بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در اصفهان

لیزر موهای زائد در مرکز اصفهان (دکتر سعیدیان) – بخش اول

 

من فرنوش هستم، یک جامعه شناس ساکن اصفهان و تو سال 92 درمان لیزر موهای زائد مو شروع کردم. قبل از این که تجربه لیزرمو براتون تعریف کنم، قصد دارم یه کمی درباره موهای زائد بدن و این که چه تاثیری بر زندگی فردی و اجتماعی افراد داره صحبت کنم.

پس از سلامتی، زیبایی یکی از مهم‌ ترین دغدغه های زندگی به شمار می‌ ره که تمام سطوح زندگی، از روابط میان فردی و اجتماعی گرفته تا روابط زناشویی را تحت تاثیر قرار میده. همواره، یکی از مهم ‌ترین معیار های زیبایی که شاید برای بسیاری از افراد مهم‌ باشه داشتن پوستی صاف، نرم و بدون موست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای برداشتن موهای زائد روش های متعددی مثل، مومک، بند انداختن و ده ها روش سنتی و ناکارآمد دیگر وجود داره، و معمولا افراد با به کارگیری این روش‌ ها به ایده آل مد نظر خود نمی‌ رسند و در نهایت سرخورده می‌ شن.

خوشبختانه راهی وجود داره که میشه به همه این سرخودگی ها تو زندگی شخصی مون پایان بدیم. من این راه رو انتخاب کردم و می خوام این تجربه رو با شما هم در میون بذارم تا شاید این نگرانی و سرخوردگی از وجودتون برچیده بشه. روشی که تحول بزرگی در زندگی شخصیم محسوب شد، لیزر موهای زائد بود.

لیزر موهای زائد الکساندرایت در اصفهان

اواخر تابستان 92 بود که پس از جستجو و تحقیقات بسیار برای لیزر موهای زائد به کلینیک دکتر مهسا سعیدیان مراجعه کردم. از اونجایی که درباره لیزر موهای زائد خیلی تحقیق کرده بودم، احساس می کردم این یک روش بسیار موثره. در ابتدا درمان اولیه من، لیزر موهای زائد پشت لب و چانه بود. چون این موهای زائد قابل مشاهده بودن و معضل بزرگی روی صورت من محسوب می شدن و زیبایی منو تحت تاثیر قرار می دادن و از اونجا که من جامعه شناس هستم، برام مهم بود که همیشه تمیز و مرتب با ارباب رجوع هام مواجه بشم تا تاثیر مثبتی روی اون ها بذارم.

همسر من آدم خیلی تمیزیه و بهداشت و پاکیزگی براش خیلی اهمیت داره و البته من هم همیشه دوست دارم به بهترین شکل ممکن جلوش ظاهر بشم. به همین دلیل، بعد از پشت لب و چانه، درمان لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی هم انجام دادم. این کار باعث شد که این نواحی همیشه تمیز، بدون مو، صاف و لطیف باشه و از همه مهم تر این که دیگه مجبور نیستم تو هر بار استحمام، دست به ژیلت بشم.

بعد از سنین نوجوانی دیگه سال ها بود که دامن کوتاه یا شلوارک نپوشیده بودیم و همش به یک دلیل بود: موهای زائد پام! برای همین، بعد از ناحیه بیکینی و زیر بغل، برای لیزر موهای زائد پا هم اقدام کردم. حالا اگه به خونه ام بیاید، منو یا تو دامن می بینید یا شلوارک های کوتاه و خشگل.

دیگه هیچ نگران نیستم که آخرین بار کی موهای زائد مو شیو کردم. به طور کل خیالم راحته. در خلال درمان پام، به ذهنم خطور کرد که همزمان لیزر موهای زائد زیر بغل هم شروع کنم. و این گونه بود که امروز که دارم تجربه مو براتون بازگو می کنم، کل موهای زائد بدنم لیزر شده است.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید