قدمی دیگر تا زیبایی با رفع موهای زائد ابرو

برداشتن ابرو
برداشتن ابرو

رفع موهای زائد ابرو به حذف موهای زائد و اضافی اطراف ابرو، فرم دهی به آن و زیباتر کردن چهره فرد اختصاص دارد. برداشتن ابرو بسیار راحت در منزل انجام میشود، اما بسیاری از افراد با چگونگی و بهترین روش های فرم دادن به ابرو آشنا نیستند و بدین منظور از یک متخصص زیبایی یا آرایشگر مجرب کمک می گیرند. بیشتر مردم بدنبال راه حل  و گزینه های درمانی بلند مدت و دائمی هستند. راه های مختلفی برای برداشتن موی ابرو وجود دارد و با کمی تلاش و دقت می توان بهترین روش ها را برگزید. بند انداختن یا کندن مو با موچین از رایج ترین راه های ابرو برداشتن است. با استفاده از موچین موهای ابرو به راحتی و به سرعت کنده می شوند، البته می دانید که کندن مو از ریشه با درد همراه است.  در این میان باید کیفیت موچین های مورد استفاده را در نظر داشت. فردی که از این روش استفاده می کند باید از پیش از کارایی و کیفیت موچین مورد استفاده اطمینان حاصل کند.

با کمی دقت و تمرین، کندن مو با موچین و بند انداختن خیلی پیچیده به نظر نمی رسد و کار با سرعت انجام می گیرد. با این وجود، برخی افراد زیاد به توانایی های خود اطمینان نمی کنند و این کار را به متخصص می سپارند و به سالن های آرایشی و زیبایی مراجعه می کنند. اگرچه این روش بسیار آسان و راحت به نظر می رسد، اما بزرگترین مشکل آن این است که ابروها باید به اندازه کافی بلند و پر شوند تا به تا آرایشگر بتواند آنها را بردارد و کوتاه کند. که این مورد هم برای کسانی که دوست ندارند موهای ابرویشا زیاد رشد کند، ناراحت کننده و پرددردسر است.

البته روش های دیگری نیز وجود دارد که بوسیله آنها می توان موهای زائد را در یک محیط حرفه ای برطرف کرد. گذاشتن موم گیاهی و بند انداختن ابرو روش های مناسبی به شمار می آیند که هزینه زیادی بر نمی دارند و بسیار راحت و سریع و آسان انجام می گیرند. وکس کردن و استفاده از موم گیاهی در منزل هم می تواند انجام شود اما برای جلوگیری از هرگونه اشتباه بهتر است که این کار را به متخصصش بسپارید. امکان بند انداختن در منزل هم وجود دارد ولی خیلی سخت انجام میشود. بند انداختن بهتر است که توسط فرد دیگری انجام بشود ولی در مقایسه با وکس کردن، پروسه طولانی تری ست.

فرم دهی به ابرو
فرم دهی به ابرو

افرادی که موهای اضافی یا خرده ابرو های زیادی در ناحیه ابروشان وجود دارد همواره بدنبال راه حل های دائمی برای حذف این موهای زائد هستند. لیزر مو و استفاده از دستگاه آی پی ال (IPL) از رشد موهای زائد برای بلند مدت جلوگیری می کنند، البته در صورتی که بتوان از رشد خرده ریز ها نیز جلوگیری کرد. با این وجود، اگر بخواهیم ظاهر ابرو و شکل دهی به آن را در نظر بگیریم، سوزاندن ریشه مو با استفاده از برقکافت بهتری گزینه است، بدلیل آنکه سوزنی که در این دستگاه تعبیه شده است، به هر تار مو به طور جداگانه رسیدگی می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا شما تاکنون تجربه استفاده از روش های فوق را داشته باشید؟! اگر جواب  آری است، خواهشمندیم تجربیات و نظرات خود را با در میان بگذارید.

منبع:

http://www.hairremoval.org

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments