فاصله زمانی بین هر جلسه لیزر درمانی

فاصله زمانی بین جلسات لیزر درمانی
فاصله زمانی بین جلسات لیزر درمانی

موها در فاصله ی بین دو جلسه لیزر درمانی رشد می کنند، اما موهای جدید معمولا نازکتر و  روشن تر هستند. فاصله چند هفته ای بین هر جلسه لیزر درمانی و مقابله با موهای رشد کرده، کمی خسته کننده است، بنابراین لازم است در این فاصله نیز موهای رشد کرده را اصلاح کنید. پزشک برایتان توضیح خواهد داد که در فاصله زمانی بین هر جلسه لیزر درمانی انجام چه کارهایی مجاز و چه کارهایی غیر مجاز است.

از انجام این اقدامات در فاصله بین هر جلسه اجتناب کنید.

کندن موها و استفاده از وکس یکی از این نبایدهاست. بین جلسات درمانی نباید برای از رفع موهای زائد از وکس یا نخ اصلاح استفاده کنید، کندن مو از ریشه به هیچ وجه نباید انجام شود. کندن مو و استفاده از وکس در فولیکول های ریشه ی مو و کل فولیکول دخالت می کنند. برای اینکه لیزر درمانی تاثیر خوبی داشته باشد، فولیکول های مو باید دست نخورده باقی بمانند، بنابراین کندن مو و استفاده از وکس اثر بخشی لیزر را کاهش می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در فاصله بین هر جلسه می توانید این اقدامات را انجام دهید.

در فاصله هر جلسه لیزر درمانی می توانید موهای زائد رشد کرده را اصلاح کنید. اصلاح کردن موها فقط شامل برداشتن موها از روی سطح پوست می شود و فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار نمی دهد. بهتر است در روزهای اول پس از لیزر درمانی از اصلاح کردن بخش های لیزر شده اجتناب کنید، به این وسیله به بهبود سریع بخش لیزر شده کمک کرده و از بروز هرگونه ناراحتی در آن خودداری می کنید. موهای رشد کرده را می توانید 4 روز پس از هر جلسه اصلاح کنید.اگر لیزر روی موهایتان موثر باشد، میزان اصلاح کردن ها کمتر خواهد شد.

ریزش موهای لیزر شده و رشد مجدد موهای زائد

مدتی پس از لیزر درمانی، موهای موجود در بخش های لیزر شده ریزش پیدا می کنند. گاهی ممکن است این فرایند با رشد مجدد موها اشتباه گرفته شود. اگر رشد موها در بخش های لیزر شده بیش از حد باشد، به پزشک مراجعه کنید.

نگارنده : مرضیه کبیری فر

گروه پزشکان تهران اسکین

[divider]

لیزر درمانی فرآیند حساسی است و باید در اتخاب کلینیک حساسیت بالایی به خرج بدهید.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین با تجربه و آموزش دیده استفاده می شود ، به علاوه کلینیک معرفی شده مجهز به جدیدترین تکنولوژی لیزر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا را کلیک کنید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments