بهترین مرکز لیزر درمانی

تجربه لیزر موهای زائد در مرکز لیزر بوشهر (بخش دوم)

ادامه مطلب قبل

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

تو یه مجله هم درباره عوارض لیزر موهای زائد و روش های کم کردنشون خوندم:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

روش هایی جهت به حداقل رساندن عوارض لیزر موهای زائد

معمولا بروز عوارض جانبی در لیزر موهای زائد بسیار نادر است. با این حال، عوارض می تواند شامل این موارد باشد: هیپرپیگمانتاسیون (تیره شدن پوست)، هیپوپیگمانتاسیون (از دست دادن رنگ پوست)، سوختگی ملایم تا متوسط ​​ یا تاول، تغییر رنگ دائمی پوست، قرمزی موقت پوست، ادم فولیکولار (ورم های کوچک صورتی یا قرمز رنگ و برآمدگی های کوچک)، تورم و خارش در ناحیه تحت درمان، کهیر، بثورات پوستی، خونریزی و عدم حصول نتیجه مطلوب.

اقدامات زیر می تواند در کاهش عوارض جانبی بسیار موثر باشد:

  • بهترین روش برای کاهش خطر بروز عوارض جانبی، اجتناب از قرار گیری در معرض اشعه UV به مدت 7 روز قبل و بعد از لیزر موهای زائد است.

  • دست کم 2 هفته پیش از لیزر موهای زائد از آفتاب سوختگی یا برنزه کردن خودداری کنید.

  • یک هفته قبل از درمان لیزر از مصرف محصولات برنزه کننده اجتناب کنید.

  • جهت ارائه درمانی ایمن و موثر تر، کاربر دستگاه لیزر را در جریان کلیه سوابق پزشکی تان قرار دهید.

  • افراد باردار نمی توانند تحت درمان لیزر موهای زائد قرار گیرند.

  • لیزر موهای زائد در نواحی دارای تاتو و خالکوبی اثری ندارد.

  • در صورتی که به صرع مبتلا هستید، انجام لیزر موهای زائد توصیه نمی شود.

خوب، خوشبختانه همکار من بیشتر این موارد رو بهم گفته بود.

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موهای زائد زیر بغل

منشی مطب خیلی خوش برخورد بود و اطلاعاتش در مورد لیزر کامل بود. منم تا نوبتم برسه ازش یک سری سوال پرسیدم که تو ذهنم نقش بسته بود:

من: به چند جلسه لیزر نیاز دارم؟

منشی: هر قسمت از بدن دارای چرخه رشد موی متفاوتی است و زمان رشد مو می تواند از 4 تا 12 هفته متفاوت باشد. معمولا مشتریان پس از 2 جلسه درمان، کاهش موی زائد قابل توجهی را تجربه می کنند. پس از اتمام هر جلسه به طور میانگین می توانید کاهش 10 تا 15 درصدی موهای زائد را انتظار داشته باشید. و جهت حداکثر کاهش مو به طور متوسط به 8 جلسه لیزر نیاز دارید. این را در نظر داشته باشید که تعداد جلسات مورد نیاز برای شما به عوامل متعددی، از جمله ناحیه تحت درمان، رنگ پوست، ضخامت مو، جنسیت، هورمون ها و شرایط پزشکی تان بستگی دارد.

من: فرایند لیزر موهای زائد چطوریه؟

منشی: دستگاه های لیزر و IPL از انرژی به شکل نور استفاده می کنند تا منبع خون را به فولیکول مو تغییر ماهیت دهند. انرژی ساطع شده از منبع نور توسط رنگدانه ای به نام ملانین جذب می شود که به مو رنگ می بخشد. مو بلافاصله این نور فیلتر شده را جذب می کند و آن را به سلول های اطراف منتقل می کند که به ترتیب به گرما تبدیل می شوند. این گرما، ماهیت سلول ها را تغییر می دهد و توانایی آن ها را در تولید موی زائد از بین می برد.

من: چه مدت طول می کشه تا موهای زائد از بین برن؟

منشی: موهای زائد درمان شده ظرف 2 هفته با بازسازی اپیدرم از بین خواهند رفت. همچنین ممکن است یک سری از موهای زائد طی فرآیند درمان بریزند.

من: کدوم لیزر برای پوست من مناسب تره؟ و چرا؟

منشی: اغلب پزشکان از دستگاه لیزر الکساندرایت برای از بین بردن موهای زائد استفاده می کنند. لیزر دایود و اندیاگ نیز بسیار موثر هستند. دستگاه های آی پی ال (IPL) نیز می توانند موهای زائد را حذف کنند، اما تنها در پوست های روشن موثرند. کیفیت کار دستگاه ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد.

مهمترین نکات لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد پا

در همین حین بود که همکارم از اتاق خارج شد و نوبت من بود که برم داخل. خوشبختانه تست پچ منفی بود و من هیچ حساسیتی به لیزر نداشتم. وارد اتاق شدم. قبل از شروع کار، دکتر از یک کرم بی حسی استفاده کرد تا همون درد کم رو هم متوجه نشم. بعد یه عینک محافظ به چشمم زد و کار رو شروع کرد.

جلسه لیزر موهای زائد من حدود یک ساعت طول کشید. بعد از اتمام کار لیزر، دکتر به من گفت که یک سری اقدامات بعد از هر جلسه لیزر باید انجام بدم. مثلا گفت به مدت 7 روز در معرض نور مستقیم خورسید قرار نگیرم و حتما از کرم ضد آفتاب استفاده کنم. اگه پوستم تاول زد بهش دست نزنم و اگه خشک و شکننده شد، از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنم. اگه بعد از لیزر موهای زائد درد داشتم، از مسکن می تونم استفاده کنم. این اطلاعاتی که دکتر به من گفت  در خیلی مهم و موثر بود و من اصلا در موردش نمی دونستم.

بعد از اون جلسه، من 6 جلسه دیگه در فواصل 6 هفته ای برای لیزر موهای زائد مسخره ام رفتم و از نتیجش فوق العاده راضی ام. الان بدن پشمالوم تبدیل شده به یه بدن نرم و سفید که اگه مویی هم در میاره خیلی نازک و کم پشته. الان من خودم رو خیلی بیشتر از قبل دوست دارم. دیگه لازم نیست همش تو خونه شلوار بپوشم، گاهی دامن های خشگل میپوشم.

البته باید بگم که مرکز لیزری مراجعه کردم خیلی خوب بود که از نتیجه کار راضی ام و اگه همکار عزیزم نبود شاید من هیچوقت با این کلینیک خوب آشنا نمی شدم و همونطوری مثل قبل پشمالو باقی می موندم. بعد از اتمام جلسات 6 هفته ای دیگه لازم نبود تند و تند به کلینیک مراجعه کنم و امروز که حدودا یک سال و نیم از درمانم می گذره فقط یه سالی یکبار مراجعه نیاز دارم و کل سال از دیدن بدن بی موم لذت می برم.

از همه مهمتر این که حساب کردم دیدم کل هزینه هایی که قبلا برای از بین بردن موهای زائدم می کردم خیلی خیلی بیشتر از هزینه لیزر موهای زائد تموم شده.

اگه شما هم مثل من پر مو هستید، پیشنهاد میکنم موهای زائدتون رو لیزر کنید و اگه تو شهر بوشهر زندگی می کنید، حتما حتما به این مرکز لیزر موهای زائد مراجعه کنید. چون انتخاب لیزر مناسب تو یه مرکز لیزر معتبر، موضوع بسیار مهمیه و تو نتیجه کار، اثر مستقیم و زیادی داره.

 

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر پلاتینیوم (سوپرانو)

بهترین مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر پلاتینیوم (سوپرانو) – گروه پزشکان پوست ولیزر موهای زائد
در این مطلب با یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد در استان بوشهر آشنا خواهید شد. در این مرکز از تکنولوژی لیزر دایود الکس (پلاتینیوم) استفاده می شود و با توجه به کیفیت خدمات، یکی از بهترین مراکز لیزر در تمام کشور است.

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید