لیزر موهای زائد بدون درد همیشه بهترین گزینه نیست!

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد با درد یا بدون درد

لیزر موهای زائد بدون درد همیشه بهترین گزینه نیست!

چرا اینقدر طول کشید ؟  آیا نتیجه دائمی است؟ شما بپرسید ما جواب می دهیم.

همه لیزرهای موهای زائد یکسان نیستند

تفاوت لیزر موهای زائد و آی پی ال
لیزر موهای زائد و آی پی ال

لیزر هایی که برای رفع موهای زائد استفاده می شوند با هم تفاوت دارند.  لیزر IPL  با پالس نوری شدید   یک نوع درمان نوری است که می تواند با لیزر مقایسه شود ، اما کمی  تفاوت دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر دارای یک طول موج  خاص است و بسیار هدفمند می باشد و برای پوست های تیره بهتر  کار می کند. IPL دارای طول موج های متعدد است که در داخل پوست پراکنده می شوند. به همین دلیل می تواند برای حذف موهای زائد در رنگ های روشن و متوسط ​​استفاده شود ، اما نه برای رنگ های تیره.

از آنجا که این طول موج های متعدد رنگدانه های پوست را نیز به اندازه رنگدانه های مو هدف قرار می دهد ، به این معنی که پوست شما ممکن است دچار سوختگی شود.

اما همه پرتوها به رنگدانه جذب شده اند …

تمام روش های حذف موی مبتنی بر نور با استفاده از یک طول موج نور که رنگدانه را هدف قرار می دهد، کار می کنند. فولیکول های مو این انرژی نور را جذب می کنند که به وسیله رنگدانه های تیره موجود در موها تبدیل به انرژِی حرارتی می شود.

درست شبیه به یک تی شرت سیاه است که گرما را در یک روز گرم جذب می کند در حالی که یک تی شرت سفید رنگ گرما را پس می زند و شما را خنک می کند . طی جلساتی در عرض دو تا سه ماه ، گرما فولیکول مو را از بین می برد و از رشد موهای جدید جلوگیری می کند .

موها فقط وقتی در چرخه رشد قرار دارند از بین می روند

مراحل چرخه رشد مو
مراحل چرخه رشد مو برای لیزر موهای زائد

فقط 20 تا 40 درصد موهای بدن شما در یک زمان درحال زندگی هستند.  موی مرده بدن به مدت 2 تا 3 هفته قبل از اینکه حذف شوند ، در فولیکول باقی بمانند.  بنابراین برای از بین بردن همه موها به چندین جلسه لیزر درمانی نیاز است تا کل مو ها در چرخه رشد قرار گرفته و از بین بروند.

همیشه برای لیزر موهای زائد به یک کلینیک معتبر بروید.  زیرا اگر در اولین گام در حین انجام لیزر درمانی اشتباهی صورت بگیرد ، زمان و پول شما هدر رفته است.  ما کلینک های لیزر درمانی تهران اسکین را به شما معرفی می کنیم که با کادری مجرب و دستکاه های مدرن بهترین خدمات را به کاربران ارائه می دهند.

برای احساس سوختگی  آماده باشید

سوزش در حین لیزر موهای زائد بستگی به دستگاه دارد ، اما احساس رایج تر آن است که با یک کش داغ به شما ضربه می زنند.  پس از آن تا چند ساعت بعد در منطقه تحت درمان احساس گرما و سوزش می کنید.

اگر فکر کردن به حذف موهای زائد باعث عرق کردن شما می شود ، نترسید.  بیشتر دستگاه های لیزری را می توان با توجه به سطح تحمل افراد تنظیم کرد.

لیزر های بدون درد همیشه بهترین گزینه نیستند

حتی اگر کمی احساس ترس و وحشت کنید ، وقتی که سوزش را احساس کنید مطمئن می شوید که هنوز هم آدم با احساسی هستید. لیزر بدون درد می تواند به معنای بدون اثر باشد.

اگر گزینه لیزر موهای زائد بدون درد را انتخاب می کنید ، به احتمال زیاد به جلسات بیشتری نیاز خواهید داشت و یا ممکن است فقط  کاهش  40 تا 70  درصدی موهای زائد را مشاهده کنید و هرگز از آخرین موها خلاص نشوید.

حتماً تست پچ را انجام بدهید. 

این تست باید در هر منطقه ای که قصد دارید درمان کنید انجام شود. زیرا پوست و مو در مناطق مختلف بدن شما واکنش های متفاوت نشان می دهند.

اگر در معرض نور خورشید بوده اید از لیزر موهای زائد اجتناب کنید  

اثرات نور خورشید بر لیزر موهای زائد
  • اگر اخیرا در معرض نور آفتاب (در عرض 4 هفته) بوده اید باید تا شروع جلسه لیزر 4 هفته صبر کنید تا از سوختگی های لیزر جلوگیری شود.
  • اگر باردار هستید و یا کودک خود را شیر می دهید ، لیزر نکنید.
  • همچنین اگر دارو یا مکمل هایی مانند آنتی بیوتیک مصرف می کنید که باعث حساسیت بیشتری به نور می شوند، از لیزر درمانی اجتناب کنید.

با موهای زائد در بین جلسات لیزر درمانی چکار کنیم؟ 

در بین جلسات لیزر درمانی شما می توانید از تیغ ، اصلاح ، و سایر روش های حذف مو ها استفاده کنید به جز روش هایی که موها از ریشه کنده می شوند ، انجام بقیه روش ها مانعی ندارد.  زیرا برای لیزر موهای زائد موها باید در فولیکول باشند.

همیشه قبل از لیزر موهای زائد شیو کنید

اگر پیش از لیزر درمانی موها را شیو کنید ،  حذف مو درد کمتری خواهد داشت.

برای مدت طولانی نیازی به تیغ نخواهید داشت

دیگر نیازی به تیغ نخواهید داشت

پس از پایان جلسات لیزر موهای زائد دیگر تا مدت ها نیازی به تیغ ندارید و پوست شما نرم و صاف می شود.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.instyle.co.uk/beauty/tips/laser-hair-removal-the-cheat-s-guidehttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”https://www.webmd.com/beauty/laser-hair-removalhttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

برای مطالعه بیشتر در این زمینه می توانید به سایت های مایو کلینیک و سایت وب ام دی مراجعه فرمائید.

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید