لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای روشن

فاصله زمانی بین جلسات لیزر درمانی
لیزر موهای روشن 

زمانی که لیزر در اوسط دهه 90 به بازار آمد ،فقط افرادی میتوانستند از آن استفاده کنند که موهای تیره و پوست روشنی داشتند .ولی خوشبختانه امروزه فناوری های جدید روانه بازار شده‌اند که به کمک آن‌ها میتوان موهای خاکستری و قرمز و بلوند را هم با لیزر رفع نمود .

لیزر. و انواع آن

امروزه لیزر های متفاوتی برای رفع موهای زائد وجود دارند که هرکدام مزایا و معایب ویژه خود را دارا میباشند ولی در مواردی هم نتیجه نهایی به ویژگی‌های فردی بیمار بستگی دارد نه فقط لیزر کاربردی .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تمام لیزر های موجود از انرژی تابشی یا حرارتی برای رفع موهای زائد استفاده میکنند و این انرژی توسط رنگدانه ها جذب شده و فولیکلهای واقع در زیر سطح پوست را نابود میکند .نحوه و مکانیزم لیزر در رفع موهای زائد باعث ایجاد انواع متفاوتی از دستگاههای لیزر می‌شود .

معروفترین لیزر های موجود عبارتند از :الکساندرایت ،رابی ،دیود ،ان دی یاگ .

نتایج حاصل از به کار گیری تمام این لیزر ها موفقیت آمیز بوده است ولی قطعا دستگاه لیزر کاربردی برای افراد تیره پوست با افراد روشن پوست متفات خواهد بود .

چرا لیزر موهای روشن دشوارتر است ؟

موهای بلوند و قرمز و خاکستری رنگدانه کمتری دارند و به همین دلیل رفع آن‌ها با لیزر دشوار تر است .پرتوها و حرارت لیزر هم توسط رنگدانه های تیره جذب می‌شوند .بنابراین لیزر با دشواری بیشتری میتواند این موها را هدف قرار دهد .

کدام دستگاه لیزر میتواند به خوبی موهای زائد را رفع کند ؟

دستگاه ویژه برای رفع موهای روشن صورت و یا بدن وجود دارد با نام :ان دی یاگ .این دستگاه سابقه درخشانی در رفع انواع موها از انواع پوست های موجود در مقیاس فیتزپاتریک دارد ولی احتمال بروز نتایج طولانی مدت در این روش به نسبت سایر روشها کمتر است .

نتایج حاصل از لیزر موهای روشن چیست ؟

بیمار باید حتماً نکات و دستورات لازم پیش و پس از لیزر درمانی را رعایت نماید و این موضوع هیچ ارتباطی با نوع پوست و موی وی ندارد .همچنین ممکن است فرد کمی حس ناراحتی در طی جلسات درمانی داشته باشد .بیشتر بیماران این درد را همانند ضربات یک باند لاستیکی بروی پوست خود توصیف میکنند

تعداد جلسات درمانی هم با توجه به وضعیت فرد متفاوت خواهد بود ولی حدد شش جلسه درمانی میتواند باعث رفع موهای زائد تا دو سال شود .

احتمال بروز عوارض جانبی برای افرادی با موهای روشن و موهای تیره یکسان است و این افراد هم حتماً باید پیش از لیزر موهای زائد به خوبی در خصوص مرکز و متخصص مربوطه تحقیق نمایند .موفقیت حاصل از این روش به میزان زیادی به اعتبار و توانایی متخصص مربوطه وابسته است بنابراین فرد باید حتماً در این انتخاب دقت نماید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments