بهترین مرکز لیزر موهای زائد شریعتی

مرکز لیزر موهای زائد در شعبه شریعتی (بخش سوم)

مطالعه بخش دوم

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران
کلینیک لیزر موهای زائد

مشاوره ام با دکتر به اتمام رسیده بود. حالا همه ابهاماتم بر طرف شده بود. واقعا چه دکتر کار آزموده و با تجربه ای! خانم دکتر نفیسه جوادی با صبر و حوصله به تمام سوالای من جواب داد. به همین خاطر، همون روز از منشی اولین وقت جلسه لیزر موهای زائد مو گرفتم. قبل از خارج شدنم، منشی توضیح داد: تا هفته بعد که مراجعه می کنید باید یکسری اقدامات اولیه انجام بدید و یک سری کارها رو انجام ندید. مثلا گفت: تا هفته بعد نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید و باید یک ربع قبل از خارج شدن از خونه، ضد آفتاب بزنید و در طول روز هم تمدیدش کنید. تو این مدت نباید موهای زائدتو از ریشه بکنید ولی می تونید یکی دو روز قبل از مراجعه از ژیلت استفاده کنید؛ چون هرچی موهای زائدت کوتاه تر باشه لیزر بهتر جواب میده. روز مراجعتون هم یه قرص ضد ویروس بخورید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اولین جلسه لیزر من فرا رسید. وقتی که برای لیزر خودم رو آماده کردم، خانم دکتر به بدنم کرم بی حس کننده موضعی زد تا دردی رو حس نکنم. یه عینک مخصوص هم به چشمم زد تا اشعه لیزر به چشمام آسیبی نزنه. جلسات لیزر موهای زائد من 8 جلسه و هر بار حدود یک ساعت بود. بعد از اون 8 جلسه موهای زائد من خیلی خیلی کم شد و من الان از داشتن بدنی بی مو و لطیف لذت می برم. تجربه ای که من از لیزر موهای زائد تو مطب خانم دکتر نفیسه جوادی داشتم فوق العاده بود و بخاطر عملکرد و توضیحات خوبشون اون عوارض جانبی که اشاره کردم در من ایجاد نشد؛ اونجا بود که متوجه شدم انتخاب یه مرکز لیزر موهای زائد معتبر و انجامش توسط یه متخصص با تجربه با یه دستگاه پیشرفته چه اهمیتی داره. من از اینکه خانم دکتر صادقانه همه توضیحات رو در اختیارم گذاشت، صمیمانه ازشون متشکرم.

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موی زائد

در آخر هم می خوام به همه کسایی که تو تهران زندگی می کنن، چه خانم و چه آقا و دنبال یه مرکز لیزر خوب میگردن، کلینیک لیزر و زیبایی برکه رو معرفی کنم، چون مطمئنم که شما هم مثل من از نتیجه کار خیلی راضی خواهید بود. اگر هم توی شهرستان زندگی می کنید به شعب دیگه تهران اسکین که تو شهرهای مختلف هستن، مراجعه کنید.

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید