لیزر موهای زائد – اندام تناسلی

%d9%84%db%8c%d8%b2%d8%b1-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b2%d8%a7%d8%a6%d8%af0

یکی از رایج ترین سوالاتی که مطرح می شود در مورد لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی می باشد. مطمئنا این سوال را نمی توان به طور دقیق از دوستان و اعضای خانواده پرسید. در اینگونه موارد مطمئنا بسیاری از شما به سراغ اینترنت می آیید.

موهای زائد ناحیه تناسلی فر هستند که همین امر تراشیدن آنها را با تیغ یا ژیلت سخت می کند. به علاوه موهای فر بیشتر از موهای صاف به زیر پوست نفوذ کرده و رشد می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همچنین بخش بیکینی بیشتر از قسمت های دیگر مرطوب است که این ویژگی نیز باعث تشدید مشکل موهای زیر پوستی می شود. گرچه برخی خانم ها تصور می کنند استفاده از وکس موثر می باشد، اما بسیاری دیگر یک روش همیشگی و دائم برای حذف موهای زائد خود می خواهند. استفاده از لیزر برای رفع موهای زائد باعث کاهش دائمی موهای زائد می شود، اما برای رسیدن به نتیجه مطلوب لازم است گام های ساده ای را دنبال کنید.

خوشبختانه موهای ناحیه تناسلی سطحی هستند و در نتیجه لیزر درمانی بر روی آنها موثر خواهد بود. اگر دارای پوست روشن و موی تیره هستید، گزینه خوبی برای لیزر درمانی می باشید. لیزر رنگدانه های مو را هدف قرار می دهد و هر چه رنگدانه ها تیره تر باشند، نتیجه بهتر خواهد بود. با این حال لیزر تفاوت بین موی تیره و پوست تیره را تشخیص نمی دهد، بنابراین اگر پوستتان تیره باشد، تا حدی مورد هدف لیزر قرار خواهد گرفت و گرم خواهد شد. این امر منجر به تغییر رنگ پوست می شود که تا ماه ها بر جای خواهد ماند.

اگر تصمیم دارید موهای زائد ناحیه تناسلی خود را با استفاده از لیزر از بین ببرید، بهتر است به شخصی مراجعه کنید که در این زمینه تجربه کافی داشته باشد.

به علاوه بخش مورد نظر تا دو هفته قبل از لیزر درمانی و دو هفته پس از لیزر درمانی نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرد. در برخی موارد تابش نور خورشید به منطقه درمان شده درست پس از لیزر درمانی منجر به تغییر رنگ پوست آن بخش می شود.

افرادی که به طور موثر درمان می شوند به اندازه یک سوم یا دو سوم شاهد کاهش تراکم موهای خود خواهند بود. به علاوه موهایی که پس از یک دوره درمان مجددا رشد می کنند، نازک تر و روشن تر خواهند بود.

لینک منبع: اینجا کلیک کنید.

نگارنده: سمیه محمدی 

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments