عوارض پاک نکردن آرایش هنگام خواب

وقتی شما هنگام خواب ارایشتان را پاک نمی کنید واقعا چه اتفاقی می افتد؟
گاهی پیش می آید که روز شلوغی را در پیش داشته اید و و حوصله شستن و پاک کردن ارایش خود را ندارید و با همان شرایط می خوابید و در طی هفته نیز ممکن است چنین شرایطی تکرار شود اما اگر این کار به طور منظم تکرار شود واقعا چه اتفاقی برای پ.ست شما می افتد؟

 

پاک کردن آرایش

 

متخصص پوست در مرکز پزشکی نیویورک دکتر ژانت می گوید:

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

” پاک نکردن ارایش به پوست شما آسیب می رساند و پوست هم مانند دیگر قسمتهای بدن نیاز به ترمیم و بازسازی دارد اما آرایش مانع از روند نوسازی میشود و بیشتر آسیب می بیند و اثرات منفی در طول روز بعد بر روی صورت خواهد گذاشت.

 

محصولات آرایشی که در طول روز بر پوست قرار می گیرند سوخت وساز پوست را کاهش داده و آلاینده های زیست محیطی و باکتریایی ،قدرچ و انگل ها را بر روی نگه می دارند و مانع از کلاژن سازی میشود و همین امر می تواند منجر به ایجاد آکنه شود، باعث افزایش چین و چروک شده و منافذ پوست را می بندند.

 

لوازم های آرایشی اگر در دراز مدت روی پوست قرار گیرند ، پوست رطوبت خود را از دست میدهد و خشک میشود و مستعد ایجاد چین و چروک میشود.

رژ لب هایی که دارای سرب هستند در دراز مدت زیبایی لب را تحت تاثیر قرار داده و باعث خشکی لب میشوند ، قبل از خواب حتما باید رژتان را پاک کرده و از مرطوب کننده استفاده کنید.

 

پاک نرکدن ریمل نیز به مرور ممکن است در چشم و پلک نشت کند و باعث تورم چشم و پلک شود زیرا مرکز خوبی برای تجمع باکتری ها هستند و مژه های شما را شکننده خواهند کرد.

 

حتی اگر آنقدر خسته اید که نمی توانید به دستشویی رفته و صورت خود را بشوئید در کنار تخت خود دستمال مرطوب داشته باشید تا صورتتان را با ان پاک کنید .

 

منبع:

womenshealthmag.com/beauty/sleeping-with-makeup

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments