لیزر با دستگاه IPL)

لیزر با دستگاه الکساندرایت و IPL

لیزر با دستگاه الکساندرایت
لیزر با دستگاه الکساندرایت

لیزر در واقع نوری تک رنگ و تک طول موج است . در لیزر موهای زائد عمدتا نور در رنگدانه ملانینی که در موها به وفور یافت می شود ، جذب شده و سبب تولید گرما و نهایتا تخریب سلول های سازنده مو می شود و به همین دلیل است که هر قدر مو ضخیم تر باشد ، ملانین بیشتری دارد که نور لیزر را بهتر جذب کرده و راحت تر ازبین می رود .

 

بهترین و مناسب ترین دستگاه برای از بین بردن موهای دائمی بدن دستگاه الکساندریت است .  برای افراد با پوست تیره تر و مو های سیاه ، دستگاه ان دیاگ مناسب است و برای افراد باپوست روشن  لیزر با دستگاه الکساندریت  نسبت به IPL و لیزر دیود  بهتر است ، زیرا این دستگاه می تواند به طور موثر تری ملانین در هر فولیکول مو را بدون آسیب به پوست مورد هدف قرار دهد.  به این فرآیند فتوترمولیز انتخابی می گویند .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

لیزر با دستگاه IPL
لیزر با دستگاه IPL

دستگاه های IPL و Elight با سیستم فلش لامپ زنون کار می کنند . آی پی ال یعنی سیستم های نور شدید پالسی. در اصل لیزر نیست بلکه فلش لامپهای زنون هستند که نور چند طول موجی ایجاد می کنند که قادر است اثرات گوناگونی بر روی ساختارهای مختلف پوست داشته باشد و می تواند با گزینش فیلترهای مناسب اثر دلخواه برای اهداف مشخص را بدست آورد. دستگاه IPL روش محبوبی جهت برداشتن موهای زائد با صرف هزینه کمتر وجوان سازی پوست و روشن نمودن لکهای صورت وهم چنین آثار سطحی جوش های صورت (آکنه ) می باشد.  دقت نمایید که آی پی ال و ایلایت هیچکدام لیزر نیستند اما کارایی و عملکردی نسبتا مشابه لیزر دارند.
دستگاه IPL با پالس نوری شدید جهت حذف موهای صورت، پاها، پشت و پوبیس بصورت آرام و بی خطر استفاده می شود. پالس های نوری با تمرکز روی فولیکول موها موجب ایجاد گرما و تخریب آن ها بدون سوختگی و یا آسیب به پوست می شوند. دستگاه حذف موی IPL سریع وکاملا بدون درد است. عوارض جانبی کم است ولی از الکساندرایت و دایود بیشتر است. عوارض جانبی آی پی ال می تواند شامل سوختگی، قرمزی و تورم در محل درمان باشد.
IPL کاندیدهای مناسب جهت افراد دارای پوست روشن و موی تیره می باشند، زیرا IPL پیگمان درون فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهد. تعداد زیادی از مردم تجربه حذف موهای زائد به صورت نسبتا کامل توسط این روش را دارند، اگر موها دوباره رشد کنند به صورت نازک و ظریف خواهند بود.تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف موهای زائد با این روش معمولا بیشتر از جلسات مورد نیاز برای لیزر الکساندرایت و یا دایود می باشد.

 

هر چه موها تیره ‌‌تر و ضخیم‌تر و نیز پوست روشن‌تر باشد، تاثیر لیزر بیشتر است. اکثر لیزرها بر موهای بور و کم‌رنگ تاثیر کمتری دارند و حدوداً می‌توانند ۳۰ تا ۴۰ درصد این موها را کاهش دهند. افراد با موی بلوند و روشن کاندید خوبی برای لیزر جهت کاهش موهای ناخواسته نمی‌باشند و نیاز به جلسات درمانی بیشتری دارند.

 

مترجم و گردآورنده : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

منبع : http://clearstonespa.com/services/laser-hair-removal/our-laser-technology/

[divider]

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در انتخاب کلینیک خود نیز حساسیت بالایی به خرج بدهید .این انتخاب حساس را به ما بسپارید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف سایت در سراسر ایران از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود ، بعلاوه کلینیک معرفی شده مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر می باشد. و خدمات لیزر موهای زائد با قیمت های یکسانی در کل کشور به شما ارائه میشود.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments