بازسازی پوست با لیزر فراکشنال

علت افزایش محبوبیت جوانسازی صورت با روش های غیر جراحی

جوانسازی پوست

افزایش محبوبیت جوانسازی صورت بدون جراحی

بر اساس آمار، روشهای زیبایی و جوانسازی بدون جراحی – مانند بوتاکس- محبوبیت روز افزونی پیدا کرده اند. حال سوال این است که علت محبوبیت روشهای بدون جراحی نسبت به روشهای جراحی چیست؟!!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنوع انتخاب

یکی از دلایل محبوبیت را می توان تنوع انتخاب بین محصولات دانست. روش جراحی دارای تنوع زیاد نیست، در حالی که در روش بدون جراحی ما دارای تنوع انتخاب زیادی بین محصولات هستیم. برای مثال، بوتاکس یکی از این محصولات است که باعث آرامش عضلات و از بین رفتن چین و چروک می شود. علاوه بر بوتاکس، بیش از شش نوع مختلف از فیلرهای( پر کننده) صورت جهت به حداقل رساندن چروک های عمیق و بهبود زخم صورت و لب در دسترس است.

امروزه، آنچه افراد می خواهند، تنوع در انتخاب و داشتن گزینه های بیشتر است؛ که این امر در خصوص موارد آرایشی و بهداشتی نیز صادق است. داشتن گزینه به افراد این حس را میدهد که توانایی انتخاب بهترین درمان برای خود را دارند.

 

طراحی روشهای بدون جراحی براساس شیوه زندگی امروزی

امروزه، افراد مشغولتر و درگیر تر از گذشته هستند. حال بدون در نظر گرفتن چند هفته مورد نیاز جهت ریکاوری پس از جراحی صورت ، باید به این توجه داشت که چه مقدار حق مرخصی دارید، برنامه کاری و زندگیتان به چه نحوی است، و از آن مهمتر اگر فرزند دارید،چگونه برنامه های او را با خود هماهنگ کنید!! حال روش بدون جراحی- مثلا تزریق بوتاکس یا هر فیلر پوستی- زمانی یکسان با خوردن یک ناهار را می خواهد و نتایج نیز در چند روز بعد دیده می شوند.

علاوه بر این در درمانهایی مانند پلینگ مکانیکی صورت، فیشال و لایه برداری های شیمیایی جلسات مراجعه بسیار زیاد هستند، که بیشتر شبیه زیاده روی در درمان پزشکی به چشم می آیند. حال آنکه روش غیر جراحی مانند استراحت در آخر هفته به همراه زیباسازی است!!

اطمینان بخشیدن به افراد دارای ترس از انجام کار

با بالا رفتن درک عمومی و آموزش ، افراد نسبت به انجام کاری با کمتر از 100 درصد اطمینان، تمایل کمتری دارند. روش جوان سازی غیرجراحی،گاهی موقتی هستند و در بعضی از این روش ها تا پس از چند سال پس از استفاده شان به روشهای دائمی نیاز شود. این حالت برای افرادی که از دائمی بودن جراحی دچار شک و تردیدند گزینه مناسبی است تا با روش ” امتحان کن و ببین گزینه درست همینه” به دید و انتخاب بهتری برسند.

در واقع، بسیاری از افراد به این تزریق ها و فیلرها مثل یک بخش از رژیم ضد پیری معمول و روزمره شان نگاه می کنند و پس از چند سال از استفاده شان راه حل جراحی و روشهای دائمی را انتخاب می کنند. به نظر می رسد که روشهای جوان سازی غیرجراحی نوعی آموزش پایه برای رسیدن به روش جراحی است.

خطر کم و عوارض پایین این تکنیک های جوانسازی غیرجراحی، عامل دیگری در انتخاب آنها است. اکثر فیلرهای پوستی از مواد طبیعی تولیدی بدن ساخته می شوند که عارضه پس زدن بدن را کم می کند. و البته، بدون جراحی، نگرانی جهت بهبود زخمهای حاصله وجود ندارد.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments