بازسازی پوست

انواع لیزرهای جوانسازی پوست

لیزر جوانسازی پوست، روشی است که در آن عیوب ظاهری سطح پوست کاهش میابد. در طول لیزر پوست، جهت منحل کردن پیوندهای مولکولی سلول های آسیب دیده پوست، لایه به لایه از لیزر استفاده میشود تا پوست، ظاهری یکنواخت، نرم و صاف بدست آورد. این روش را به دلیل اینکه دارای مزایای ضد پیری و لایه برداری میباشد، لیزر جوانسازی مینامند؛ زیرا لایه های آسیب دیده پوست، همگی از بین میروند.

1- لیزر CO2

جوانسازی پوست
لیزر co2

در حال حاضر، لیزر CO2 بالاترین شدت درمان لیزر موجود را دارا میباشد. پس از درمان با لیزر CO2، سطح پوست، محکم تر و نرم تر میشود. زیرا در لیزر از گرما جهت محدود کردن کلاژن های موجود در درم های تحتانی پوست استفاده میشود. لیزر CO2 قادر است چین و چروک ها، جای جوش، زگیل  و خال مادرزادی (ماه گرفتگی) را کاهش دهد و در نهایت آنها را از بین ببرد. از لیزر CO2 همچنین جهت درمان سرطان پوست در مراحل اولیه استفاده میشود.

2- لیزر اربیوم

جوانسازی پوست
لیزر اربیوم

لیزر اربیوم بیشتر قادر است لایه های نازک پوست را از بین ببرد، اما دقت آن کمتر از لیزر CO2 است. لیزر اربیوم اغلب انتخاب مناسبی برای افرادیست که دارای پوستی تیره هستند؛ زیرا خطر بروز عوارض جانبی ناخواسته ای چون تغییر رنگ دائمی پوست، کمتر آنها را تهدید میکند. لیزر اربیوم همچنین در افرادیکه دارای پوستی سالم هستند و تنها میخواهند خطوط ریز و چین و چروک هایشان را از بین ببرند، بسیار مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

3- لیزر فراکسل یا فراکشنال

لیزر فراکشنال
لیزر فراکسل

لیزر جوانسازی فراکسل یا فراکشنال از سایر لیزرهای جوانسازی (CO2 و اربیوم) مجزاست؛ زیرا روش بکاربرده شده در این لیزر، غیر تهاجمی است و عوارض جانبی پس از درمان آن نیز بسیار محدود میباشد. پس از درمان با لیزر فراکسل، عملا هیچ حساسیت پوستی یا دردی وجو نخواهد داشت و هیچ نیازی به طی کردن دوران نقاهت ندارد. لازم به ذکر است که با همه مزایایی که لیزر فراکسل دارد، درمان طی یک جلسه حاصل نمیشود و بهبود ظاهر پوست به تدریج، طی هفته ها یا ماه ها پس از درمان حاصل میگردد.

منبع: http://www.docshop.com/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments