بهترین مرکز لیزر اهواز

لیزر موهای زائد آقایان در اهواز

لیزر موهای زائد آقایان در اهواز

مرکز لیزر موهای زائد اهواز

من حمیدرضا ساکن شهر اهواز هستم و 10 ساله که به طور حرفه ای تو رشته شنا فعالیت می کنم. به لحاظ ورشی که انجام می دم، بدنم همیشه باید صاف و بدون مو باشه. شنا برای من هم کاره و هم تفریح و زندگی. به همین خاطر اوقات زیادی رو تو استخر سپری می کنم. تا 2 سال پیش یکی از دغدغه های بزرگ من از بین بردن موهای زائدم بود. من هر روز باید استخر می رفتم تا هم تمریناتمو انجام بدم و هم مربی گری کنم. برای همین وقتم خیلی فشرده بود. وقتی خونه می رسیدم فوری یه دوش می گرفتم. اما اینکه بعد از دوش گرفتن مستقیم بیام بیرون و استراحت کنم برام یه حسرت شده بود. چون باید بدنم رو شیو می کردم تا برای فردا بدنم تمیز باشه. حتی اگه هر روز این کار رو تکرار نمی کردم، دیگه یه روز در میون مجبور بود.

لیزر آقایان اهواز

تو استخر یه دوستی داشتم که اون هم مربی شنا بود. همیشه و هر روز پوستش صاف و بدون مو بود و هیچ اثری از جوش های بعد از شیو کردن روی پوستش وجود نداشت. کنجکاو شده بودم. یک روز که وقت استراحتمون تو استخر بود رفتم پیشش و بهش گفتم: محمد عجب پوستی داری تو! این همه شیو می کنی یه جوش هم نمی زنی!؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

محمد خندید و جواب داد: ولی من که بدنم رو شیو نمی کنم!

گفتم: عهههه! یعنی پس کلا بی مویی؟ مگه میشه؟!

گفت: نه اتفاقا خیلی پر مو هستم ولی بدنمو لیزر موهای زائد کردم و از شرشون راحت شدم.

گفتم: لیزر!!! مگه لیزر موهای زائد مخصوص خانمها نیست؟

گفت: نه! بعضی از مراکز لیزر فقط برای خانم ها کار انجام میدن، اما مرکز لیزری که من میرم مختص آقایون هم هست.

گفتم: چه خوب! یعنی الان دیگه موهای بدنت در نمیاد؟

محمد گفت: بعد از اتمام جلسات لیزرم، موهای بدنم خیلی کم شده. پروسه لیزر، موهای زائد رو به طور کل از بین نمی بره بلکه رشدشون رو خیلی کم می کنه. الان بدنم مو در میاره ولی خیلی نازک و کم پشته و دیر به دیر هم هست. وقتی هم که در میاد با ژیلت می زنم.

گفتم: محمد تو رو خدا شماره تماس اونجا رو بهم بده که خیلی بهش نیاز دارم.

خلاصه اون روز محمد یه دریچه جدیدی تو زندگیم باز کرد و منو با کلینیک زیبایی دکتر زکی زاده آشنا کرد. با کلینیک تماس گرفتم و یه وقت مشاوره لیزر گرفتم.

کلینیک زیبایی دکتر زکی زاده

روز مراجعم رسید. وارد کلینیک شدم. یه فضای شیک و مدرن که تو زمان انتظار به آدم آرامش خاصی می داد. به منشی اطلاعات شخصیمو دادم و منتظر موندم تا نوبتم بشه و برای مشاوره پیش دکتر برم. وقتی وارد اتاق دکتر شدم با یه آقایی که مواجه شدم که مشخص بود با خیلی تجربه ست. ایشون دکتر زکی زاده، متخصص پوست، مو و زیبایی بودن. برخورد گرم و مناسبی داشتن. خودمو معرفی کردم و توضیح دادن که من ورزشکارم و باید بدنم همیشه تمیز باشه و ….

دکتر زکی زاده توضیح داد: اتفاقا  لیزر موهای زائد در سالهای اخیر مورد استقبال فراوان آقایان، خصوصا ورزشکاران قرار گرفته. لیزر موهای زائد بهترین گزینه برای افرادی است که از شیو کردن مکرر و اصلاح های روزانه  موهای زائد دست و پا خسته و دلزده می شوند.

من: لیزر موهای زائد چطوری موها رو از بین می بره؟

دکتر زکی زاده: ما در این کلینیک از لیزر دایود با تکنولوژی بدون درد و فوق سریع سوپرانو استفاده می کنیم. طول موج این لیزر بین 800 تا 810 نانومتر است و این طول موج بیشتر باعث می شود تا امواج به میزان بیشتری در پوست نفوذ نمایند و از ملانین های موجود در اپیدرم پوست دوری کرده و فولیکول های مو را مستقیما مورد هدف قرار می دهند. در واقع طول موج بلند تر باعث می شود تا پوست کمتر آسیب ببیند و تغییر رنگ پوست هم رخ ندهد. لیزر دایود برای موهای ضخیم و تیره مناسب است و گزینه خوبی برای رفع موهای زائد کمر و ناحیه تناسلی است.

من: آیا لیزر هم مثل ژیلت عوارض داره؟

دکتر زکی زاده: پس از لیزرموهای زائد، پوست ممکن است کمی زرد یا قرمز شود.  در این مرحله ما از یک ژل خنک کننده، مانند ژل آلوئه ورا برای کاهش التهاب پوست استفاده می کنیم. پس از اولین جلسه، به محض از بین رفتن قرمزی پوست تان بلافاصله نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

من: آقای دکتر آیا لیزر موهای زائد درد هم دارد؟

دکتر زکی زاده: اکثر آقایان لیزر موهای زائد را به خوبی تحمل می کنند.  لیزر دایود  با سرعت بالا،  سریع، مؤثر و مقرون به صرفه است و برای کاهش دائمی مو های زائد  نه تنها  دردی ندارد بلکه  یک روش انقلابی جدید  برای از بین بردن موهای زائد است. ما با توجه به تحمل مراجعه کننده، هر گاه که نیاز باشد دست از کار می کشیم تا شما احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشید. در برخی مواقع هم که آستانه دردتان پایین باشد، از کرم های بی حس کننده موضعی استفاده می کنیم.

مرکز لیزر اهواز

من: باید چند جلسه مراجعه کنم؟

دکتر زکی زاده: ما توصیه می کنیم تمام مشتریان برای رسیدن به نتیجه مطلوب  حدود 6 تا 10 جلسه درمان با لیزر را انجام بدهند.  این تعداد جلسات به این منظور است که لیزر بتواند مو را در مرحله رشد فعال درمان کند. زیرا ممکن است  مو  در یکی از مراحل چهار گانه رشد خود باشد.

من: به نظر شما آیا واقعا فایده ای داره که از لیزر موهای زائد استفاده کنم؟

دکتر زکی زاده: لیزر موهای زائد مزایایی دارد که باعث می شود آقایان این روش را برای از بین بردن موهای زائد بدن خود انتخاب کنند. مزایایی مثل:

  • کاهش سریع و چشمگیر موهای زائد همراه با نرمی و لطافت پوست
  • استفاده ازتکنولوژی روز و سیستم های پیشرفته لیزر موهای زائد
  • انتخاب لیزر متناسب با نوع پوست شما
  • کاهش نیاز به اصلاح روزانه
  • افزایش اعتماد به نفس

من: آیا بعد از لیزر موهای زائد باید کار خاصی انجام بدم؟

دکتر زکی زاده: پس از لیزر موهای زائد از قرار گرفتن در معرض گرما و نور خورشید خودداری کنید. همچنین از انجام مواردی مانند دوش آب گرم، سونا و حمام بخار و شنا کردن در آب های حاوی مواد شیمیایی مانند کلر هم اجتناب کنید.

من: آیا نتایج  حاصل از لیزر موهای زائد دائمی هستن یا خیر؟

دکتر زکی زاده: عوامل زیادی مشخص کننده نحوه ی پاسخ گویی بدن یک فرد به لیزر موهای زائد می باشد، مانند نوع پوست و مو، نوع لیزر به کاربرده شده،  بیماری های شما و البته این موارد بر زمان رشد مجدد موهای زائد شما هم موثرند. بنابراین پاسخگویی به این سؤال چندان راحت نیست. می توان با گردآوری اطلاعاتی در خصوص ویژگی‌های فردی و لیزرهای به کاربرده شده برای درمان، احتمال رشد مجدد این موها و یا پایداری نتایج حاصل از لیزر موهای زائد را تخمین زد. لیزر روشی برای کاهش دائمی موهای زائد است نه رفع دائمی آن‌ها. لیزر موهای زائد در طی جلسات میتواند رشد موهای زائد را متوقف نماید ولی پس از اتمام جلسات احتمال رشد مجدد این موها وجود دارد. به منظور افزایش احتمال موفقیت ناشی از لیزر موهای زائد، سعی کنید تا در تمام جلسات لیزر موهای زائد شرکت کنید تا موهایی که در چرخه رشد هستند هم از بین بروند. حدود 6 تا 10 جلسه لازم است تا شما به کلی از شر موهای زائد خود راحت شوید.

مرکز لیزر اهواز
دکتر زکی زاده

توضیحات دکتر زکی زاده بسیار کامل، صادقانه و قانع کننده بود. ضمن تشکر و قدردانی از ایشون خداحافظی کردم و از اتاق خارج شدم و رفتم پیش منشی. از منشی پرسیدم: ببخشید هزینه لیزر موهای زائد به چه صورته؟

منشی جواب داد: بسته به تعداد جلسات، نواحی ای که می خواهید لیزر انجام بدین و قد و وزن شما، هزینه های لیزر موهای زائد متفاوته.

برای اطلاع از هزینه های لیزر موهای زائد در شعبه اهواز اینجا را کلیک کنید.

از ایشون خواستم اولین وقت من رو تنظیم کنه. خوشبختانه، کلینیک دکتر زکی زاده انقدر حرفه ای و خوب بودن که تعیین روز و ساعت مراجعه رو به عهده خودم گذاشتن و چی از این بهتر. در آخر، خانم منشی به من گقت: پیش از شروع اولین جلسه لیزر موهای زائد تون به این نکات توجه کنید:

  • از انجام اپیلاسیون، کندن مو با موچین، استفاده از کرم های موبر، الکترولیز و سایر روش‌های مشابه حداقل 6 هفته پیش از جلسه لیزرتون بپرهیزید ولی می توانید از ژیلت استفاده کنید.
  • حداقل 6 هفته پیش از جلسه لیزرتون از قرار گیری در معرض نور خورشید بپرهیزید. .همچنین برنزه کردن باعث تغییر رنگ رنگدانه های پوستی شما می‌شود و در نهایت مشکلاتی را در روند لیزر درمانی تون بوجود می آورد .
  • دو روز پیش از جلسه لیزرتون هم ناحیه مربوطه را شیو کنید تا موهای بلند پرتوهای لیزر را جذب نکنند.

آخر سر هم بهم یه کاتالوگ داد که مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد رو نوشته بود:

 

مهم ترین مزایای لیزر موهای زائد

  • سریع بودن درمان. لیزر موهای زائد بسیار سریع تر از آن چیزیست که تصور می کنید. برای مثال، از بین بردن موهای زائد زیر بغل و ناحیه بیکینی تنها 20 دقیقه طول می کشد.

  • صرفه جویی در هزینه ها در دراز مدت. با کاهش دائمی موی زائد دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نسیت هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است.

  • کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی. لیزر موهای زائد بهترین گزینه و تنها راه حل جهت کاهش و پیشگیری از رشد موهای زیر پوستی است. همچنین یک گزینه عالی برای آن دسته از افرادی است که پوست حساسی دارند و پس از شیو و اپیلاسیون دچار التهاب پوست می شوند.

  • صرفه جویی در زمان. لیزر موهای زائد، نیاز شما به شیو کردن روزانه را کاهش می دهد. به واسطه لیزر، هفته ها با تیغ و ژیلت سر و کار نخواهید داشت و این به نوبه خود، نوعی صرفه جویی در وقت و زمان است.

  • شیو کردن بین جلسات. بر خلاف اپیلاسیون، می توانید بین جلسات درمان خود از ژیلت استفاده کنید. با لیزر موهای زائد، می توانید به هر اندازه ای که دوست دارید از ژیلت در بین جلسات لیزر استفاده کنید.

از کلینیک که خارج شدم با کلی اطلاعات درباره لیزر موهای زائد به خونه برگشتم و روز شماری می کردم تا نوبتم برسه. بالاخره اولین جلسه لیزر موهای زائد فرا رسید و من برای آخرین بار، موهای بدنم رو شیو کردم، اما این بار خیلی خوشحال بودم! به کلینیک که مراجعه کردم، بعد از آماده شدن برای لیزر، دکتر بهم یه عینک مخصوص داد تا اشعه به چشمام آسیب نزنه. روی پوستم هم کرم بی حس کننده زدن. در طول جلسه لیزر، دردی که اذیتم کنه حس نکردم. حین لیزر احساس می کردم یه کش پول روی پوستم کشیده میشه. تجربه جالب و جدیدی بود. بعد از لیزر، پوستم یه کم قرمز و ملتهب شده بود که دکتر گفت این موضوع طبیعیه. بعد هم از یه ژل خنک کننده استفاده کرد و گفت تا چند ساعت دیگه برطرف میشه و نگران نباشم.

لیزر موهای زائد آقایان اهواز

بعد از اولین جلسه، من 7 جلسه دیگه به کلینیک دکتر زکی زاده مراجعه کردم و از نتیجه ش فوق العاده راضی ام. الان یک سال و نیم از این جریان می گذره و موهای بدنم به طور شگفت آوری کم شده. دیگه ماهی یک بار فقط موهای زائدمو شیو می کنم و سالی یک بار هم برای لیزر مراجعه می کنم. راستش تو شهر اهواز، مراکز لیزر خوب خیلی کمن و اگر هم خوب باشن، بیشتر برای خانم ها هستن. اما کلینیک دکتر زکی زاده، به غیر از خدمات لیزر برای خانم ها این امکان رو برای آقایون هم ایجاد کرده که از مزایای لیزر موهای زائد بهره مند بشن و در کنار این مساله، از دستگاه های پیشرفته ای استفاده می کنن، کادر مجربی دارن، هزینه هاشون منطقیه و از هم مهم تر این که آقای دکتر زکی زاده خیلی در زمینه پوست، مو و لیزر با تجربه اند.

من کلا اهل اغراق نیستم، اما واقعا از تجربه ای که در کلینیک دکتر زکی زاده داشتم، فوق العاده راضی ام و همیشه از این بابت قدر دان دکتر و کادر مجربش هستم.

این مطلب رو نوشتم تا کسایی که مثل من از اصلاح های مکرر خسته شدن، آقایونی که مشکل پر مویی دارن، ورزشکارایی که باید همیشه تمیز و مرتب باشن، به دنبال یه مرکز خوب برای لیزر موهای زائد می گردن و تو شهر اهواز زندگی می کنن، توصیه کنم که حتما به کلینیک دکتر زکی زاده مراجعه کنن. چون تجربه من بهم ثابت کرد که انتخاب یه مرکز لیزر معتبر چقدر می تونه تو روند کار لیزر و نتیجه اون تاثیر داشته باشه.

 

 

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید