فرایند لیزر موهای زائد بدن

Cosmetic tattoo 02

اگر از اصلاح کردن و استفاده از نخ اصلاح یا موم برای از بین موهای زائد خود راضی نیستید، استفاده از لیزر روش بسیار مناسبی برای شما می باشد. استفاده از لیزر یکی از رایج ترین فرایندهای مورد استفاده در سال های اخیر می باشد.

مزایای استفاده از لیزر

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر برای از بین بردن موهای زائد صورت، پاها، دست ها، زیر بغل، خطوط کشاله ران و دیگر قسمت های بدن مورد استفاده قرار می گیرد. مزایای استفاده از لیزر عبارتند از:

  • دقت: لیزر به صورت انتخابی می تواند موهای تیره و زبر را هدف قرار دهد، در حالی که پوست اطراف آن هیچ آسیبی نبیند.
  • سرعت: هر پالس از لیزر چند صدم ثانیه طول می کشد و می تواند در همین زمان کم موهای زیادی را از بین می برد. موهای زائد در بخش های کوچکی مانند بالای لب ها کمتر از یک دقیقه از بین می روند و قسمت های بزرگتر، مانند پاها یا پشت، ممکن است تا یک ساعت طول بکشد.
  • قابل پیش بینی: بیشتر بیماران به طور متوسط پس از 3 تا 7 جلسه به طور دائم موهای زائد خود را از دست می دهند.

چگونه می توان برای جلسات لیزر آماده شد؟

استفاده از لیزر یک فرایند پزشکی است که انجام آن نیاز به آموزش دارد و دارای عوارضی نیز می باشد. قبل از انجام لیزر موهای زائد، باید به طور کامل اعتبار و تجربه پزشک معالج خود و به علاوه امکانات کلینیک را مورد بررسی قرار دهید.

اگر تصمیم به استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود گرفته اید، باید 6 هفته قبل از درمان، از استفاده از موم و نخ اصلاح اجتناب کنید، به این دلیل که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد که با استفاده از موم و نخ به طور موقت حذف می شوند. به علاوه 6 هفته قبل و بعد از درمان نباید در معرض نور خورشید قرار بگیرید. قرار گرفتن در معرض نور خورشید تاثیر لیزر را کاهش می دهد و احتمال بروز پیامدهای ناشی از آن را افزایش می دهد.

نگارنده :سمیه محمدی

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

چرا مراکز فوق تخصصی لیزر  معرفی شده در سایت تهران اسکین را برای درمان انتخاب کنم؟

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مراکز فوق تخصصی لیزر معرفی شده در این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود. همچنین مراکز معرفی شده همگی دارای قیمت استاندارد یکسان در کل کشورند و با توجه به کیفیت خدمات ارائه شده در سطح بالاترین نسبت کیفیت به هزینه هستند.

در شعبه های مختلف در شهرهای تهران، مشهد اصفهان،تبریز،اهواز و… از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments