لیزر آلت تناسلی و سوختگی لب های ژنیتال پس از لیزر

سوختگی لب های ژنیتال پس از لیزر آلت تناسلی

لیزر آلت تناسلی

سوال در مورد لیزر آلت تناسلی:

بیمار: من دیروز تمام بدنم را لیزر نمودم، (لیزر ان دی یاگ برای پوست نوع 3) من تمام بدنم را در یک جلسه لیزر کردم و همه چیز عالی پیش رفت، از سوختگی و تورم خبری نبود و تنها در دو منطقه سوختگی های کوچکی را مشاهده نمودم، (لب های آلت تناسلی ام). من از کرم های ضد التهاب و التیام دهنده ای که پزشکم برایم تجویز کرده بود استفاده کردم. امروز به طور تصادفی این سوختگی ها پوست شدند و  آثار قرمزی از خود به جای گذاشت اند. من اصلا احساس درد ندارم، ولی خیلی از به جا موندن جای زخم در این اسکارها نگرانم. لطفا اگر احتمال ایجاد جای زخم و تیرگی در این محل وجود دارد، مرا راهنمایی کنید؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاسخ متخصصین در مورد لیزر آلت تناسلی:

دکتر رونالد شلتون

رونالد شلتون در این باره می گوید: ” اگه پوست به خودی خود کنده شده، باید حتما با پزشک خود این مشکل را بررسی کنید که شاید کرم و پماد مناسبی در محل استفاده نشده باشد. در حدود چند هفته طول می کشد تا زخم التیام یابد، و شما ممکن است شاهد تیرگی در محل باشید که طبیعی است و به تدریج با استفاده از کرم های روشن کننده ی پوست درمان می شود. این موضوع که شما دچار زخم در این ناحیه شوید بسیار نادر است و یا حتی اینکه نقاط روشنی به طور دائم بر پوست نمایان گردد، به ندرت اتفاق می افتد. ”

دکتر امیلی آلتمن

دکتر امیلی آلتمن می گوید: ” اگر این قسمت های به جای مانده بر پوست شما سوختگی هستند، این نقاط کوچک به راحتی با مخاط تولید شده در محل درمان می شوند.

اگرچه، گاهی احتمال فعال شدن تب خال و یا فعال شدن ویروس هرپس در اندام تناسلی به دلیل لیزر کردن وجود دارد. به نظر من شما باید حتما با پزشک خود در اسرع وقت تماس بگیرید و موضوع را مطرح نمایید.”

دکتر شریل دی. کلرک

دکتر شریل دی. کلرک می گوید:” من کاملا با نظر پزشکان دیگر موافق هستم. ممکن است شما دچار هرپس و یا تبخال تناسلی شده باشید. بلافاصله باید با پزشک خود تماس بگیرید.

بسیار خوشحالم که شما لیزر خود را تحت نظر یک متخصص پوست انجام داده اید. پزشک اطلاعات فراوانی قبل از لیزر موهای زائد از شما می خواهد؛ مانند:

  • سابقه ی ابتلا به بیماری هرپس و تب خال یا زخم های سرد
  • ارزیابی نوع پوست و مو شما
  • ارزیابی وسعت منطقه ی درمان
  • ارزیابی بهترین پارامتر هایی که می توان برای پوست انتخاب نمود
  • سابقه ی مصرف دارو های مختلفی که در گذشته استفاده کرده اید.

در چنین مکان هایی و تحت درمان بودن با چنین پزشکانی از این جهت عالی است که در صورت وقوع مشکلی این چنین، او بهتر از هر کسی می داند که قدم بعدی برای درمان شما چیست. امیدوارم که شما همچنان با پزشک خود در تماس باشید، چرا که او به ویژگی های پوستی شما بهتر از هر کسی واقف است.”

دکتر مایکل سالیوان

دکتر مایکل سالیوان می گوید: ” یک تکنسین و پزشک مجرب به خوبی می داند که نباید از لیزر در محل ترشح مخاط استفاده نمود ( مانند لب های داخلی اندام تناسلی)، چرا که لیزر سبب سوختگی و تولید تاول در محل می شود. همچنین ممکن است در محل اسکار و زخم نیز بوجود بیاید.”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

پاسخ سوالات شما در دستان ماست. با ما در ارتباط باشید.   😉

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

4 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
آذر
آذر
5 years ago

سلام
من تقریبا یک ماه پیش جلسه سوم لیزر موهای زائد بیکینی انجام دادم چند روز بعد به شدت خارش در قسمت مخاطی پیدا کردم که قسمتی از پوست های غیر مخاطی اطرافش پوسته شد که مشخص بود به دلیل سوختگی هست و این خارش هنوز هم ادامه داره فقط در قسمت های مخاطی که واقعا باعث ایجاد ناراحتی میشه و گاهی با خاروندن زخم می شه
لطف می کنید راهنمایی کنید برای درمان چه کاری میتونم انجام بدم؟
با تشکر

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  آذر

سلام دوست عزیز
باید با مرکزی که لیزر انجام شده مشورت نمایید. نیاز به مشاهده و بررسی پوست می باشد.

بهار
بهار
5 years ago

6بارپشت سرهم لیزرموی زایدکردم ولی موهام بااینکه خیلی کم بودن ورنگشونم تیره وپوست خودم سفید هیچ تاثیری روی موهام نداشت لیزروتنهاچیزی که به جامونده تیره ترشدن دو سه درجه پوست بیکینیمه لطفاراهنماییم کنین چیکارکنم درس شه رنگش

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  بهار

سلام دوست عزیز
چناننچه لیزر با دستگاه مرغوب و توسط اپراتور با تجربه انجام شود مواردی که ذکر کردید رخ نمی دهد. توصیه می شود توسط پزشک معاینه شوید تا راهکار درمانی مناسب اتخاذ گردد.