لیزر لیپوساکشن برای رفع چربی

لیزر لیپوساکشن برای برداشتن چربی های اضافی

نتیجه تصویری برای لیزر لیپوساکشن برای برداشتن چربی های اضافی

لیزر لیپوساکشن برای برداشتن چربی های اضافی  

لیزر لیپوساکشن یک گزینه مناسب برای افرادی است که مایل هستند چربی بعضی از قسمت های بدن خود را بردارند.  اما نگران شل شدن پوست بدن خود می باشند.   لیپوساکشن یکی از رایج ترین روش ها برای زیبایی بدن است.  لیزر لیپوساکشن باعث سفتی پوست می شود.

لیپوساکشن به روش سنتی نوعی عمل جراحی زیبایی برای از بین بردن چربی های اضافی بدن افرادی است که پوستی سفت دارند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مطالعه و تحقیق در مورد 2200 زن و مرد که لیزر لایپوساکشن دریافت کرده اند ، نشان داده است که پوست منطقه مورد درمان سه ماه پس از لیزر لایپوساکشن بین 20 درصد تا 80 درصد تنگ تر و سفت ترشده است.  این افراد لیزر لیپوساکشن را برای برداشتن چربی های  شکم ، ران ها ، و یا بازو های خود دریافت کرده اند.

لیزر لیپوساکشن چگونه انجام می شود؟

تصویر مرتبط

 

لیزر لیپوساکشن یک روش با حداقل تهاجم است.  این روش  با استفاده از گرمای ناشی  از لیزر فیبر نوری در طول موج های مختلف منجر به ذوب شدن چربی بدن می شود.  لیزر لیپوساکشن شامل از بین بردن چربی از بدن با استفاده از مکش و خلاء است .  به علاوه مزیت دیگر این روش این است که  تولید پروتئین کلاژن را افزایش می دهد و پوست را سفت تر و محکم  تر می کند.

میزان سفت شدن پوست به میزان خاصیت ارتجاعی پوست افراد بستگی دارد .

میزان سفت شدن پوست پس ازبرداشتن چربی ها توسط  لیزر لیپوساکشن حدود 50 درصد بیشتر از  لیپوساکشن سنتی است.

پروسه لیزر لیپوساکشن و  لیپوساکشن سنتی شباهت هایی به هم دارند.

مقایسه لیزر لیپوساکشن و لیپوساکشن به روش سنتی

نتیجه تصویری برای لیپوساکشن برای برداشتن چربی های اضافی

  • لیزر لیپوساکشن دارای پتانسیل بیشتری برای برداشتن  چربی نسبت به  لیپوساکشن سنتی است.
  • در روش لیزر لیپوساکشن  خون کمتری از دست می رود.  زیرا لیزر عروق خونی را تنگ می کند.

روش اولنتیجه تصویری برای   مکش چربی های  جامد بدن

در هر دو روش لیزر لیپوساکشن و  لیپوساکشن سنتی محلولی به محل جراحی تزریق می شود تا محل مورد درمان  بی حس شود و عروق خونی در محل کوچک شوند .  در نتیجه خون کمتری از دست خواهد رفت .  برش های بسیار ریزی در محل ایجاد می شود تا تخلیه چربی ها از این طریق انجام شود

روش دوم

لیپوساکشن به روش سنتی شامل مکش چربی های  جامد با استفاده از یک دستگاه مانند قلم توخالی و ایجاد خلاء انجام می  شود.

لیزر لیپوساکشن  چربی ها را ذوب کرده و سپس بقیه پروسه مانند تخیله چربی در روش لیپوساکشن به روش سنتی و ایجاد خلاء انجام می شود.

پس از برداشتن  چربی ، پزشک با استفاده از یک لیزر با طول موج های مختلف  که توسط سلول های پوست جذب می شود ، اقدام به ایجاد یک “سوختگی مصنوعی” می کند.  تا  بدن با تولید و انتشار کلاژن در محل ،  باعث سفت شدن  پوست محل تخلیه چربی ها بشود.

روش سوم

این روش لیپوساکشن نسبت به سایر روش ها متداول تر است .  در این روش با استفاده از سونوگرافی پروسه تخلیه چربی انجام می شود .  ذوب چربی ها توسط انرژی مافوق صوت انجام می شود .  اما باید اظهار کرد که در روش لیزر لیپوساکشن ، سلول های چربی توسط انرژی لیزر بهتر جذب می شوند.

مزایای لیزر لیپوساکشن

لیزر لیپوساکشن در نواحی شکم ، پهلوها ، ران ها و بازو ها انجام می شود.  میزان برداشت حجم چربی از این نواحی با توجه به محل برداشت حدود 30  تا 90 درصد می باشد.

نکته مهم و اصلی در روش لیزر لیپوساکشن سفت کردن پوست محل تخلیه است .  که حدود 50 درصد بیش تر از لیپوساکشن با روش سنتی می باشد .

در روش لیزر لیپوساکشن کبودی کمتر و زمان بهبودی سریع تر است.

لیزر لیپوساکشن باعث تولید تحریک  کلاژن و الاستین می شود.   که در نتیجه آن پوستی محکم تر، سفت تر، و نرم و صاف  خواهید داشت.

نتیجه تصویری برای عوارض لیزر لیپوساکشن

عوارض لیزر لیپوساکشن

  • لیزر لیپوساکشن با دمای بالا انجام می شود و موجب گرم شدن پوست می شود.
  • این گرما گاهی ممکن است باعث سوختگی پوست بشود.
  • اگر از لیزر به درستی استفاده نشود ، ممکن است منجر به ایجاد اسکار بشود .

احتمال ابتلا به کبودی در لیزر لیپوساکشن و لیپوساکشن به روش سنتی به یک اندازه می باشد.  استفاده از لیزر در لیپوساکشن باعث درد بیشتری نسبت به لیپوساکشن سنتی است.  زیرا احتمال سوختگی بافت وجود دارد.

هزینه لیزر لیپوساکشن

نتیجه تصویری برای عوارض لیزر لیپوساکشن

هزینه لیزر لیپوساکشن بیشتر از لیپوساکشن به روش سنتی می باشد.

قیمت لیزر لیپوساکشن با توجه به محل تخلیه چربی  متفادت است.  قیمت لیزر لیپوساکشن بستگی به محل و اندازه  آن دارد.

خطرات لیپوساکشن

همه روش های لاغری خطراتی دارند.  خطر ابتلا به عفونت ، خونریزی ، زخم ، آسیب عصبی ، واکنش نامطلوب به بیهوشی ، و لخته شدن خون در لیپوساکشن وجود دارد.  به این خطرات ناشی از پوساکشن خطرات دیگری از جمله بی نظمی در فرم ، عدم تقارن ، سروما (تجمع مایع زیر پوست)، تغییر رنگ پوست ، و سوختگی  را نیز باید اضافه کنیم .

به یاد داشته باشید ، هر چند بیماران لیپوساکشن معمولاً به دنبال به کاهش وزن زیادی هستند اما هیچگونه عمل جراحی  جایگزین مناسبی برای یک رژیم غذایی متعادل و ورزش منظم نیست . هر چند که جراحی زیبایی می تواند ظاهر فرد را زیبا نشان بدهد اما به معنی داشتن بدن سالم نیست.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.webmd.com/beauty/news/20130415/laser-liposuction-may-zap-fat-without-skin-sag-study#3″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.healthline.com/health-news/tech-laser-liposuction-technique-tightens-skin-041513#1″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.webmd.com/beauty/news/20100426/debate-on-laser-liposuction-to-remove-fat#2″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

4 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments