فوتو فاسیال چیست؟

فوتو فاسیال چیستفوتو فاسیال، عنوانی برای نوعی درمان مشکلات پوستی با استفاده از تکنولوژی های مبتنی بر نور است. فوتوفاسیال کاربردهای مختلفی دارد. اما عمدتاً برای درمان لک های قهوه ای و افزایش کلاژن سازی کاربرد دارد.

دو نوع اصلی از فن آوری مورد استفاده برای فوتو فاسیال (LED(Light- emitting diode و (IPL(intense-pulsed light می باشد. که هر دو فن آوری بسیار متفاوتی می باشد، بنابراین خیلی مهم است که  فوتو فاسیال مورد استفاده شما بر پایه کدام فن آوری می باشد. چراکه در رسیدن به نتایج مطلوب خیلی اهمیت دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فوتوفاسیال LED  بدون درد ، سرد و آرامش بخش می باشد (برخلاف IPL یا لیزر درمانی) و عوارضی از قبیل سوختن پوست ندارد. برای کسب بهترین نتایج نیاز به 6 جلسه درمان به فاصله دو هفته یک بار می باشد. و بعد از تکمیل درمان بهتر است دو ماه یک بار برای تثبیت درمان ، یک جلسه نیاز خواهد بود.

فوتو فاسیال LED انتخابی مناسب برای کسانی است که مایل به افزایش کلاژن سازی می باشند و یا درمان آکنه هستند.

فوتو فاسیال IPL یک نوع درمان با لیزر می باشد، این نوع می تواند برای درمان لک های قهوه ای پوست، ورید های عنکبوتی، قرمزی صورت، شکستگی مویرگی مناسب باشد. با اینکه این نوع ممکن است خنک کننده داشته باشد اما دردناک می باشد.

تعداد جلسات در این نوع فوتوفاسیال، به شدت عارضه و مشکل شما بستگی دارد و اینکه پوست شما تا په اندازه  به این روش پاسخ می دهد.

هشدار

اطلاعات آورده شده در این مقاله صرفاً جهت افزایش آگاهی می باشد. انتخاب این روش برای درمان مشکلات و عوارض پوستی بهتر است زیر نظر پزشک متخصص پوست و مو و توسط ایشان انجام پذیرد.

منبع:

spas.about

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments