همه اطلاعات مهم در مورد لیزر موهای زائد زیر بغل و بهترین مراکز لیزر

همه چیز در مورد لیزر موهای زیر بغل

لیزر موهای زائد

همه خانم ها چندین بار در طول زندگی خود زیر بغل خود را شیو می کنند. تصور اینکه این عمل خسته کننده و ناخوشایند را انجام ندهید، بسیار لذت بخش است، اما چطور ممکن است دیگر نیازی به اصلاح کردن موهای زائد زیر بغل نباشد؟

استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد این بخش جایگزین خوبی محسوب می شود. اما از آنجایی که زیر بغل بخش حساسی است، آیا استفاده از لیزر برای این بخش خطرناک نیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گرچه لیزر موهای زائد کمی خشن به نظر می رسد، اما در واقع یک روش بی خطر برای تمام بخش های بدن و از جمله زیر بغل محسوب می شود. لیزر یک روش ملایم با پوست است و در طول انجام فرایند یا پس از آن درد کمی حس می شود. زیر بغل بخش کوچکی است، به همین دلیل فرایند لیزر درمانی این بخش کمتر از 10 دقیقه طول می کشد، به همین دلیل است که افراد بسیاری قبل از استفاده از لیزر برای بخش های بزرگتر بدن از آن برای زیر بغل خود استفاده می کنند.

لیزر از پرتو نور شدید استفاده می کند تا موهای زائد را به طور دائم از بین ببرد. در زمان انجام فرایند لیزر درمانی پالس های لیزر وارد فولیکول مو شده و فولیکول را می سوزاند و به این ترتیب از رشد موها جلوگیری می کند.

گاهی نیز لیزر برای رفع جای زخم استفاده می شود، به این شکل که لایه سالم پوست زیرین را آشکار می کند. لیزر درمانی برای همه مناسب نیست. این فرایند برای افرادی که دارای پوست سفید و موی تیره هستند، اثربخشی بهتری دارد.

برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیز چند جلسه درمانی نیاز خواهد بود. در زمان انجام فرایند لیزر درمانی تکنیسین باید مراقبت های خاصی به عمل آورد تا از بروز عوارض جانبی پیشگیری کند.

با این حال استفاده از لیزر نیز مانند هر فرایند بهداشتی – آرایشی ممکن است دارای عوارضی باشد که در ادامه به برخی از آنها اشاره می کنیم.

تحریک پوست

تحریک پوست یکی از عوارض خفیف لیزر زیر بغل است. به خاطر گرما و نور ناشی از لیزر، تحریک پوستی ممکن است پس از لیزر درمانی اتفاق بیفتد. تحریک های پوستی شامل قرمزی خفیف است که طی چند ساعت برطرف می شود و یا جای زخم.

تحریک پوستی یک عارضه موقت است که طی چند روز به خودی خود برطرف می شود. برای پیشگیری از تحریک پوستی پس از درمان، بخش تحت درمان را تمیز و خشک نگه دارید و از صابون و ضد عرق استفاده نکنید و تا زمانی که پوست قرمز و تحریک شده است از اصلاح کردن آن اجتناب کنید.

تغییر رنگدانه ها

انجام لیزر درمانی با تنظیمات نامناسب منجر به بروز تغییراتی در رنگدانه ها می شود، به ویژه در افرادی که دارای پوست تیره هستند. در صورت تغییر رنگدانه ها پوست ممکن است روشن تر یا تیره تر شود، اما این تغییرات معمولا موقت هستند.

تغییرات رنگ پوست ممکن است چند هفته یا چند ماه طول بکشد. اگر پس از لیزر درمانی دچار تغییر رنگدانه ها شده اید، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید اجتناب کنید، زیرا شرایط را بدتر می کند.

گاهی برخی افراد بعد از لیزر کاهش تیرگی زیر بغل را گزارش کرده اند اما هیچوقت تضمینی برای این مورد وجود ندارد.

بروز زخم

یکی از عوارض نادر مربوط به لیزر درمانی بروز جای زخم است. این عارضه معمولا زمانی بروز می کند که تنظیمات دستگاه لیزر بالاتر از حد مورد نیاز باشد و بیشتر در افراد دارای پوست تیره اتفاق می افتد.

زمانی که این عارضه اتفاق افتاد، پوست همراه با فولیکول ها می سوزد. این شرایط ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد، به ویژه در ناحیه زیر بغل. برخی روش های درمانی برای تسکین این مشکل استفاده می شود، اما بهتر است ابتدا به پزشک اطلاع دهید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع موهای زائد زیر بغل، مانند سایر بخش های بدن، بین 6 تا 8 جلسه خواهد بود. تعداد این جلسات به تراکم موها و ضخامت آنها بستگی دارد، اما معمولا نتایج پس از جلسه اول قابل مشاهده خواهد بود. تکرار جلسات به دلیل رسیدن به نتیجه مطلوب تر است.

نکته مهم

قبل از هر جلسه انجام لیزر درمانی، زیر بغل خود را تمیز و خشک کنید و از هیچ گونه اسپری ضد عرق یا خوشبو کننده در این بخش استفاده نکنید.

[button color=”red” size=”medium” link=”http://health.howstuffworks.com/skin-care/underarm-care/tips/laser-hair-removal-for-underarms.htm” target=”blank” ]منبع 1[/button]

[button color=”red” size=”medium” link=”http://www.livestrong.com/article/218229-side-effects-of-lasers-used-on-the-underarms/” target=”blank” ]منبع 2[/button]

[box type=”note” align=”aligncenter” ]

جشنواره بیشترین تخفیف و بهترین کیفیت لیزر مو در سراسر کشور (با تخفیف 50 تا 92 درصد)

جشنواره های همیشگی لیزر موهای زائد در سراسر کشور را با دستگاههای پیشرفته الکساندرایت/ان-دی-یاگ (نسل جدید) با جدیدترین تکنولوژی آمریکایی نسل جدید پرسرعت و بدون درد و دارای مجوز رسمی سازمان FDA آمریکا در مراکز تخصصی پوست و لیزر در سراسر کشور در این سایت ببینید

[/box]

[button color=”green” size=”medium” link=”https://www.tehranskin.com/%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%A7-%D9%85%D8%A7/” target=”blank” ]لیست قیمت های لیزر و شماره های تماس[/button]

[box type=”note” align=”aligncenter” ]

برای افرادی که خدمات لیزر را استفاده می کنند پکیج های تخفیف سایر خدمات مطب جوانسازی،پاکسازی پوست،بوتاکس،تزریق ژل و… در نظر گرفته شده!

 شگفت زده خواهید شد!

در جشنواره لیزر کشوری،بیشتر از چیزی که پرداخت می کنید سود می کنید

[/box]

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید