لیزر موهای زائد زیر بغل

آمادگی برای لیزر0

شکی نیست که اگر نسبت به ظاهر خود حس خوبی داشته باشید، اعتماد به نفس بهتری نیز خواهید داشت. موهای زائد بدن، به ویژه موهای زیر بغل و روی بازوها و شانه ها، تاثیر زیادی بر روی راحتی شما خواهد داشت. این موها می توانند بر روی انتخاب لباس شما تاثیر بگذارند. اجازه ندهید موهای زائد بدنتان بر روی تصمیم گیری های شما تاثیر داشته باشند. اگر لیزر درمانی را در نظر بگیرید، علاوه بر اینکه زمان زیادی از شما تلف نمی شود، بلکه از شر موهای زائد خود نیز راحت خواهید شد.

لیزر موهای زائد زیر بغل

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شاید برای بسیاری از خانم ها اتفاق افتاده باشد که لباس مورد علاقه خود را برای حضور در مهمانی مسی پوشند، اما ناگهان متوجه می شوند که اصلاح کردن موهای زیر بغل خود را فراموش کرده اند، در نتیجه مجبور به فراموش کردن لباس مورد نظر خود در مهمانی می شوند. تصور کنید که اصلا مجبور نباشید نگران اصلاح کردن موهای زائد خود باشید. با لیزر کردن موهای زیر بغل این آزادی و آسودگی خاطر را تا حدی به دست می آورید.

اصلاح کردن مکرر موهای زیر بغل باعث بروز موهای زیر پوستی، کیست و سوختگی ناشی از تیغ می شود. لیزر موهای زائد این ناحیه راه حل بسیار مناسبی است. پس از آن منافذ پوستی بسته می شوند و ظاهر پوست زیباتر می شود. پس از لیزر دیگر نیازی به اصلاح کردن نیست و خطر بروز موهای زیر پوستی و سوختگی ناشی از تیغ نیز از بین می رود. به علاوه هیچ زمانی از شما تلف نخواهد شد. لیزر درمانی موهای زیر بغل معمولا 5 دقیقه بیشتر طول نمی کشد و کاهش موها نیز از همان روز شروع درمان آغاز خواهد شد.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز لیزر موهایم را از اینجا  انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments