بهترین روش رفع موهای زائد

رفع موهای زائد پا توسط لیزر | مراقبت های پس از لیزر برای پاهای صاف و زیبا

رفع موهای زائد پا توسط لیزر | مراقبت های پس از لیزر برای پاهای صاف و زیبا

نتیجه تصویری برای رفع موهای زائد پا توسط لیزر                                                          رفع موهای زائد پا توسط لیزر

از بین بردن مو های زائد پا برای خانم ها امری حیاتی است .  اما هر چه و با هر وسیله ای که این موهای زائد را از بین می برند ، خیلی زود دوباره  رشد می کند ، درست مانند علف های هرز!

استفاده از موم داغ ، تیغ زدن یا استفاده از کرم های بد بو روش هایی است که اغلب شما  آرزو می کنید راه حل هایی ماندگار تر و بی درد سر تر داشته باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما می توانید به لطف لیزر ، موهای زائد پاهای خود را از بین ببرید. در حال حاضر لیزر درمانی بهترین روش درمان برای رفع موهای زائد در زنان و مردان است.

درمان های لیزر تخصصی ما سریع و مؤثر هستند و یک راه مقرون به صرفه برای خلاص شدن از شر موهای زائد و آزار دهنده پا است.  بنابراین اگر می خواهید موهای زائد پاهای خود را  پاکسازی کنید ، از مراکز لیزر درمانی تهران اسکین در تهران و شهرستان ها وقت بگیرید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 حقایقی در مورد حذف موی پاها توسط لیزر

نتیجه تصویری برای رفع موهای زائد پا توسط لیزر                               از بین بردن موهای زائد پا توسط لیزر

روش هایی که توسط  لیزرها  برای از بین بردن موهای زائد پا ها انجام می شود ، بسیار سریع و آسان می باشد. و فقط در حدود 25 دقیقه طول می کشد. اگر شما در مورد هزینه لیزر نگران هستید ، لیست قیمت های ما را بررسی کنید.

لیزر موهای زائد پا مقرون به صرفه ، بهداشتی، سریع و مؤثر است.  پس از چند جلسه ، موها کاهش پیدا می کنند. علاوه بر این ، با لیزر درمانی شما می توانید به طور دائمی با مو های زائد پا های خود خداحافظی کنید.

 

چگونه از موهای زائد پا خلاص شویم ؟

تعداد جلسات لیزر درمانی به نوع و رنگ مو های شما بستگی دارد.  برای رسیدن به نتیجه بهتر ، درمان هر پنج یا شش هفته انجام می شود تا فولیکول مو از بین برود.

پس از اتمام موفقیت آمیز درمان توسط لیزر ، ممکن است فقط یک یا دو درمان در طول سال برای حفظ نتایج به دست آمده داشته باشید!

 

رفع موهای زائد پا توسط لیزر اسکلپیون

هنگام درمان موهای زائد ، انرژی منتشر شده از طریق لیزر اسکلپیون با قدرت بالا از رشد مجدد موها جلوگیری می کند. برای انجام این کار، نور به داخل پوست نفوذ می کند تا به ریشه مو برسد. نور لیزر به ملانین موها می رسد ، جذب می شود و به گرما تبدیل می شود. هر چه موها تیره تر، ضخیم تر و متراکم تر باشند ، حرارت بیشتری تولید می شود. این گرما باعث آسیب رسیدن به سلول های اطراف مو می شود که باعث از بین رفتن موها در ناحیه تحت درمان می شود.

با این وجود باید بدانید که علیرغم تولید گرما ، هیچ تاول یا زخمی ایجاد نمی شود. زیرا تکنولوژی اسکلپیون برای حذف موهای زائد شامل یک سیستم خنک کننده پوست است که همیشه لایه سطحی پوست را درست قبل از برخورد پالس نور خنک می کند و درمان را برای بیمار راحت تر می کند.

 

حذف موهای زائد توسط لیزر برای قسمت های دیگر بدن

لیزر درمانی تقریباً برای  تمام نواحی صورت و بدن هم در مردان و هم در زنان استفاده می شود.  با استفاده از لیزر شما می توانید موهای ناخواسته و سمج پشت لب ، چانه یا گونه ها را کاهش دهید ، یا حتی خط پیشانی  یا ابرو های  خود را تمیز کنید!

 

مراقبت های پس از لیزر برای پاهای صاف و زیبا  

نتیجه تصویری برای رفع موهای زائد پا توسط لیزر                                                     از بین بردن موهای زائد پا توسط لیزر

مهم نیست که پس از لیزر موهای زائد ، مو های پا دوباره رشد کنند.  در این حال ، شما می توانید از کرم های مو بر و یا شیو موها استفاده کنید.  اما یکی از مزایای استفاده از لیزر این است که شما مجبور نیستید منتظر بمانید که موها کاملاً رشد کنند تا دوباره آنها را لیزر کنید.

لیزر درمانی بهترین روش برای حذف مو های زائد پاها است. ما از آخرین فناوری های لیزر استفاده می کنیم. بنابراین شما می توانید بهترین درمان ها را در سریع ترین زمان ممکن انتظار داشته باشید.

برای از بین بردن مو های زائد خط بیکینی ، سینه ، صورت یا پاها با کلینیک های ما تماس بگیرید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

[button color=”green” size=”small” link=”http://www.laserhairremovalbysia.com.au/laser-hair-removal/legshttp://” target=”blank” ]لینک منبع[/button]

 

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید