بهترین مرکز لیزر موهای زائد یزد

تجربه لیزر در مرکز لیزر موهای زائد یزد (بخش سوم)

مطالعه بخش قبلی

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موی زائد صورت

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بر اساس عوامل مختلف، متفاوت است و به میزان حجم و گستردگی موی زائد، ناحیه تحت درمان، تعداد جلسات و تجربه متخصص بستگی دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

آیا می توان از ژیلت هم استفاده کرد؟

لازم است 1 یا 2 روز پیش از مراجعه به مرکز لیزر موهای زائد، موهای بدن تان را شیو کنید؛ به ویژه اگر قصد لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی را دارید. شاید این آخرین باری باشد که از ژیلت استفاده می کنید! در برخی موارد، در صورت رویش مجدد مو پس از اتمام دوره درمان لیزر می توانید هر یک یا دو ماه یکبار از ژیلت استفاده کنید.

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

دردی که حین فرایند لیزر موهای زائد حس می شود، به طور قابل توجهی قابل کنترل است. در صورتی که از آستانه درد پایینی برخوردارید، می توانید از متخصص خود درخواست کنید تا پیش از لیزر موهای زائد به ناحیه تحت درمان، ژل بی حس کننده موضعی بزند. همچنین می توانید پس از اتمام جلسه لیزر، از ژل آلوئه ورا یا کمپرس سرد جهت تسکین درد استفاده نمایید. توصیه می شود در دوران قاعدگی از مراجعه به مرکز لیزر خودداری کنید؛ زیرا در این دوران بدن حساس تر شده و آستانه درد کاهش می یابد و درد بیشتری حس می شود.

 

لیزر موهای زائد چه حسی ایجاد می کند؟

احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد خواهید داشت، مشابه کشیده شدن یک کش پول روی پوست است. به دلیل مجهز بودن دستگاه های پیشرفته به سیستم خنک کننده خودکار، حس خنکی نیز روی پوست تان احساس خواهید کرد.

سوزش و قرمزی پوست ناشی از لیزر
سوزش و قرمزی پوست

آیا در لیزر موهای زائد، خطرات یا عوارض جانبی وجود دارد؟

بروز عوارض جانبی جدی در لیزر موهای زائد بسیار نادر است. اما شایع ترین عوارض لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • ناراحتی و تحریک پوست

این عوارض معمولا ظرف چند روز پس از درمان لیزر برطرف خواهند شد. چنانچه علائم ادامه داشته باشد، باید هر چه سریع تر به پزشک خود اطلاع دهید.

 

عینک عجیبی که حین فرایند لیزر به چشم زده می شود برای چیست؟

این عینک، یک عینک محاظ است که در برابر نور لیزر از چشمان شما مراقبت می کند و مانع از وارد آمدن آسیب به آنها می گردد. همه کسانی که حین فرایند لیزر موهای زائد در اتاق حضور دارند، ملزم به استفاده از عینک محافظ هستند.

مهم ترین نکات لیزر موهای زائد در مردان
لیزر موهای زائد در مردان

طول فرایند لیزر موهای زائد چقدر است؟

درمان لیزر به طور شگفت انگیزی سریع است. اما سرعت آن به مهارت متخصص و ناحیه درمان نیز بستگی دارد. برای مثال، لیزر موهای زائد زیر بغل تنها 5 دقیقه و لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی حدود 15 دقیقه طول خواهد کشید.

 

آیا می توان بدن برنزه را لیزر کرد؟

لازم است دست کم 4 هفته قبل و 2 هفته پس از انجام لیزر موهای زائد، از برنزه کردن اجتناب کنید. چنانچه قصد دارید بدن تان را برنزه کنید، سعی کنید شروع درمان لیزر موهای زائد خود را در ابتدای پاییز تنظیم کنید تا با گذراندن 6 الی 10 جلسه لیزر، در تابستان سال بعد بتوانید بدن خود را برنزه کنید. بدین ترتیب عوارضی چون سوختگی پوست را تجربه نخواهید کرد.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید