لیزر موهای زائد ابرو و بهترین روش برای آن

لیزر موهای زائد ابرو

سوال لیزر موهای زائد ابرو :

بهترین روش برای لیزر موهای زائد ابرو چیست؟

آیا به دنبال روشی دائم برای حذف این موها می گردید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیمار: من بدنم را به طور کامل لیزر کرده ام و علاقه ی شدیدی به لیزر موهای صورتم به خصوص ابروهایم دارم. آیا حذف موهای زائد ابرو با لیزر درمانی قطعی است؟

پاسخ متخصصین لیزر موهای زائد ابرو : 

دکتر استیون برین استین در این مورد می گوید:” برخی از مردم علاقه به لیزر موهای تمام بدن خود حتی در ناحیه ی اطراف چشم هستند. اگرچه لیزر سبب از بین رفتن موهای زائد به طور 100 در صد نمی شود ولی درمانی قطعی برای موهای زائد محسوب می شود. کاهش موهای زائد در حدود 80 تا 90 درصد از موهای زائد را شامل می شود.

یکی از بهترین گزینه ها برای افراد، الکترولیز است. در این روش هر کدام از ریشه ها توسط این دستگاه و جریان الکتریسیته هدف گرفته شده و نابود می شوند. سرعت و روند انجام این درمان به رشد موها بستگی دارد. اگر به درمان با این روش اقدام کنید در صورتی که قبلا ریشه های مو را از بین برده باشید، کاری بیهوده انجام خواهید داد و پول خود را هدر داده اید.”

دکتر لیزا بنت در این مورد می گوید: ” برای درمان های قطعی موهای زائد ابرو، حتما این دسته از موها را باید الکترولیز کرد. لیزر موهای زائد معمولا روی ابروهای پیوندی انجام می شود، اما برای سایر مناطق ابروها کاربردی ندارد، زیرا خطرات بسیاری برای چشم ها به همراه خواهد داشت. ”

دکتر دیانا دی. استراچن در این مورد می گوید:” بعلاوه، من کاملا مخالف همکارانم هستم. لیزر موهای زائد برای ابروها باعث تغییر مدل ابروها می شود. شما هیچگاه مایل به تغییر شکل و ضخامت ابروهایتان به طور دائمی نیستید.”

دکتر ایمی فورمن تاد می گوید:” لیزر موهای زائد برای ابروها معمولا توصیه نمی شود، مگر برای ابروهای پیوندی. با گذشت زمان مدل و سایز ابرو ها تغییر پیدا می کنند. برای لیزر ابروها معمولا از عینک های محافظ ابرو استفاده می شود. ”

دکتر میچل شوارتز در این رابطه اینگونه می گوید که:” برخی از لیزر ها برای از بین رفتن موهای زائد به طور دائمی بهتر عمل می کنند. پرتوهای لیزر در یک منطقه متمرکز می شوند و به درون پوست نفوذ می کنند، در نتیجه با ایجاد گرما و جذب انرژی توسط فولیکول ها، باعث نابودی موهای زائد در منطقه می شوند. ما از لیزر برای رفع موهای زائد ابرو استفاده می کنیم و بسیار مورد توجه متقاضیان واقع شده است.”

به عقیده ی دکتر آلتمن:” به نظر من لیزر موهای زائد اصلا برای شکل دادن به ابروها مناسب نیست. البته لیزر برای رفع موهای زائد میان دو ابرو کاربرد دارد، در شرایط کاملا کنترل شده ای این فرآیند انجام می شود. تا از خطرات احتمالی در این روش جلوگیری شود.”

به نظر دکتر رونالد شلتون:” از نظر من لیزر کاربردی برای رفع موهای زائد ابرو ندارد و الکترولیز روشی ایمن تر است چرا که لیزر برای چشم ضرر دارد و ممکن است پیامد های جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. البته لیزر برای رفع موهای زائد بین ابروها بسیار مناسب است و خطری ندارد.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments