مهمترین نکته لیزر موهای زائد کمر

لیزر موهای زائد برای آقایان ( هم اکنون در شعبه ی اهواز توسط اپراتور آقا )

[su_animate type=”pulse” duration=”1.5″ delay=”0.5″]

لیزر موهای زائد بدن آقایان

[/su_animate]

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

[su_heading]

لیزر موهای زائد برای آقایان ( هم اکنون در شعبه ی اهواز توسط اپراتور آقا )

[/su_heading]

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد راه حلی ایمن و دائمی برای افراد یست که به دنبال راهی بی درد برای رفع موهای زائد خود هستند. راه هایی مانند وکس کردن، شیو کردن و کرم های مو بر ، فرآیند هایی کاملا طولانی و ملالت بار بوده که تا پایان عمر با افراد همراه هستند. اما لیزر موهای زائد در چند جلسه، نتایجی دائمی برای افراد به بار خواهد آورد.  لیزر موهای زائد باعث می شود تا در هزینه ها و زمان افراد تا جای ممکن صرفه جویی شود.  آقایان با مشکل موهای زائد بسیار به دنبال روشی برای حذف موهای زائد خود هستند. لیزر موهای زائد علاوه بر رفع  نیاز به شیو کردن روزانه برای آقایان،  راه حلی طولانی مدت است. لیزر موهای زائد برای آقایان باعث ایجاد زیبایی ، راحتی و یا عملکرد بهتر آن ها می گردد. لیزر موهای زائد سبب بهبود حساسیت موجود در ریشه های مویی در اثر وکس کردن می شود. این حالت زمانی اتفاق می افتد که آقایان دسته و یا قسمت وسیعی از سطح پوست خود را وکس کنند و در نتیجه باعث ایجاد قرمزی و سوختگی و حتی تورم پوست می گردد.

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

لیزر بدن و صورت آقایان


[/su_note]

[su_note note_color=”#fa9aa6″ text_color=”#110f0f” radius=”13″]

[toggle title=”چه اتفاقی در طی لیزر موهای زائد می افتد؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد بدن آقایان

چه اتفاقی در طی لیزر موهای زائد می افتد؟

لیزر مجموعه ای از پرتوهای شدید و قوی نوری است که توسط پیگمنت های موجود در پوست و مو جذب می گردد و سلول های دارای رنگدانه های تیره را هدف می گیرد.  همچنین به سایر سلول های موجود در پوست و مو هیچ آسیبی وارد نمی کند. این موضوع که موها در چه وقعیتی از رشد هستند بسیار اهمیت دارد . زیرا در صورتیکه موها در مرحله ی رشد باشند، به راحتی توسط پرتوهای نوری لیزر تحت تاثیر قرار می گیرند و با تولید حرارت سبب از بین رفتن فولیکول های مو یا ریشه های مویی می شوند. افرادی که تکنسین های حرفه ای هستند، معمولا زمان رشد موها را تشخیص می دهند و به راحتی به به درمانی موثر برای بیمارن خود اقدام می کنند. اوپراتور ها و تکنسین ها معمولا با استفاده از هنددپیس هایی و یا سری هایی از لیزر برای درمان و رفع موهای زائد استفاده می کنند. در این میان از عینک هایی برای خود و بیمار استفاده می کنند که محافظ یو وی و اشعه های لیزر به چشم هستند. در طی لیزر موهای زاود معمولا از ژل های خنک کننده و یا اسپری های سد کننده و یا حتی کولر های زیمر برای خنک کردن سطح پوست استفاده می شود.

کلینیک زیبان ( آلومینا) از دستگاه های لیزر متفاوتی در این زمینه استفاده می نماید. برای مثال؛ لیزر لوترونیک کلاریتی، لیزر الکساندرایت آپوجی، لیزر دایود. در تمام شعب کلینیک زیبان ( آلومینا) این دستگاه های لیزر به چشم می خورند و کارایی های عالی برای خانم ها و آقایان دالرد. به طوری که در شعبه ی اهواز کلینیک زیبان ( آلومینا)  به تازگی اپراتور آقا شروع به کار کرده است ( کلیه موارد مربوط به لیزر موهای زائد آقایان توسط اپراتور و یا تکنسین آقا انجام می شود. )[/toggle]

[toggle title=”آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟” state=”close” ]

لیزر موهای زائد بدن آقایان

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

لیزر موهای زائد تمام موهایی زا که در مرحله ی رشد هستند را از بین می برد و این از بین رفتن در واقع همیشگی است. اما بقیه ی موها که در دوران متفاوتی از رشد هستند، به هنگام لیزر موهای زائد از بین نخواهند رفت. در هر جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد، در حدود 85 درصد از موهایی که در مرحله ی رشد هستند از بین می روند. به این علت لیزر موهای زائد در مرحله ی رشد بهتر است که پروتئین، کراتین و ملانین زیادی در مو وجود دارد و پرتو های لیزر را بهتر جذب می کند.

در صورتیکه موها به دوره ی رشد نزدیک شوند، دوباره تحت تاثیر لیزر موهای زائد در جلسات بعد می گردند. پس از گذراندن 8 تا 12 جلسه و یا جلسات بیشتر که توسط پزشک برای بیمار تعیین شده است، برای درمانی قطعی هر سال به یک جلسه لیزر درمانی نیاز است.

بهترین افراد برای لیزر موهای زائد، افراد با رنگ موهای تیره و پوست های روشن هستند و همچنین افرادی که دارای موهای روشن و، بلوند، خاکستری، قرمز روشن و یا سفید هستند نیز حتی طی سال ها و یا جلسات طولانی مدت قادر به از بین بردن موهای بدن خود نمی باشند.[/toggle]

[toggle title=”به چند جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد نیاز است؟” state=”close” ]

به چند جلسه ی درمانی لیزر موهای زائد نیاز است؟

معمولا کلینیک ها بین 6 تا 8 جلسه ی درمانی به بیماران پیشنهاد می کنند و همچنین در بین جلسات درمانی در حدود 6 هفته فاصله قرار می دهند. کاهش موهای زائد در حدود 75 درصد اتفاق می افتد. اگر شما علاقه ی شدیدی به کاهش موهای زائد بدنتان تا 80 درصد دارید، بین 10 تا 12 جلسه ی درمانی به شما پیشنهاد می گردد. بقیه ی موها که پس از این جلسات باقی می مانند، معمولا نازک تر و ظریفتر هستند و در هر 4 ماه یکبار تحت لیزر درمانی قرار می گیرند.[/toggle]

[toggle title=”قبل از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام داد؟” state=”close” ]

قبل از لیزر موهای زائد چه اقداماتی باید انجام داد؟

به جز روش وکس کردن در سایر روش ها برای رفع موهای زائد به موهای بلند نیازی نیست. هر چه موهای زائد در زمان لیزر کوتاه تر باشند، اشعه های لیزر با قدرت بیشتری به فولیکول های مو نزدیک می شوند و آن ها را تحت تاثیر قرار می دهند.

به یاد داشته باشید که قبل و بعد از لیزر موهای زائد 2 تا 3 روز از قرار گرفتن در معرض نور شدید خورشید اجتناب کنید.[/toggle]

[toggle title=”مراقبت های پس از لیزر موهای زائد” state=”close” ]

مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

به طور کلی شما باید از برنزه کردن خود 2 تا 3 هفته قبل از لیزر موهای زائد و یک یا دو هفته پس از لیزر موهای زائد اجتناب کنید. ما به شما ضد آفتاب های 30 درصد SPF را پیشنهاد می کنیم.

به یاد داشته باشید که قبل از لیزر موهای زائد به هیچ عنوان موهای زائدتان را از ریشه از بین نبرید و نابود نسازید، زیرا لیزر برای موثر واقع شدن، به ریشه ی موها و رنگدانه های موجود در آن نیاز دارد.[/toggle]

[toggle title=”آیا لیزر موهای زائد برای تمامی افراد مناسب است؟” state=”close” ]

آیا لیزر موهای زائد برای تمامی افراد مناسب است؟

ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای مشاوره ی مجانی و رایگان به کلینیک مراجعه نمایید و در طول این مشاوره به شما گفته می شود که شما برای این کار مناسب هستید یا خیر؟![/toggle]

[toggle title=”آیا لیزر موهای زائد برای آقایان تاثیر گذار است؟” state=”close” ]

آیا لیزر موهای زائد برای آقایان تاثیر گذار است؟

بله. لیزر موهای زائد برای آقایان بسیار موثر است زیرا موهای بدن و صورت آقایان معمولا بسیار پر تراکم و تیره است و همانطور که در گذشته به آن اشاره شد، لیزر موهای زائد به دنبال پیگمنت ها و رنگدانه ها ست. در نتیجه تاثیر بیشتری نیز خواهد داشت.

از آنجا که لیزر موهای زائد کمی درد دارد، پس اینگونه باید گفت که آقایان در تحمل آن قدرت بیشتری دارند. آقایانی که به لیزر موهای زائد خود اقدام کرده اند، این روش را یکی از بهترین راه حل ها برای رفع موهای زائد معرفی کرده اند. البته این درد با استفاده از کرم های بی حسی موضعی کاملا از بین خواهد رفت. با لیزر موهای زائد آقایان دیگر برای همیشه از شر شیو کردن و تراشیدن موها خلاص می شوند.  [/toggle]

[toggle title=”موهای چه مناطقی از بدن آقایان با لیزر موهای زائد از بین خواهند رفت؟” state=”close” ]

موهای چه مناطقی از بدن آقایان با لیزر موهای زائد از بین خواهند رفت؟

معمولا مناطقی از بدن که دارای تراکم مویی بیشتری هستند، توسط آقایان برای لیزر موهای زائد محبوب ترند. البته به این موضوع توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد برای تمامی مناطق بدن استفاده می شود.

این مناطق عبارتند از:

  • شانه ها
  • ریش و سبیل
  • گردن
  • گوش ها
  • قفسه ی سینه
  • دست ها
  • پا ها
  • شکم
  • ران ها
  • اندام تناسلی
  • باسن
  • پشت[/toggle]

[toggle title=”چه انواع لیزری برای رفع موهای زائد برای آقایان استفاده می گردد؟” state=”close” ]

چه انواع لیزری برای رفع موهای زائد برای آقایان استفاده می گردد؟

در این دنیای مدرن و سرشار از تکنولوژی، سیستم ها و دستگاه های لیزر موهای زائد در انواع و اقسام مختلفی در بازار یافت می شوند.

این دستگاه ها کاملا با یکدیگر متفاوت هستند، اما اصول یکسانی را دنبال می کنند. هنگامی که لیزر اشعه ی خود را به مو می تاباند در واقع گرمای شدیدی در مو برای نابود کردن ریشه ی آن تولید می کند. لیزر موهای زائد در دستگاه های مختلف لیزر دارای طول موج های متفاوتی است که این امر باعث شده است که برای افراد مختلف ، متفاوت عمل کند. انواع دستگاه های لیزر موهای زائد شامل موارد زیر می شود:

  • لیزر روبی
  • لیزر الکساندرایت ( آپوجی و لوترونیک کلاریتی)
  • لیزر دایود
  • لیزر ان دی یگ
  • لیزر (سیستم نوری ) آی پی ال
  • لیزر ( سیستم ) اس ایچ آر

البته در مراکز تخصصی لیزر زیبان ( آلومینا) دستگاه های لیزر مورد استفاده شامل موارد زیر می شوند:

  • لیزر دایود
  • لیزر الکساندرایت ( آپوجی و لوترونیک کلاریتی)
  • لیزر ان دی یگ ( که این لیزر در لیزر الکساندرایت لوترونیک کلاریتی جای دارد.)[/toggle]

[toggle title=”مزایا و معایب لیزر موهای زائد برای آقایان چه چیز هایی هستند؟” state=”close” ]

مزایا و معایب لیزر موهای زائد برای آقایان چه چیز هایی هستند؟

مزایا لیزر موهای زائد برای آقایان

  • لیزر موهای زائد بی درد و بدون خونریزی است.
  • درمان لیزر موهای زائد کاملا ایمن برای مناطق حساس حتی اطراف چشم و دهان است.
  • لیزر موهای زائد سبب زیبایی و صافی بدن و پوست فرد می شود.
  • لیزر موهای زائد بسیار سریعتر، آسانتر و موثرتر از سایر روش های رفع موهای زائد مانند شیو کردن و وکس کردن است.

معایب لیزر موهای زائد برای آقایان

  • لیزر موهای زائد گران قیمت است و هر کسی توانایی انجام آن را ندارد.
  • برخی از افراد پس از لیزر موهای زائد، دچار تیرگی پوست می شوند که چند روز پس از لیزر موهای زائد از بین می رود.
  • گاهی پوست پس از لیزر موهای زائد بسیار پوسته پوسته می شود که با استفاده از مرطوب کننده ها این مشکل رفع می گردد.
  • در صورتی که در هنگام لیزر موهای زائد از عینک های محافظ چشم استفاده نگردد به دید شخص ( چه پزشک و چه بیمار) صدمه وارد می شود.
  • لیزر موهای زائد در برخی از افراد سبب تولید میگرن می شود.
  • برخی از افراد در طی لیزر موهای زائد کمی احساس قلقلک می کنند.
  • در برخی افراد در عوض کاهش موهای زائد سبب افزایش و روش موها بیشتری می گردد ( این حالت معمولا در افراد با مشکلات هورمونی رخ می دهد.)
  • لیزر موهای زائد بر روب بدن افراد با موهای روشن و بلوند هیچ تاثیری ندارد. ( بلوند، خاکستری، سفید، قرمز روشن)[/toggle]

لیزر موهای زائد در کلینیک تخصصی زیبان ( آلومینا) در اهواز تحت نظر دکتر زکی زاده، هم اکنون با داشتن تکنسین و اوپراتور آقا برای انجام لیزر موهای زائد، آماده ارائه ی خدمات است.

شما آقایان ورزشکار و بدنساز، شمایی که از نشان دادن موهای زائد بدن و سینه ی خود سخت خجالت زده می شوید به مرکز و شعبه ی ما در اهواز مراجعه کنید تا به آرزوی شما برای درخشیدن و زیبا تر شدن جامه ی حقیقت بپوشانیم.

نشانی و تماس با بهترین مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و زیبایی در کشور

[yop_poll id=”9″]

[/su_note]

منابع

  1. http://www.funzug.com
  2. http://www.healthcentre.org.uk
  3. http://www.therapieclinic.com
  4. https://www.sknclinics.co.uk
  5. https://www.faceofman.com.au/

محقق : میترا کرمانیان

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments