لیزر موهای زائد : بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کرمان و یزد

[su_animate type=”pulse” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد در کرمان و یزد

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

لیزر موهای زائد :بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کرمان و یزد

[/su_heading]

این روزها لیزر موهای زائد یکی از پر طرفدارترین روش های زیبایی و آرایشی است.

با توجه به منطقه و محلی که قرار است با لیزر درمان شود و یا با استفاده از نوع دستگاه خاص لیزر موهای زائد، هزینه ی رفع موهای زائد مختلف و متفاوت خواهد بود. هزینه و قیمت لیزر موهای زائد به رنگ پوست و تراکم موها نیز بستگی دارد.

برخلاف وکس کردن و شیو کردن، لیزر موهای زائد تنها برای خلاص شدن از شر موهای زائد به طور موقتی نیست. بلکه هدف لیزر موهای زائد، نابود کردن فولیکول ها و ریشه ی موهای زائد است، که این موها را در ابتدا بوجود می آورد.

برای تماس با کلینیک های تخصصی زیبان (آلومینا) در کرمان و یزد به صفحه ی تماس با ما در پایین مراجعه کنید.????

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

 

[toggle title=”لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟” state=”close” ]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد

[/su_animate]

لیزر موهای زائد چگونه عمل می کند؟

لیزر موهای زائد برای عملکرد صحیح نیاز به رنگدانه هایی به نام ملانین در مو دارد . ملانین ماده ای است که به پوست، چشم و مو رنگ می بخشد. این ماده همچنین پوستمان را از تابش مستقیم پرتوهای خطرناک خورشید که اشعه های فرابنفش نام دارند، حفظ می کند. برای مثال در یک روز آفتابی معمولی، ملانین پرتوهای نوری خورشید را قبل از اینکه در عمق پوستتان نفوذ کند، جذب می کند.

ملانین موجود درون مو نیز به همین صورت عمل می کند، به این صورت که به جای نور خورشید، پرتوهای نوری لیزر را به خود جذب می کنند.

نور خورشید و یا انواع نور های معمولی دیگر از رنگ ها و طول موج های مختلفی تشکیل شده اند. پرتوهای نوری تنها شامل یک طول موج می شوند. این تک طول موج ها به طور منسجم در یک مسیر به پوست تابانده می شوند، تنها یک باریکه ی نوری می سازند و فقط بر یک نقطه تمرکز می کند. به طوری که اگر تنها یک منطقه، مورد نظر باشد، به راحتی می توان بدون آسیب زدن به سایر نواحی اطراف منطقه ی مورد نظر، با قدرتی عالی و متمرکز از پرتوهای لیزر بهره برد.

هنگامیکه ملانین مو، پرتوهای لیزر را به خود جذب نمود، با تولبد گرما به 212 درجه فارنهایت می رسد که سبب بخار نمودن آب موود در مو می شود؛ و آن را می سوزاند. اگر از نزدیک به آن نگاه کنید، شاهد بخارهایی از ریشه های مویی خواهید بود.

اگرچه بمب باران شدن پوست بدنتان با لیزر، کمی ترسناک و خطرناک به نظر می رسد، اما خواهشمندیم که اصلا نگران نباشید زیرا لیزر موهای زائد کاملا ایمن است. پرتوهای لیزر تنها در عمق پوست نفوذ می کنند و نه عمق بدن…..

در صورتیکه قصد دارید کل بدنتان را لیزر موهای زائد انجام بدهید، به یاد داشته باشید که، بدن شما تنها دوز کوچک و کمی از پرتوهای لیزر را در یک زمان قادر است، دریافت نماید. پس از لیزر موهای زائد بین 2 تا 3 هفته طول می کشد که موها شروع به ریزش کنند.

لیزر موهای زائد برای افراد با پوست روشن و رنگ موهای تیره بسیار مناسب است، زیرا ملانین موجود در پوست کم و در مو زیاد است و پرتو ها به موها به راحتی جذب می شوند و آن ها را از بین خواهند برد.

هدف لیزر موهای زائد از آنجا که از نامش پیداست، از بین بردن موهای زائد است. که البته در این راه ممکن است کمی آسیب نیز به پوست وارد می شود.  گاهی ممکن است لیزر اثر واژگونی بر مو های زائد داشته باشد و به جای کاهش موها سبب افزایش و تیره تر شدن مو شود.

از آنجا که در هر جلسه تنها 20 درصد از مو ها ( که در مرحله ی رشد بوده اند) از بین می روند، بنابراین چندین جلسه، برای لیزر موهای زائد در نظر گرفته شده  است.( بین 6 تا 10 جلسه ی درمانی)

لیزر موهای زائد بدون درد نیست، بلکه سوزش و احساس قلقلک در هر شات بر روی پوست بدن احساس می شود.

[/toggle]

[toggle title=”مزایای لیزر موهای زائد” state=”close” ]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد

[/su_animate]

مزایای لیزر موهای زائد

وکس کردن و شیو کردن، خیلی سریع جای خود را به لیزر موهای زائد دادند. این روش در واقع درمانی قطعی و کم زمان برای رفع درصدی از موهای زائد است. در درجه ی اول اینگونه به نظر می رسد که هزینه ی لیزر موهای زائد در جلسات در نظر گرفته شده برای شما بسیار گران است، اما با فکر کردن، می توان به این نتیجه رسید که؛ لیزر موهای زائد بسیار مقرون به صرفه است، زیرا تنها پس از چند جلسه دیگر تا پایان عمر نیازی به صرف کردن هزینه برای رفع موهای زائد نیست. اما با شیو کردن و وکس کردن، شما باید تا پایان عمر هزینه ای برای این کار در نظر بگیرید.

 مزایای لیزر موهای زائد عبارتند از ؛

لیزر موهای زائد در بین خانم ها بسیار شهرت دارد و رایج است، زیرا لیزر موهای زائد در مقایسه با وکس کردن از اهمیت ویژه ای بر خوردار است. در هنگام لیزر موهای زائد شما کمی احساس درد خواهید کرد.

  1. لیزر موهای زائد در صورتیکه به دست فردی حرفه ای و کار آمد انجام شود به هیچ وجه تولید سوختگی و یا دیگر خسارات پوستی نمی کند. تحقیقات نشان می دهند که از هر 10 نفر 5 نفر دارای پوستی حساس هستند که به راحتی با این روش قابل درمان هستند.
  2. لیزر موهای زائد کاملا سریع و با دقت عمل می کند ، به طوری که از تمام روش های دیگر رفع موهای زائد بهتر و بهینه تر است. و همچنین کمترین عوارض جانبی را با خود به همراه دارد.
  3. همچنین فرآیند این درمان پوست را نرم تر و مسطح تر می نماید.
  4. لیزر موهای زائد، احتمال هر گونه عفونت پوستی را به حداقل می رساند. لیزر موهای زائد معمولا تحت نظر پزشکی متخصص و یا تکنسینی با تجربه انجام می شود.
  5. لیزر موهای زائد بسیار مقرون به صرفه و عالی است به طوریکه در طی مدت طولانی بهترین نتایج را تا پایان برای شما خواهد داشت.
  6. لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها در رفع موهای زائد بسیار طولانی تر است. به طوری که فرد پس از لیزر موهای زائد تا ماه ها بدون دغدغه از موهای زائد خود است.

[/toggle]

[toggle title=”معایب و عوارض جانبی لیزر موهای زائد” state=”close” ]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

معایب و عوارض جانبی لیزر موهای زائد

[/su_animate]

معایب و عوارض جانبی لیزر موهای زائد

بیایید با یک واقعیت روبرو شویم که لیزر موهای زائد مانند روش هایی مثل الکترولیز یا وکس کردن خالی از هیچگونه خطرات و عوارض جانبی نیست، بلکه لیزر موهای زائد نیز مانند سایر روش ها سرشار از خطرات و عوارض جانبی است. در اینجا تنها به بخشی از آن می پردازیم؛

  1. لیزر موهای زائد در مقایسه با سایر روش ها مانند، الکترولیز و یا وکس کردن بی درد است ولی به یاد داشته باشید که کاملا بی درد نیست. حسی که در هنگام لیزر موهای زائد به شما دست می دهد مانند سوزش و درد در نواحی مختلف بدن است.
  2. لیزر موهای زائد گاهی سبب سوختگی و ایجاد لکه های تیره ( هایپرپیگمنتاسیون ) و یا لکه های روشن (هیپوپیگمنتاسیون ) می شود. در صورت مشاهده ی چنین عوارضی با پزشک معالج خود تماس بگیرید و از او در این راه مشاوره و کمک بخواهید تا داروهایی را برای شما تجویز کنند. – این سوختگی ها معمولا در اثر جذب شدن بیش از حد پرتوهای لیزر توسط فولیکول ها و رنگدانه های موجود در مو می باشد. بسیار اهمیت دارد که قبل از لیزر موهای زائد با پزشک خود به مشاوره بپردازید و از اثر بخش بودن لیزر بر پوستتان اطمینان حاصل کنید. – لیزر موهای زائد معمولا بر افراد با رنگ پوست های تیره تاثیر چندانی ندارد. در صورتی که پوست تیره باشد، اشعه های لیزر توسط رنگدانه های موجود در پوست و مو به طور یکسان جذب می شوند و در نتیجه احتمال سوختگی در این افراد بسیار زیاد است.
  3. گاهی پس از لیزر موهای زائد پوست افراد ی که حساس تر هستند، کمی قرمز و متورم می شود. این تورم ها در قسمت فولیکول ها و یا ریشه های مویی اتفاق می افتند. البته شایان ذکر است که این عوارض معمولا کاملا شایع بوده و با سرعت زیادی نیز ( با گذشت 3 روز ) کاملا رفع می گردند.

[/toggle]

[toggle title=”بهترین افراد یا گزینه ها برای لیزر موهای زائد” state=”close” ]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

بهترین افراد یا گزینه ها برای لیزر موهای زائد

[/su_animate]

بهترین افراد یا گزینه ها برای لیزر موهای زائد

همه ی افراد دارای موهای زائد در سراسر بدن خود هستند، برای مثال، زیر بغل ها، اندام تناسلی، شکم، پشت و پاها و دست ها و شانه ها و همه و همه…..

لیزر موهای زائد دیگر تنها برای افراد با رنگ پوست روشن و موهای تیره مناسب نیست، بلکه برای افراد با رنگ پوست تیره و یا متوسط نیز لیزر هایی وجود دارند که موثر هستند. برای مثال لیزر های ان دی یگ (Nd: YAG) از بهترین لیزر ها برای پوست های تیره هستند. لیزر های الکساندرایت برای پوست های روشنتر و لیزر های دایود برای پوست ها متوسط کاربرد دارند.

افرادی که دارای پوست های آفتاب گرفته و برنزه شده با نور آفتاب ، اسپری های مصنوعی و یا سولار یا تخت های برنزه کننده هستند، به هیچ عنوان به لیزر موهای زائد نباید اقدام کنند. باید تمام افراد در حدود 4 تا 6 هفته قبل و بعد از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید جلوگیری کنند.

بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا از لیزر موهای زائد در ترکیب با سایر روش ها استفاده کنند.

[/toggle]

[toggle title=”سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد” state=”close” ]

[su_animate type=”swing” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد

[/su_animate]

سوالات رایج در مورد لیزر موهای زائد

چرا از لیزر برای درمان و رفع موهای زائد استفاده نماییم؟

لیزر موهای زائد درمانی دائمی و طولانی مدت است. تنها در طی چند جلسه ی درمانی می توانید از شر موهای زائد بدن و صورت خود به طور دائمی و همیشه خلاص شوید.

راه ها و روش های سنتی، مانند؛ وکس کردن، شیو کردن، کرم های موبر و استفاده از موچین و بند انداختن موهای زائد را تنها به طور موقتی رفع می کنند – برخی از این روش ها مانند شیو کردن تنها در 24 ساعت شما را از شر موهای زائد خلاص می کنند.

لیزر موهای زائد به نام “هرگز تکرار نمیشه ” هم شهرت دارد.

چه چیزی موجب می شود تا لیزر موهای زائد درمانی ایمن و راحت باشد؟

درمان بوسیله ی لیزر با استفاده از سری و دسته ای انجام می شود که بر روی آن یک سیستم خنک کننده جای داده شده است و در هنگام لیزر از سوختن و یا احساس درد جلوگیری می کند. حتی در برخی از افراد از ژل های خنک کننده برای جلوگیری از سوختگی پوست استفاده می شود.

چه قسمت هایی از بدن توسط لیزر موهای زائد قابل درمان هستند؟

معمولا تمام قسمت های بدن افراد با استفاده از لیزر موهای زائد قابل درمان هستند. برای مثال؛

  • پشت
  • شکم
  • باسن
  • اندام تناسلی
  • دست ها و بازوها
  • پاها و ران ها
  • زیر بغل
  • شانه ها
  • گردن و صورت ( چانه و بالای لب و خط ریش ها )
  • ریش و سبیل

آیا برخی از افراد انتخاب بهتری برای لیزر موهای زائد هستند؟

بله. برخی افراد با پوست ها روشن و موهای تیره گزینه های مناسبتری برای لیزر موهای زائد هستند. البته این روز ها با پیشرفت تکنولوژی، دستگاه های لیزر متفاوتی به بازار آمده است که برای افراد مختلف مناسب هستند،  برای مثال؛

  • افراد با پوست تیره
  • افراد با پوست روشن
  • افراد با پوست متوسط
  • حتی افراد با موهای بلوند ( با جلسات درمانی بیشتر) البته برخی از افراد الکترولیز را به آن ها پیشنهاد می کنند، اما باید به یاد داشته باشند که لیزر موهای زائد برای تمامی افراد در همه ی سبک موها و رنگ پوست ها مناسب است.

لیزر موهای زائد تا چه زمانی به طول می انجامد؟

مدت زمان لیزر موهای زائد برای هر فردی متفاوت است. برای مثال به این موضوع توجه نمایید که گاهی برای فردی نیاز است تا لیزر سریعتر و گاهی طولانی تر انجام شود.

برای مثال، برخی از افراد نیاز دارند تا پاها و ران ها و یا ساق پاهایشان ؛ برخی نیاز دارند تا پشت شان و برخی نیاز دارند تا بالای لب خود را لیزر کنند و به این صورت است که مدت زمان لیزر از فردی به فرد دیگر متفاوت است. هر وسعت سطح منطقه ی لیزر بیشتر باشد، لیزر موهای زائد طولانی مدت تر می شود. هر چه موها ضخیم تر و متراکم تر باشند، لیزر موهای زائد طولانی مدت تر می شود.  معمولا مناطق وسیعتر مثل پاها و پشت در حدود یک ساعت و نیم طول می کشد. بالای لب و چانه و گوش ها نیز به 8 تا 10 دقیقه زمان نیاز دارد. جلوی گردن و زیر بغل ها نیز در حدود 20 دقیقه طول می کشد.

چرا به چندین جلسه ی درمانی لیزر برای رفع موهای زائد نیاز است؟

مو ها دارای چرخه ی حیاتی خاصی هستند. همه موها به طور هماهنگ با یکدیگر عمل نمی کنند. موهایی که در مرحله رشد هستند، تحت تاثیر لیزر قرار می گیرند و سایر موها از بین نمی روند. در نتیجه، در طی چندین جلسه که موها به مرحله ی رشد برسند، در هر جلسه توسط لیزر از بین می روند.

به چند جلسه لیزر موهای زائد نیاز است؟

بیشتر درمان ها بین 6 تا 8 جلسه ی درمانی است. بیشتر بیماران پس از 4 جلسه به نتیجه ی نهایی و دلخواهی خواهند رسید. به ندرت پیش می آید که بیماران به 8 جلسه یا بیشتر برای رفع موهای زائد زمان نیاز داشته باشند.

البته برخی از افراد به الکترولیز برای درمان موهای زائد روشن خود نیاز دارند. لیزر موهای زائد برای موهایی که در مرحله ی رشد هستند، درمانی قطعی و دائمی است.

هزینه ی لیزر موهای زائد چه مقدار است؟

هزینه ی لیزر موهای زائد به عواملی بستگی دارد که عبارتند از :

  • اندازه و وسعت سطح منطقه ی لیزر و پوست بدن
  • دستگاه لیزری که با آن ها به لیزر موهای زائد اقدام می کنید
  • تراکم موها در یک منطقه
  • رنگ پوست
  • تعداد جلسات

پس قیمت لیزر موهای زائد  برای افراد مختلف متفاوت است.

چه چیزی سبب رویش مجدد موها می شود؟

وراٍثت دلیل اصلی رشد موها بر بدن است. گاهی عواملی مانند حاملگی، افزایش سن، شیردهی و عوامل هورمونی دلیل رشد موها هستند.

چرا باید لیزر موهای زائد را به جای الکترولیز انتخاب کنیم؟

به دلیل سادگی روش لیزر، زمان مورد استفاده در این روش، و راحتی آن، می توان از این روش استفاده نمود. الکترولیز زمان بر است و در یک لحظه تنها بر ریشه ی یک مو اثر می کند. در حالیکه لیزر موهای زائد در یک لحظه تعداد بسیاری از ریشه های مو را تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین لیزر موهای زائد بسیار سریعتر عمل می کند.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم که درد بسیار خفیفی دارد و شما احساس سوزش می کنید. در واقع فرد با انجام لیزر موهای زائد درد کمتری نسبت به الکترولیز را تجربه می کند.

چرا لیزر موهای زائد نسبت به سایر روش ها گران قیمت تر است؟

این موضوع کاملا شایعه است. زیرا لیزر موهای زائد بسیار مقرون به صرفه است. درست است که لیزر موهای زائد در یک جلسه با قیمت بالا ست ولی این جلسات تا 8 جلسه تمام می شوند و هزینه ها نیز پایان می یابند، اما سایر روش ها مانند شیو کردن و وکس کردن تا پایان عمر گریبان گیر افراد هستند.

تفاوت لیزر موهای زائد و دستگاه های IPL چیست؟

دستگاه های  IPL نیز مانند لیزر موهای زائد فولیکول ها و رنگدانه های موهای زائد را هدف می گیرند و باعث از دست رفتن موها ی زائد می شوند. اما این دستگاه ها لیزر نیستند و فقط عملکردی مشابه دارند.

دستگاه های IPL به هیچ وجه قدرتی مشابه به لیزر موهای زائد ندارند و با پرتوهای نوری قوی که دارند باعث سوختگی های شدیدی می شوند.

دستگاه های  IPL که بسیار در مقالات نام برده می شوند، بسیار عالی هستند و در سایر کشور ها از انواع خوب آن استفاده می کنند که اصلا در ایران وجود ندارند و در نهایت IPL های درون ایران نیز همه چینی و خیلی هم بی کیفیت هستند.

[/toggle]

[su_note note_color=”#f4bfb1″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

منابع

لیزر موهای زائد
  1. http://www.docshop.com
  2. https://www.rewardme.in
  3. http://www.businessinsider.comgy.com
  4. http://laserlightskin.com/

[/su_note]

محقق : میترا کرمانیان

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments