لیزر موهای زائد :حقیقت یا شایعه ؟(2)

لیزر موی زائد

 

1.اگر من موهای ناحیه چانه را با موچین بردارم،این موها ضخیم تر رشد میکنند و پس از ان میتوانم انها را لیزر کنم تا برای همیشه از بین بروند

من این راه را پیشنهاد نمکینم زیرا از رشد مجدد موها به صورت تیره تر و مشکی تر اصلا مطمئن نیستم .اگر چه تعدادی از موها رنگدانه های خیلی کمی دارند که لیزر نمیتواند انها را رفع کند و در نهایت شما با موهای بور و خاکستری و قهوه ای رنگ روبرو خواهید شد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

2.هزینه لیزر موهای زائد کمتر از اصلاح است

بله این مورد درست است زیرا افراد معمولا برای اصلاح در طی عمرشان هزینه خیلی زیادی صرف میکنند .

تصور کنید که شما سالانه 80 دلار برای ژل های اصلاح  خرج میکنید و هر روز به مدت 5 دقیقه برای اصلاح وقت میگذارید و زمان شما در هر ساعت  20 دلار می ارزد و پس از ان کرمهای پس از شیو و کرمهای موهای زیر پوستی را به ان اضافه کنید.ناراحتی ناشی از موهای زیر پوستی و حساسیت های پوستی را نادیده میگیریم و در نهایت شما بیش از 10 هزار دلار صرف کرده اید .

حتی به هزینه های اپیلاسیون فکر نکنید !!اگر میخواهید هزینه های را صرف رفع موهای زائد کنید ،چرا لیزر را انتخاب نمیکنید ؟

3.دستگاههای  خانگی مانند تریا  میتوانند به رفع موهای زائد شما کمک نمایند

فرد معمولا دو جلسه پس از مصرف این دستگاهها ,شاهد کاهش رشد موهای زائد خواهد بود و اگر این کار را هر 2 تا 4 هفته ادامه دهد و پس از مدتی ان را متوقف کنید ،موهای زائد مجددا رشد میکنند .به یاد داشته باشید که لیزر های حرفه ای با برق 220 ولت کار میکنند ولی تریا با باتری های کوچک کار میکند

4.تعدادی از لیزر ها میتوانند موهای  روشن را رفع کنند

این شایعه خیلی قدیمی است وموهای روشن ممکن است به صورت قهوه ای روشن و یا مشکی روشن باشند و حاوی رنگدانه باشند . همان طور که میدانید لیزر فولیوکهای مو را هدف قرار میدهد و حتی ممکن است موثر باشد ولی با سختی بیشتری صورت میگیرد .شرکت ها نمیتوانند ادعا کنند که لیزر تولیدی انها در رفع کامل موهای بورو خاکستری و سفید  موثر است

5.در هنگام لیزر موهای زائد میتوان از کرمهای تیره کننده ی پوست و یا روش های تیره کننده استفاده نمود که همانند آفتاب گرفتن است

رنگ با رنگ هیچ فرقی ندارد !لیزر رنگدانه ها را هدف قرار میدهد و هیچ تفاوتی بین رنگ پوست و یا مو و یا لوسیون و لباس قائل نمیشود .هدف این است که نیروی وارده بر زیر پوست متمرکز شود و از اپیدرمیس دور شود زیرا واکنش های شدید پوستی بروز میکنند .

 6.میتوان پس از رفع موهای زائد با لیزر ،پوست را تیره کرد

در طی لیزر ،انرژی ناشی از ان جذب شده و پخش میشود و پس از انکه جلسات درمانی تمام شونو اثرات ان از بین برود ،میتوان از اسپری و یا لوسیون های تیره کننده پوست استفاده نمود .

4.آی پی ال نوعی لیزر است

آی پی ال همان پالس نور شدت یافته است و اصلا ارتباطی به لیزر ندارد .انها در تعدادی از پروسیجر های زیبایی موثر میباشند ولی محققان استفاده از لیزر های قوی و پرمصرف مانند الکساندریت و ان دی یاگ رابرای رفع موهای زائد  پیشنهاد میکنند .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در این مرکز  از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments