لایه برداری و روشن شدن پوست

لایه برداری و روشن شدن پوست
لایه برداری و روشن شدن پوست

یکی از محبوب ترین روش ها در سال 2012 برای روشن کردن پوست روش لایه برداری شیمیایی بود که پس از آن روش درم ابریژن یک روش جدید و پرطرفدار می باشد. یکی از تاثیرات مثبت استفاده از لایه برداری شیمیایی درمان آکنه و جوش های پوستی است. البته برای اینکه این روش تاثیر بهتری داشته باشد باید چند جلسه تکرار شود.

درم ابریژن و لایه برداری شیمیایی دو روش متفاوت برای روشن کردن پوست می باشند. تفاوت این روش ها به این شکل است که در روش لایه برداری شیمیایی از ماده شیمیایی استفاده می شود تا لایه سطحی پوست برداشته شود، اما در روش درم ابریژن از یک ابزار برای این کار استفاده می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لایه برداری شیمیایی برای تغییر رنگ، خطوط نازک و کک و مک مورد استفاده قرار می گیرد و روش درم ابریژن به درمان چین و چروک های عمیق تر و زخم کمک کند. هر دو روش برای تمام بخش های صورت و به صورت عمیق تر یا سطحی قابل استفاده هستند. این روش ها خیلی سریع هستند و بیش از نیم ساعت طول نمی کشد.

بهترین روش برای از بین بردن چروک های کل صورت استفاده از روش کشیدن پوست صورت می باشد. اما استفاده از لیزر برای از بین بردن چروک های دور چشم و دور لب بهتر می باشد.

برخی روش های لایه برداری نیز در خانه استفاده می شوند. این روش ها اگر به درستی استفاده شوند، بی خطر و موثر هستند، اما برخی لایه برداری های خانگی نیز با واکنش های حساسیتی همراه هستند. برای روش ها و لایه برداری های خانگی باید ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

قابل به ذکر است که روش های لایه برداری فقط خاص استفاده بر روی صورت نیستند. این روش ها برای هر بخشی از بدن که با نور خورشید آسیب دیده اند، دچار تغییر رنگ شده اند و دارای کم و مک هستند قابل استفاده می باشند، از جمله برای گردن و دست ها.  روش لایه برداری شیمیایی برای اطراف چشم ها و لب ها قابل استفاده نیستند. روش های لایه برداری می توانند تاثیر موثری بر روی پوست داشته باشند، اما بهتر است یک بار استفاده شوند.

استفاده از لایه برداری ها برای افراد دارای پوست تیره گاهی باعث بروز آسیب هایی می شود. لایه برداری در این نوع پوست ها باعث تغییر رنگ یا زخم بر روی پوست می شود.

اگر در حال استفاده از داروهای قوی برای جوش و آکنه هستید، لایه برداری توصیه نمی شود. به هرحال قبل از انجام هر یک از روش های لایه برداری متخصص پوست شما سابقه پزشکی و مصرف دارویی شما را بررسی می کند.

نگارنده: سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments