بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز

لیزر موهای زائد در مرکز لیزر اهواز (بخش سوم)

مطالعه بخش قبل

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در اهواز
لیزر موهای زائد در اهواز

منشی مطب دکتر زکی زاده خیلی خوش برخورد بود و اطلاعاتش در مورد لیزر کامل بود. منم تا نوبتم برسه ازش یک سری سوال پرسیدم که تو ذهنم نقش بسته بود:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

من: لیزر موهای زائد چطوری موها رو از بین می بره؟

منشی: ما در این کلینیک از لیزر دایود با تکنولوژی بدون درد و فوق سریع سوپرانو استفاده می کنیم. طول موج این لیزر بین 800 تا 810 نانومتر است و این طول موج بیشتر باعث می شود تا امواج به میزان بیشتری در پوست نفوذ کنه و از ملانین های موجود در اپیدرم پوست دوری کرده و فولیکول های مو را مستقیما مورد هدف قرار می دهند. در واقع طول موج بلند تر باعث می شود تا پوست کمتر آسیب ببیند و تغییر رنگ پوست هم رخ ندهد. لیزر دایود برای موهای ضخیم و تیره مناسب است و گزینه خوبی برای رفع موهای زائد کمر و ناحیه تناسلی است.

من: به چند جلسه لیزر نیاز دارم؟

منشی: هر قسمت از بدن دارای چرخه رشد موی متفاوتی است و زمان رشد مو می تواند از 4 تا 12 هفته متفاوت باشد. معمولا مشتریان پس از 2 جلسه درمان، کاهش موی زائد قابل توجهی را تجربه می کنند. پس از اتمام هر جلسه به طور میانگین می توانید کاهش 10 تا 15 درصدی موهای زائد را انتظار داشته باشید. و جهت حداکثر کاهش مو به طور متوسط به 8 جلسه لیزر نیاز دارید. این را در نظر داشته باشید که تعداد جلسات مورد نیاز برای شما به عوامل متعددی، از جمله ناحیه تحت درمان، رنگ پوست، ضخامت مو، جنسیت، هورمون ها و شرایط پزشکی تان بستگی دارد.

من: فرایند لیزر موهای زائد چطوریه؟

منشی: دستگاه های لیزر و IPL از انرژی به شکل نور استفاده می کنند تا منبع خون را به فولیکول مو تغییر ماهیت دهند. انرژی ساطع شده از منبع نور توسط رنگدانه ای به نام ملانین جذب می شود که به مو رنگ می بخشد. مو بلافاصله این نور فیلتر شده را جذب می کند و آن را به سلول های اطراف منتقل می کند که به ترتیب به گرما تبدیل می شوند. این گرما، ماهیت سلول ها را تغییر می دهد و توانایی آن ها را در تولید موی زائد از بین می برد.

من: چه مدت طول می کشه تا موهای زائد از بین برن؟

منشی: موهای زائد درمان شده ظرف 2 هفته با بازسازی اپیدرم از بین خواهند رفت. همچنین ممکن است یک سری از موهای زائد طی فرآیند درمان بریزند.

من: کدوم لیزر برای پوست من مناسب تره؟ و چرا؟

منشی: اغلب پزشکان از دستگاه لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند. لیزر دایود و اندیاگ نیز بسیار موثر هستند. دستگاه های آی پی ال (IPL) نیز می توانند موهای زائد را حذف کنند، اما تنها در پوست های روشن موثرند. کیفیت کار دستگاه ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

در همین حین بود که حمیدرضا از اتاق خارج شد و نوبت من بود که برم داخل. خوشبختانه تست پچ منفی بود و من هیچ حساسیتی به لیزر نداشتم. وارد اتاق شدم. آقای دکتر زکی زاده با خوشرویی تمام من رو پذیرا شد. قبل از شروع کار، از یک کرم بی حسی استفاده کرد تا همون درد کم رو هم متوجه نشم. بعد یه عینک محافظ به چشمم زد و کار رو شروع کرد.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید