لب های برجسته و زیبا بدون نیاز به جراحی

لب های برجسته و زیبا بدون نیاز به جراحی

بسیاری از خانم ها خیلی دوست دارند لب های برجسته و زیبا داشته باشند. جراحی همیشه راهی مناسب برای رسیدن به این خواسته نیست. در ادامه این مقاله راه حل هایی به شما ارائه می شود که می توانید لب های برجسته و زیبا بدون نیاز به جراحی داشته باشید.

مسواک زدن لب

مالش آرام یک مسواک به لب مزایای زیادی هم برای بافت لب و هم برای ظاهر لب دارد. مسواک زدن لب سلول های مرده پوست را از روی لب برمی دارد و باعث نرم تر شدن لب می شود. به علاوه با این کار جریان خون با لب ها بیشتر شده و در نتیجه لب ها برجسته و بزرگ تر می شوند. اگر با مسواک کمی وازلین یا عسل استفاده کنید، لب ها نرم تر و خوشرنگ تر خواهند شد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لایه برداری مرتب لب ها

یک لایه برداری خوب گردش خون را به لب ها بهبود بخشیده و باعث التهاب لب ها می شود، در نتیجه لب ها پر و شاداب به نظر می رسند.

مقداری آب و شکر را با هم مخلوط کنید تا یک خمیر رقیق به دست آورید . به این خمیر چند قطره روغن طبیعی به عنوان مرطوب کننده اضافه کنید تا به لب آبرسانی شود. سپس ترکیب به دست آمده را روی لب های خود استفاده کنید. به این ترتیب یک لایه بردار طبیعی آماده کرده اید که می توانید برای از بین بردن سلول های مرده پوست و صاف کردن لب خود استفاده کنید.

استفاده از داروهای طبیعی به جای داروهای شیمیایی

با استفاده از روغن های طبیعی و ترکیبات خانگی می توانید دارویی طبیعی آماده کنید تا بتوانید لب های خود را بزرگ تر نشان دهید. تاثیر این داروها طولانی نخواهد بود، اما دارای عوارض جانبی نبوده و به مدت دو ساعت ظاهری زیبا به لب های شما می دهند.

اسانس دارچین

اسانس دارچین یکی از مهم ترین ترکیبات موجود در داروهای بزرگ کننده لب در بازار می باشد. این اسانس مویرگ های لب را تحریک کرده و باعث بهبود جریان خون در این قسمت می شود و در نتیجه لب ها بزرگتر و پرتر به نظر می رسند.

اسانس نعناع

اسانس نعناع نیز دارای تاثیری مشابه اسانس دارچین است. این ماده باعث بهبود جریان خون شده و خون بیشتری را به سطح لب می رساند.

ورزش دادن لب

ورزش هایی که در ادامه بیان می شوند باعث می شوند لب ها به طور طبیعی پرتر به نظر برسند. لازم است این ورزش ها را حداقل به مدت یک ماه هر روز به طور مرتب انجام دهید. پس از آن هفته سه بار انجام دهید. ورزش دادن لب ها باعث حرکت عضلاتی در صورت می شود که معمولا استفاده نمی شوند و لب ها را به شکل طبیعی برجسته می کنند. این ورزش ها برای داشتن  لب های برجسته و زیبا بدون نیاز به جراحی عبارتند از:

سوت زدن

زنان و مردانی که از آلات موسیقی بادی استفاده می کنند به طور طبیعی لب های برجسته تری دارند چرا که به طور مرتب از عضلات لب های خود استفاده می کنند. برای کسانی که با این آلات موسیقی کار نمی کنند، ساده ترین راه این است که یکی از ملودی های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با سوت زدن صدای آن را تمرین کنند.

لبخند زدن و بوسیدن

لب های خود را به حالت جمع شده نگه دارید و لبخند بزنید. لبخند خود را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید ، سپس لب های خود را جمع کنید به حالتی که قصد بوسیدن کسی را دارید و به مدت 5 ثانیه در همین حالت بمانید و سپس دوباره مجددا لبخند بزنید. عضلات لب های خود را تا حد امکان منقبض کنید. این حرکت را 20 بار تکرار کنید.

حرکت به طرفین

لب های خود را به آرامی به هم فشار دهید و سپس آنها را تا جایی که می توانید به سمت راست حرکت دهید. این حالت را به مدت 5 ثانیه حفظ کنید. سپس لب ها را به سمت چپ حرکت دهید. این حرکت را 15 مرتبه تکرار کنید.

به این ترتیب لب های برجسته و زیبا بدون نیاز به جراحی خواهید داشت.

لینک منبع

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments