لیزر موهای زائد بدن برای ورزشکاران

لیزر در ورزشکاران

بهترین روش برای حذف موهای زائد بدن برای ورزشکاران کدام است؟ قبل از پاسخ به این سوال، سوال دیگری که مطرح می شود این است که چرا ورزشکاران باید موهای بدن خود را حذف کنند؟

دوچرخه سواران بیان می کنند که زخم ها در پاهای بدون مو که در نتیجه افتادن ها و تماس با جاده رخ می دهند، سریع تر بهبود می یابند. ادعای دیگر این است که ماساژ پاهای صاف و بدون مو راحت تر انجام می شود، چرا که روغن و لوسیون روی پاهای بدون مو راحت تر پخش می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برخی ادعا می کنند که عملکرد پاهای صاف آیرودینامیک تر می باشد، با این حال بهبود عملکرد در حدود هزارم ثانیه می باشد. این میزان بهبود در عملکرد برای ورزشکارانی مانند شناگران دارای اهمیت می باشد.

دوچرخه سواران در پی از بین بردن موهای زائد پاهای خود هستند، در حالیکه شناگران این کار را برای تمام بدن انجام می دهند. شناگران هر ناحیه از بدن خود را که با لباس شنا پوشیده نیست، اصلاح می کنند.

امروزه حذف موهای زائد برای عملکرد ورزش، از اهمیت بیشتری نسبت به قبل برخوردار است. اما اکنون آنچه مهم است تکنیکی است که برای این کار استفاده می شود.

پاسخ این سوال به آیتم های زیادی بستگی دارد، بنابراین در پاسخ به این سوال به روش رشد مو و لیستی از جوانب مثبت و منفی در لیزر می پردازیم. قبل از پرداختن به روش های مختلف، قابل ذکر است که این روش ها مربوط به مردان است و نه زنان.

موها رشته ها ی انعطاف پذیری هستند که توسط فولیکول های مو تولید می شوند. میزان رشد مو در بخش های مختلف بدن متفاوت است. به علاوه رشد مو با سن، جنس و تغییر هورمونی بدن نیز متفاوت است. چرخه رشد مو در سر چیزی حدود 2 تا 6 سال است، در حالیکه در چرخه رشد موی دست ها، پاها، مژه ها و ابروها کوتاه تر و چیزی حدود 30 تا 45 روز می باشد.

رشد مو در مراحل مختلف رخ می دهد که عبارتند از مراحل آناژن (مرحله رشد)، کاتاژن (وضعیت انتقال)، تلوژن (مرحله استراحت) و اکسوژن (مرحله خروج از پوست).

مرحله اکسوژن که پیش از مرحله رشد می باشد، چندین مو از یک فولیکول خارج می شوند. در هر زمان تعدادی از موها در مراحل مختلف رشد می باشند. رنگ مو نیز با مقادیر و نوع ملانین موجود مشخص می شود.

لیزر موهای زائد

لیزر در ورزشکاران 1

در سال های اخیر لیزر موهای زائد بدن پیشرفت زیادی کرده و حذف موهای زائد به نوعی تجارت تبدیل شده است. دستگاه لیزر نور را در طول موج های مختلف، انرژی خروجی و عرض های متفاوت منتشر می کند. فرد متخضض لازم است که لیزر را تنظیم کرده تا ملانین را در مو مورد هدف قرار دهد. این فرایند بر روی افرادی با پوست روشن و موهای تیره به بهترین شکل عمل می کند.

موهایی که در دوره آناژن هستند، راحت تر از موهای مرحله تلوژن از بین می روند. به همین دلیل درمان در جلسات مختلف و با فاصله های 4 تا 6 هفته انجام می شود. بسته به نیازهای فردی، 4 تا 7 جلسه لازم خواهد بود. با درمان اولیه تقریبا 80 درصد موها کاهش می یابد.

مزایای لیزر:

  • این روش می تواند میزان موها را به طور دائم کاهش دهد.
  • کاهش 80 درصدی مو در 80 تا 90 درصد افراد تحت درمان به خوبی انجام می شود.
  • به دلیل میزان موفقیت بالای این روش، خانم ها بیشتر تمایل به انجام لیزر کل بدن را دارند.
  • بسیاری از افراد از مشکلاتی مانند رشد موهای زیر پوستی و عفونت های ناشی از آنها رها می شوند که این مسئله دستاورد خیلی بزرگی است.
  • برجستگی های قرمز ناشی از اصلاح حذف می شوند.
  • نسبت به دیگر روش های سنتی و خانگی، در دراز مدت زمان کمتری نیاز دارد.

[divider]

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد الکس دایود

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
mehdi.DD
mehdi.DD
7 years ago

با سلام و خسته نباشید ،ممنون از نکات بسیار خوبتون.
اگر میشه بگید ک مردها در چه مراکزی میتونن بدن خودشون رو لیزر کنن ، اصلا همچین مراکزی واسه آقایون در ایران وجود داره؟ و لطفا بگید ک آقایون در چه سنینی میتونن بدن خوشون رو لیزر کنن؟، ممنون