لیزر بازسازی پوست

آیا فواید و خطرات لیزر جوانسازی پوست را میدانید؟

لیزر بازسازی پوست
لیزر جوانسازی پوست

فواید لیزر جوانسازی پوست

در این هیچ شکی نیست که درمان پوست با لیزر تا حد بسیار زیادی میتواند به جوانسازی و زیبایی پوست کمک کند. لایه برداری ای که توسط لیزر صورت میپذیرد، منجربه کاهش خطوط، چین و چرک، جای جوش، لک های ناشی از افزایش سن، خال مادرزادی (ماه گرفتگی) و لک و پیس میشود. لیزر همچنین سبب بهبود کلی بافت پوست که در اثر آسیب های ناشی از نور خورشید، خشن و ضمخت شده است، میشود.

لیزر عمقی جوانسازی پوست میتواند پوست را جهت تولید کلاژن های جدید در درم های تحتانی تحریک کند. از لیزر جوانسازی پوست همچنین میتوان جهت از بین بردن زائدات پوستی، مانند خال و زگیل استفاده کرد و حتی بعنوان درمان سرطان پوست در مراحل اولیه آنرا بکار برد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

علاوه بر این، لیزر جوانسازی پوست در حال حاضر یکی از موثرترین درمان های اصلاح اسکارهای ناشی از اعمال جراحی یا جراحات میباشد.

خطرات لیزر جوانسازی پوست

در صورتیکه لیزر جوانسازی پوست توسط یک متخصص پوست دارای مدرک و مجوز یا یک جراح زیبایی صورت بگیرد، کاملا امن و بیخطر است. با این حال، باید بیاد داشته باشید که لیزر جوانسازی پوست دارای پیامدهایی چون عفونت یا التیام غیرعادی میباشد که البته در موارد نادر رخ میدهد. افرادیکه مستعد اسکار پس از آسیب و جراحات جزیی هستند، نباید از لیزر جوانسازی پوست استفاده کنند.

تبخال، جوش و سایر اختلالات پوستی، خطر بروز پیامدهای ناشی از لیزر جوانسازی پوست را افزایش میدهد. بنابراین مقتضی است پیش از انجام آن با یک متخصص پوست مشورت نمایید. هیپرپیگمانتاسیون یا تیرگی دائمی پوست، خطر عمده ایست که افراد دارای پوست تیره را پس از انجام لیزر جوانسازی پوست تهدید میکند. لیزر فراکسل یا اربیوم خطر تغییر رنگ کمتری به نسبت لیزر CO2 دارند.

ممکن است پزشک پیش از انجام لیزر جوانسازی پوست، مصرف یک عامل سفید کننده پوست را تجویز کند تا احتمال بروز پیامدهای بعدی کاهش یابد. احتمال بروز هیپوپیگمانتاسیون یا روشن شدن دائمی پوست، پس از انجام لیزر جوانسازی پوست وجود دارد، اما این مورد کمتر شایع است.

مقتضی است پیش از انجام لیزر جوانسازی پوست، تمام سوابق پزشکیتان را با متخصص پوست خود در میان بگذارید. حساسیت دارویی، بیماری ها، بویژه اختلالات بافت همبند و اختلالات دستگاه ایمنی، سابقه جراحی، داروهایی که در حال حاضر مصرف میکنید و هرگونه درمان های قبلی پوست، بویژه مصرف آکوتان و قرص های شیمیایی را باید به اطلاع پزشک برسانید؛ چراکه این موارد، منابع بالقوه ای در بروز پیامدهای ناشی از لیزر جوانسازی پوست محسوب میشوند.

سیگار کشیدن، توانایی درمان را کاهش میدهد، بنابراین افراد سیگاری باید به مدت 2 هفته پیش و پس از لیزر جوانسازی پوست، استعمال سیگار را متوقف نمایند.

متخصص پوست جهت به حداقل رساندن خطرات و عوارض جانبی لیزر جوانسازی پوست، دستورالعمل هایی را پیش و پس از درمان به شما ارائه خواهد داد.

منبع: http://www.docshop.com/

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments