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز

تجربه لیزر موهای زائد من در کلینیک دکتر زکی زاده (بخش سوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز
لیزر موهای زائد در اهواز

یکی از روزهای مراجعه ام به مطب، خانمی رو دیدم که برای انجام لیزر موهای زائدش اومده بود. اما بعد از مشاوره مجبور شد بره. از منشی که علتش رو جویا شدم گفت: متاسفانه تکنولوژی لیزر هنوز به نقطه ای نرسیده که بتونه موهای بلوند و خیلی روشن رو درمان کنه و این خانوم هم خیلی پوست و موی روشنی داشت. اما جای تعجب نیست که در سال های آینده، این تکنولوژی هم اضافه بشه. یک روز هم خانم بارداری مراجعه کرد و منشی بهش گفت که لیزر موهای زائد در دوران بارداری منع شده و اغلب مراکز معتبر این کار رو انجام نمی دن.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از مهمترین تجربیاتی که میخوام در اختیارتون قرار بدم اینه که من یه خالکوبی خیلی بزرگ روی پام دارم. چیزی که خیلی منو شوکه کرد این بود که این ناحیه غیر قابل لیزر درمانیه! چون رنگدانه های خالکوبی، لیزر رو مختل می کنن و ممکنه منجر به سوختگی بشه. برای همین این تکه از پام رو هیچوقت درمان لیزر نکردم.

در مرکز لیزر اهواز، خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی بدون درد سوپرانو آمریکا و زیر نظر آقای دکتر زکی زاده ارائه میشه. برای همین از لحاظ ایمنی و بیخطر بودن، خیالم راحتِ راحته.

لیزر موهای زائد آقایان اهواز

تجربه هایی که من از لیزر موهای زائد گرفتم این بود که این روش برای همه مناسب نیست. شاید در نظر اول هزینه لیزر موهای زائد گران باشه، اما در نهایت متوجه میشید که هزینه آن در مقایسه با مجموع روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد، به صرفه تر است. شاید لیزر موهای زائد به نظر وقت گیر باشه، چون هر جلسه بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشه و هر 6 هفته یکبار باید مراجعه کنید، اما نتیجه اش فوق العادست. افراد دارای موی خیلی روشن مناسب لیزر موهای زائد نیستن. و همونطور که قبلا هم اشاره کردم مرکز لیزر خیلی مهمه و باید قبل از مراجعه خیلی تحقیق کنید و جایی که معتبر باشه رو انتخاب کنید. اگه شما هم مثل من به دنبال راحتی و آرامش و تمیزی هستید، توصیه می کنم لیزر موهای زائد رو امتحان کنید؛ چراکه از زمین تا آسمون با روش های دیگه فرق داره و کلا خیلی خوبه. تا یادم نرفته این رو هم بگم که تو کلینیک دکتر زکی زاده، خدمات لیزر برای آقایون هم توسط اپراتور آقا انجام میشه.

در آخر هم میخوام به کسایی که تو اهواز زندگی می کنن توصیه کنم که اگه دنبال یه مرکز خوب لیزر موهای زائد می گردید، حتما به کلینیک دکتر زکی زاده مراجعه کنید. اگر هم در شهر های دیگه زندگی می کنید می تونید فهرست مراکز لیزر موهای زائد معتبر سراسر ایران را در اینجا ببینید.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید