لیزر برای رفع موهای زائد

لیزر برای رفع موهای زائد
لیزر برای رفع موهای زائد

لیزر به طور گسترده ای برای رفع موهای زائد استفاده می شود. مهم ترین بخش هایی که با استفاده از لیزر تحت درمان قرار می گیرند، عبارتند از:

  • صورت
  • زیر بغل و ناحیه بیکینی
  • پاها
  • بازوها

در ده سال اخیر استفاده از لیزر طرفداران بسیاری پیدا کرده است و اغلب یکی از روش هایی است که ترجیح داده می شود چرا که موثر و ایمن است و نسبتا دائمی می باشد، بر خلاف دیگر روش ها مانند استفاده از وکس، نخ، الکترولیز و تیغ. به علاوه قیمت آن نیز مناسب است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر درمانی برای افراد دارای موهای تیره بر روی پوست های روشن بسیار موثر است، اما با پیشرفت فناوری، دستگاه های لیزر امروزی بر روی انواع پوست ها و موها تاثیر خوبی دارند.

به علاوه لیزر برای افراد دارای موهای سفید یا موهای نازک و روشن و خانم هایی که دچار مشکلات هورمونی هستند، تاثیر خوبی ندارد.

چگونگی عملکرد دستگاه های لیزر

لیزر پرتویی از نور را با طول موج خاص منتشر می کند که ملانین در مو یا فولیکول مو را هدف قرار می دهد. ملانین ماده ای است که به مو و پوست ما رنگ می دهد. پرتو لیزر از پوست نفوذ کرده و جذب ملانین در فولیکول می شود. بنابراین بهترین گزینه برای انجام فرایند لیزر درمانی شخصی است که موهایش بسیار تیره تر از پوستش باشد. اگر رنگ مو و پوست خیلی شبیه به هم باشند، لیزر به خوبی انجام نمی شود.

پوست تیره نیازمند لیزر با طول موج بلند می باشد، مانند لیزر ان دیاگ. این لیزر برای افراد دارای پوست تیره ایمن تر است، زیرا این نوع لیزر پوست را نمی سوزاند.

چرا لیزر درمانی طی چند جلسه برگزار می شود؟

هر زمان درصد خاصی از موها در مرحله استراحت قرار دارند و رشد نمی کنند. لیزر روی موهایی که در حال استراحت هستند، اثر نمی کند، به همین دلیل هر بخش به طور متوسط پنج جلسه لیزر درمانی نیاز دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

به محض شروع مجدد رشد موها، درمان انجام می شود. با توجه به تفاوت در تعداد موهایی که در مرحله استراحت قرار هستند، بعضی از بخش های بدن حیلی سریعتر به لیزر درمانی پاسخ می دهند، در حالیکه بخش های دیگر نیاز به جلسات بیشتری دارند. به عنوان مثال صورت معمولا خیلی آهسته تر تحت تاثیر لیزر قرار می گیرد در حالیکه ناحیه بیکینی به سرعت به لیزر درمانی پاسخ می دهد.

منبع:

http://www.skintour.com/lasers-radiofrequency-devices/laser-treatments/guide-to-laser-hair-removal/

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها !!!

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک حسایت بالایی  داشته باشید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

 برای اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

img_20150822_092826-e1440825385210

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments