لیزر موهای زائد در دوران شیردهی؛ درست یا غلط؟

لیزر موهای زائد در دوران شیردهی

شیردهی و لیزر

یکی از سوالاتی که بسیاری از مادران می پرسند این است که آیا لیزر موهای زائد در دوران شیردهی خطرناک است؟ آیا انجام این کار در این دوران باعث بروز مشکل برای نوزادشان می شود؟

روش درمانی لیزر موهای زائد در دوران شیردهی کاملا بی خطر است. لیزر پرتویی از نور کاملا متمرکز ایجاد می کند که گرمای کنترل شده ای را وارد فولیکول های مو می کند. انرژی این نور توسط رنگدانه های موجود در فولیکول های مو جذب می شود. هر پرتو از لیزر که چند ثانیه طول می کشد، قادر است تعداد زیادی از فولیکول ها را از بین برده و هیچگونه آسیبی به پوست اطراف آن نیز وارد نکند. این روش درمانی هیچ تاثیری بر روی شیردهی شما نخواهد داشت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به هرحال تغییرات هورمونی دوران بارداری و دوران شیردهی بر روی نتیجه حاصل از لیزر موها تاثیر می گذارد. یک نگرانی در مورد افزایش تعداد رنگدانه ها وجود دارد که احتمال بروز آن تحت تاثیر تغییرات هورمونی افزایش می یابد. به علاوه رشد مو در این دوره تحت تاثیر هر ماده هورمونی قرار خواهد گرفت، بنابراین فرایند از بین بردن موهای زائد در دوره شیردهی ممکن است دارای نتیجه دلخواه نباشد.

کرم های بی حس کننده که در طول درمان استفاده می شوند، ممکن است از طریق پوست جذب شده و وارد جریان خون شوند و از طریق شیر مادر وارد بدن نوزاد شوند. حتی اگر احتمال بروز این مشکل کم باشد، اما موارد استفاده بی حس کننده ها در بخش های وسیع بدن میزان احتمال جذب را افزایش داده و دارای عوارض خیلی شدید پزشکی خواهد بود. بنابراین ممکن است داروها کرم های استفاده شده در این دوره تاثیرات بدی داشته باشند. معمولا توصیه می شود که مادر صبر داشته باشد و پس از اتمام دوران شیردهی به لیزر درمانی بپردازد.

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر شریعتی تهران را برای انجام لیزر موهای زائد کل بدن انتخاب کنم؟

مرکز لیزر شریعتی در تهران چند تا ویژگی مثبت داره که مراجعین نمی تونن ازش دل بکنن:

  1. محیط تمیز و بهداشتی و دارای امکانات ویژه
  2. دارای بهترین متخصصین زیبایی کشور که سلبریتی های مشهوری به مطب هاشون مراجعه کردن
  3. دارای بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در ایران و جهان؛ دستگاه مدیواستار اسکلپیون که معجزه ی لیزر قرن ساخته ی  کمپانی زایس آلمان یعنی به دستان توانمند پدر اپتیک جهان و مختص رفع موهای زائد ساخته شده. مدیواستار به بی درد بودن، رفع کننده ی موهای نازک و کرکی بدون برگشت پذیری، فوق بهداشتی بودن، بدون عارضه بودن، خنک کنندگی پوست، غیر فعال کننده عروق تفذیه رسان به موی زائد با طول موج جداگانه، فوق سریع عمل کردن و غیره شهرت داره.
    معرفی کامل بهترین دستگاه لیزر جهان 2021 مدیواستار اسکلپیون مناسب همگان

همچنین، بهترین اپراتورهای خانم و آقای با تجربه در مرکز لیزر شریعتی تهران مشغول به کارند.

دو عامل اصلی تعیین کننده موفقیت در لیزر درمانی ست : مهارت متخصص و نوع دستگاه لیزر مورد استفاده.

در مراکز فوق تخصصی لیزر معرفی شده در این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجهی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.همچنین کیفیت و قیمت ارائه شده در مراکز معرفی شده را در جای دیگری نخواهید یافت.

در شعبه های مختلف این مرکز، از جمله شعبه های تهران، مشهد و اصفهان، از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

تماس با بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران دستگاه مدیواستار اسکلپیون

ارزانترین تخفیف لیزر موهای زائد با دستگاه مدیواستار اصل آلمانی
laser.shariati پیج اینستاگرام ما

 

 

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments