لیزر موهای زائد بدن برای نوجوانان

مزیت های لیزر0

مقابله با برخوردهای هم سن و سال ها بخشی از دوران نوجوانی محسوب می شود. اینکه شما دختری هستید با موهای زائد که نسبت به ظاهر خود داری حساسیت هایی می باشد و یا ورزشکار یا مدل که از بین بردن موهای زائد بدن تاثیر زیادی بر روی کارتان می گذارد، تمام این ها بر روی انتخاب لیزر به عنوان راهی برای از بین بردن موهای زائد تاثیر می گذارند. سوالی که مطرح می شود این است که آیا استفاده از لیزر در سنین نوجوانی بی خطر است؟

پاسخ مثبت می باشد. اگر این روش درمانی به درستی و توسط یک متخصص با تجربه و حرفه ای انجام شود، هیچ خطری نخواهد داشت. لیزر موهای زائد در افراد نوجوان زیر 18 سال به همان ترتیبی انجام می شود که در بزرگسالان انجام شده و دارای تاثیر مشابه نیز می باشد. عوارض مربوط به لیزر در این گروه سنی نیز مشابه عوارضی است که بزرگسالان دچار آن می شوند. در مورد عوارض جانبی این روش درمانی، که به ندرت رخ می دهند، با پزشک مشورت کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش های جایگزین لیزر را در نظر بگیرید: اصلاح کردن با تیغ و ژیلت منجر به جوش و یا موهای زیرپوستی خواهد شد. کرم های موبر باعث سوختگی های شیمیایی می شوند و استفاده از موم نیز مستلزم رشد موهاست. در مقابل استفاده از لیزر بسیار بی خطر است و اهمیتی ندارد کدام بخش بدن قرار است مورد درمان قرار بگیرد چرا که لیزر بیشتر از لایه دوم پوست، یعنی محل قرار گرفتن فولیکول های مو، به عمق بیشتری نفوذ نمی کند. لیزر از انرژی غیریونیزه استفاده می کند، بنابراین خطری برای ابتلا به سرطان پوست وجود ندارد.

حداقل سن پذیرفته شده برای لیزر کردن موهای زائد بدن 14 سالگی است، گرچه بسیاری از کارشناسان توصیه می کنند بهتر است فرد تا گذراندن بلوغ خود صبر کند و در خانم ها نیز تا شروع چرخه قاعدگی این روش انجام نشود بهتر است. خانم ها باید به ثبات هورمونی برسند و به شرایطی مانند سندروم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) دچار نباشند.

به علاوه بیان این نکته بسیار مهم است که نتایج حاصل در اوایل سال های نوجوانی ممکن است موقت باشند، زیرا تغییرات هورمونی در این دوره سریع است که منجر به رشد مو خواهند شد. در این دوره درمان بیشتر از حد معمول نیاز خواهد بود، در نتیجه هزینه درمان افزایش می یابد. زمانی که هورمون ها به ثبات رسیده باشند (بین 17 تا 19 سالگی)، درمان موثرتر و دائمی خواهد بود.

همچنین نوجوان باید به اندازه کافی بالغ باشد تا بتواند درد ناشی از درمان را تحمل کند و در مراجعات سر وقت منظم باشد. فرد باید دستورالعمل های قبل و بعد از درمان را، مانند استفاده از ضدآفتاب مناسب و اجتناب از فعالیت های شدید جسمی تا چند روز پس از درمان، به درستی و با دقت انجام دهد. نوجوانی زمان بسیار مهمی برای شکل گیری اعتماد به نفس در فرد می باشد. اگر مواردی در بدن شما باعث ناراحتی شما می شوند، بهتر است برای برطرف کردن آنها با پدر و مادر خود مشورت کنید.

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مرکز فوق تخصصی لیزر تهران اسکین از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments