كويتيشن و سوالات متداول آن

کویتیشن و سوالات متداول
کویتیشن و سوالات متداول

مزایای كويتيشن در لاغری فوری چيست؟

به پيكر تراشي بدن بدون بيهوشي، بدون زخم، بدون هيچ درد و ناراحتي، بدون اتلاف وقت و بدون عوارضي كه ليپوساكشن در پي دارد، كويتيشن (Cavitation) گفته ميشود. نتيجه اي كه اين روش در پي دارد، از دست دادن فوري سلول هاي چربي است.

كويتيشن يك پديده طبيعي بر اساس امواج فرا صوتي با فركانس پايين است. در اين روش، با استفاده از امواج فرا صوتي، حباب هاي مايعي ايجاد ميشوند كه به تدريج رشد كرده و زمانيكه به اندازه خاصي برسند، منفجر ميشوند. در نتيجه انرژي به شكل گرما (اثر جزئي) و موجي از فشار (اثر عمده) آزاد ميشود. زمانيكه غشاي سلول هاي چربي، ظرفيت كافي جهت مقاومت در برابر ارتعاشات را نداشته باشند، عمل كويتيشن به راحتي آنها را ميشكند. اين درحاليست كه عروق، بافت عصبي و عضلاني كمي درگيرند. نتيجه، لاغري فوري است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

چه اتفاقي براي چربي هاي آزادشده مي افتد؟

پس از جدا شدن سلول هاي چربي، چربي به شگل تري گليسيريد در بافت مياني سلول ها و اسيدهاي چرب آزاد، رها ميشوند. گليسرول محلول در آب، توسط دستگاه گردش خون جذب ميشود و به عنوان منبع انرژي مورد استفاده قرار ميگيرد؛ در حاليكه اسيدهاي چرب آزاد، قابل حل شدن در كبد نيستند و پردازش اسيدهاي چرب از طريق مواد غذايي صورت ميگيرد.

 

در طول کویتیشن چه بر سرم مي آيد؟

در لاغري فوري از اين طريق، نيازي به بيهوشي نيست. بسياري از افراد اين روش را آسان و بدون درد تلقي ميكنند. با اين حال امكان بروز كمي ناراحتي به دليل صدايي كه از بدنتان منتشر ميشود، وجود دارد؛ اما مطمئن باشيد كه تماس با اپليكاتور هيچ گونه آسيبي را متوجه شما نميسازد. همچنين ممكن است در طول درمان با كويتيشن، كمي گرما را تجربه كنيد. در صورتيكه اين گرما به داغي سوزاني تبديل شود، بايد فورا كمي ژل سونوگرافي تقاضا كنيد كه در موضع استعمال شود.

 

آيا کویتیشن عوارض خاصي بدنبال دارد؟

در اين روش، امكان بروز عوارض جانبي بسيار خفيف، از جمله قرمزي زود گذر، تشنگي بيش از حد و حالت تهوع بعد از درمان وجود دارد كه همواره با نوشيدن آب فراوان برطرف ميگردد. همه اين عوارض جانبي، كوتاه مدت هستند و طي چند ساعت تا چند روز كاملا از بين ميروند. اما كويتيشن در بيماران مبتلا به بيماري هاي حاد مانند بيماري كبد، گرايش شديد به خونريزي، ناراحتي هاي قلبي و در دوران بارداري توصيه نميشود.

 

پس از کویتیشن چه نتيجه اي حاصل ميگردد؟

نتيجه اي كه پس از درمان با كويتيشن حاصل ميگردد فوري، مستمر و طولاني مدت است. بسياري از افراد، پس از تنها يك جلسه حضور، بين 2 تا 10 سانتي متر كاهش دور كمر را تجربه كرده اند و اين كاهش سايز در هر جلسه بيشتر نيز شده است. نتيجه اي كه كويتيشن حاصل ميكند بسته به ساختار مختلف بافت، ناحيه درمان شده، سن، سوخت و ساز بدن (متابوليسم)، مصرف دارو و تغييرات هورموني متفاوت است.

دنبال كردن يك رژيم غذايي مناسب و افزايش فعاليت بدني، قطعا در بهبود و حفظ نتيجه بدست آمده موثر خواهد بود.

منبع : http://www.easyslimstudio.com.au

[divider]

گرد آورنده : مینو زرفش 

گروه پزشکان تهران اسکین 

 

برای تماس با مراکز لاغری و زیبایی در اصفهان اینجا کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments