بهترین مرکز لیزر بوشهر

تجربه من از بهترین مرکز لیزر موهای زائد در بوشهر

بهترین مرکز لیزر بوشهر
مرکز لیزر بوشهر

سلام به همه کسایی که الان دارن این مطلب رو میخونن. من فائقه هستم و در بوشهر زندگی می کنم.

امروز می خوام تجربه شخصیم رو از لیزر موهای زائد با شما به اشتراک بذارم؛ چراکه لیزر به معنای واقعی زندگی منو تغییر داد و احساس من به بدنم الان خیلی با قبل فرق داره. امیدوارم تجربیاتم در این زمینه بتونه بهتون کمک کنه.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

موهای زائد بدن، موضوعی فوق العاده شخصی، اما اجتناب ناپذیره، چون وجود اون امری طبیعی و از بین بردن آن در گرو آرمان های زیبایی ماست. هر کاری که ما انجام میدیم، برای تغییر چگونگی ظاهرمون و بهبود اونه. لیزر موهای زائد هم یکی از همین مقوله هاست.

من به خاطر اینکه باردار نشم از قرص های ضد بارداری استفاده می کردم. یکبار، بدون دلیل تصمیم گرفتم قرصم رو عوض کنم. اما قرص جدید بهم نساخت و روی خلق و خوم تاثیر بد گذاشت. به همین دلیل مجددا تصمیم گرفتم قرص قبلی رو مصرف کنم. اما چشمتون روز بد نبینه! با شروع مصرف قرص قبلی، بدنم پر شد از موهای زائد سیاه و ضخیم. حتی دور سینه هام هم موی زائد رشد کرد که قبلا نبود. منم دائم اونارو با موچین می کندم. این موضوع باعث رشد موهای زیر پوستی شد. من به شدت احساس بیچارگی و ندامت می کردم و از کرده خود پشیمون بودم. به مرور، موهای زائد دست و پام ضخیم و ضخیم تر شد و رشدشون سرعت بیشتری پیدا کرد. از یک طرف من موهای زائدمو با ژیلت می زدم و از اون طرف موهای زائد جیک میزد، پوستم دون دون و جوش جوشی می شد و من هاج و واج بودم که با این وضع چه کار کنم. یکی از دوستام بهم پیشنهاد کرد باهاش به یک مرکز اپیلاسیون برم. نتیجه اپیلاسیون بد نبود، اما خیلی دردناک بود و از اونجایی که منم تحملش رو ندارم، ادامه ندادم.

حدودا یک سال پیش بود که تصمیم قطعی گرفتم با استفاده از لیزر برای همیشه خودم رو از شر موهای زائد منحوسم راحت کنم. تعریف های زیادی از مرکز لیزر موهای زائد بوشهر شنیده بودم و توی سایت تهران اسکین هم به کرات تبلیغات این مرکز رو دیده بودم؛ تو بخش نظرات هم کاربران کامنت های مثبتی درباره این مرکز گذاشته بودند. خلاصه این طوری شد که من با خوشحالی تمام یک وقت مشاوره پیش از لیزر گرفتم و رفتم.

پلاتینیوم
لیزر سوپرانو

بیشتر هدفم از مراجعه به این مرکز لیزر این بود که جلوی رشد بی رویه موهای پام رو بگیرم، اما بعد تا لیزر خط بیکینی هم پیش رفتم. صادقانه میگم، لیزر موهای زائد در مرکز بوشهر واقعا تجربه خوبی بود. کارکنان مطب بسیار قابل اعتماد و خوش برخورد بودند و اطلاعات مفیدی درباره لیزر به مراجعین ارائه می دادند. هزینه لیزر هم به مراتب مناسب تر از سایر مراکز لیزر بود. از اون زمان به بعد، من به طور منظم برای لیزر موهای زائد نواحی مختلف بدنم به این مرکز مراجعه می کنم. لیزر موهای زائد زیر بغل، جدید ترین درمان لیزر منه. از اونجایی که منشی مطب، اطلاعات زیادی درباره فرایند لیزر موهای زائد داشت، من سوالات زیادی پرسیدم و اون هم در کمال بردباری جواب می داد. سوالات من در اولین مراجعه ام اینها بود:

 

کارکرد لیزر موهای زائد چگونه ست؟

منشی: لیرز به طور انتخابی، فولیکول های موی شما رو مورد هدف قرار میده و اونها رو تا جایی که تخریب بشن حرارت میده. اما سطح پوست هیچ آسیبی نمیبینه و سالم باقی می ماند.

 

هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه موهای زائدش رو لیزر کنه؟

منشی: با انتخاب لیزر مناسب، هر کسی با هر نوع پوست و مویی می تونه از مزایای لیزر برخوردار بشه. با این حال، لیزر موهای زائد در موهای تیره موثرتره.

 

آیا همه قسمت های بدن رو میشه لیزر کرد؟

منشی: خیر، مثلا ابروها رو نمیشه لیزر کرد. اما وسط ابرو قابلیت لیزر شدن رو داره. همینطور لیزر موهای زائد برای داخل بینی یا گوش که آقایون خیلی دنبالش هستن، مناسب نیست. به غیر از این موارد، تمام قسمت های بدن رو می توان لیزر کرد.

 

آیا لیزر موهای زائد یک روش دائمیه؟

منشی: سوال خوبیه. متاسفانه بعضی از مراکز لیزر، تبلیغات گمراه کننده ای درباره لیزر موهای زائد می کنند. در زیر پوست ما فولیکول های موی خاموشی وجود داره که تحت تاثیر درمان لیزر قرار نمی گیرن. برای همین ما به همه مراجعین این رو میگیم که پس از اتمام 8 تا 12 جلسه درمان، حدود 75 تا 80 درصد موهای زائد بدنشون رو از دست می دن. تغییرات هورمونی می تونن بر رشد موهای زائد جدید تاثیر بگذارن. مردم باید واقع بینانه به لیزر موهای زائد نگاه کنند؛ همه ما از لحاظ بیولوژی با یکدیگر متفاوتیم، برای همین آثار و نتایج لیزر در هر فردی متفاوته. اما صادقانه میگم، اکثر قریب به اتفاق مراجعین از نتیجه کار بسیار راضی اند.

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد عوارضی هم داره؟

منشی: ممکنه پوست بیش از حد داغ بشه و دچار سوختگی بشه یا تاول و تغییر رنگ روی پوست ایجاد بشه. اما اگر لیزر موهای زائد تو یک مرکز معتبر، با دستگاه های به روز و توسط یک متخصص مجرب انجام بشه هیچ کدوم از این عوارض رو تجربه نمی کنین. در این صورت فقط لازمه مراقبت های بعد از درمان لیزر رو دنبال کنید که مهم ترینش استفاده از ضد آفتاب در زمان قرارگیری در مقابل نور خورشیده.

بیشتر بخوانید: آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد؟

 

آیا دستگاه شما تفاوتی با سایر دستگاه ها داره؟

منشی: دستگاه لیزر موهای زائد این مرکز، جدید تر و پیشرفته تر از سایر دستگاه هاست که ایمنی و راحتی مراجعه کننده رو بیشتر تامین می کنه. این لیزر دارای یک سیستم خنک کننده خودکاره که حین فرآیند لیزر، پوست رو خنک نگه می داره.

بیشتر بخوانید: کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست جنوبی ها مناسب تر است؟

کدام دستگاه لیزر موهای زائد برای پوست جنوبی ها مناسب تر است؟

دیگه بعد از لیزر موهای زائد، هیچ اقدامی برای از بین بردن موها لازم نیست؟

منشی: خیر. این یک تصور غلطه. هیچوقت موهای زائد کلا از بین نمی رن، اما به طور خیلی چشمگیری کم میشن و برای چند سال از ژیلت زدن بی نیاز میشین. در برخی نواحی هم ممکنه لازم باشه هر چند هفته یکبار از ژیلت استفاده کنید.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

یکی از روزهای مراجعه ام به مطب، خانم بارداری رو دیدم که برای انجام لیزر موهای زائدش اومده بود. اما بعد از مشاوره مجبور شد بره. از منشی که علتش رو جویا شدم گفت: متاسفانه تکنولوژی لیزر هنوز به نقطه ای نرسیده که بتونه موهای زائد رو در زنان باردار درمان کنه و این خانوم هم کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد نبود. اما جای تعجب نیست که در سال های آینده، این تکنولوژی هم اضافه بشه.

یکی از مهمترین تجربیاتی که میخوام در اختیارتون قرار بدم اینه که من یه خالکوبی خیلی بزرگ روی پام دارم. چیزی که خیلی منو شوکه کرد این بود که این ناحیه غیر قابل لیزر درمانیه! چون رنگدانه های خالکوبی، لیزر رو مختل می کنن و ممکنه منجر به سوختگی بشه. برای همین این تکه از پام رو هیچوقت درمان لیزر نکردم.

تجربه هایی که من از لیزر موهای زائدکسب کردم این بود که این روش برای همه مناسب نیست. شاید در نظر اول، هزینه لیزر موهای زائد گران باشه، اما در نهایت متوجه می شید که هزینه آن در مقایسه با مجموع روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد هزینه کردید، به صرفه تر است. شاید لیزر موهای زائد به نظر وقت گیر باشه، چون هر جلسه بین 30 تا 60 دقیقه طول می کشه و هر 6 هفته باید مراجعه کنید، اما نتیجه اش فوق العادست. افراد دارای موی خیلی روشن مناسب لیزر موهای زائد نیستند و باید از دستگاه های خاصی استفاده کنند. و همونطور که قبلا هم اشاره کردم مرکز لیزر خیلی مهمه و باید قبل از مراجعه خیلی تحقیق کنید و جایی که معتبر باشه رو انتخاب کنید. اگه شما هم مثل من به دنبال راحتی و آرامش و تمیزی هستید، توصیه می کنم لیزر موهای زائد رو امتحان کنید؛ چراکه از زمین تا آسمون با روش های دیگه فرق داره و کلا خیلی خوبه.

در آخر هم میخوام به کسایی که تو بوشهر زندگی می کنن توصیه کنم که اگه دنبال یه مرکز خوب لیزر موهای زائد میگردید، حتما به این مرکز مراجعه کنید.

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر پلاتینیوم (سوپرانو)

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منبع خارجی جهت مطالعه بیشتر:

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.alreadypretty.com/truth-laser-hair-removal/” ]لبنک مرجع[/button]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید