مهمترین حقایق در مورد لیزر موهای زائد

لیزرمو های ناحیه اطراف سینه خانمها

لیزرمو

تعداد زیادی از خانمها موهای زائدی در ناحیه اطراف سینه و یا نوک سینه خود دارند .البته این وضعیت کاملاً برای خانمها معمول است و بهتر است که در این خصوص نگران نباشید .رشد موهای این ناحیه مانند پاها و زیر بغل میتواند کاملاً طییعی باشد ولی در هر صورت برای خانمها ناراحت‌کننده و خجالت‌آور است و اغلب آن‌ها ترجیح میدهند از شر این موها راحت شوند .لیزرمو های این ناحیه شاید اولین گزینه پیشنهادی برای این افراد باشد .
رفع موهای این ناحیه باید با احتیاط بیشتری صورت گیرد زیرا بخش هاله در نوک سینه خانمها بسیار حساس بوده و میتواند مشکلاتی را بوجود آورد .

در این پست به انواع متدهایی می‌پردازیم که برای رفع موهای این ناحیه به کاربرده می‌شوند :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به طور کلی ایپلاسیون روشی دردناک بوده و برای رفع موهای این ناحیه اصلاً پیشنهاد نمیشود .سایر روش‌های سنتی مانند بند انداختن یا شیو کاربردی‌تر هستند .موچین هم گزینه ای برای رفع موهای ناحیه یاد شده است ولی این کار دردناک و زمان بر است و باید هر هفته یا دو هفته یک بار تکرار شود و به همین دلیل بیشتر خانمها آن را رد میکنند .
شیو یا اصلاح دردی ندارد اما موهای زائد را به صورت سطحی از بین می‌برد و همین ویژگی باعث می‌شود تا موها با سرعتی زیادی و پس از چندین روز مجدداً رشد نمایند .در نهایت فرد مجبود می‌شود هر روز و یا چندین روز یک بار شیو کند .در صورتی که فراموش کنید این کار را انجام دهید ؛مشکلات بیشتری برایتان بوجود خواهد آمد .
خوشبختانه متدهای ایمن و مطمئنی هم برای رفع موهای ناحیه اطراف سینه وجود دارند مانند لیزر .لیزر موهای این ناحیه گزینه ای ایده‌آل برای حل این مشکل است .ابتدا پزشک مربوطه با کرمهای بی حس کننده ناحیه مورد نظر را بی حس میکند و لیزر موهای این ناحیه فقط در طی چندین جلسه کوتاه صورت میگیرد تا زمانی که رشد این موها متوقف شود .میتوان از لیزر درمانی برای انواع پوست ها استفاده نمود و در صورتی که تیرگی مو به اندازه‌ای باشد که بتوان آن را هدف قرار داد .
این متد موهای زائد را به صورت دائمی رفع کرده ولی میتواند با خطراتی مانند زخم و سوختگی همراه باشد .بنابراین حتماً به مکانی مناسب و معتبر برای لیزرمو مراجعه نمایید .
اگر شاهد رشد موهای بیشتر بروی نوک سینه خود و یا اطراف آن بودید و یا موهای جدیدی در این ناحیه رشد کردند ،احتیاط کنید .هر گونه تغییرات ناگهانی و غیر معمول در این ناحیه میتواند خطرناک باشد و حتماً باید به پزشک مربوطه بلافاصله اطلاع داده شود .این تغییرات عبارتند از :
-رشد موهای اضافی
-تغییر رنگ پوست
-برامدگی های عجیب

مشورت با پزشکتان در خصوص این موارد به شما کمک میکند تا علت اصلی مشکل را دریابید مانند عدم تعادل هورمونی و سایر موارد .حتی این امکان نیز وجود دارد که وضعیت شما نرمال باشد و جای نگرانی وجود نداشته باشد .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد 

گروه پزشکان تهران اسکین 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments