عدم توانایی مصرف کنندگان در انتخاب بهترین نوع کرم ضد آفتاب از میان مارک های تجاری مختلف

بهترین نوع کرم ضد آفتاب

براساس گزارشات اخیر انجمن  وابسته به داروسازى و داروسازان ، به هنگام انتخاب بهترین نوع  كرم پوست براى جلوگيرى از آفتاب زدگي، مصرف کنندگان با سیل عظیمی از مارک های مختلف تجاری رو به رو می شوند که از کارایی و کیفیت آنها اطمینان کافی ندارند.

UVB-Logo

بررسی ها و مطالعات نشان می دهد، بسیاری از مشتریان و مصرف کنندگان محصولات آرایشی-زیبایی اطلاع و آشنایی کافی از نحوه انتخاب صحیح کرم ضد آفتاب متناسب با پوست از میان 2000 محصول ارائه شده در بازار ندارند. علاوه بر این، مشتریان نسبت به درصد و درجه حفاظت محصولات مختلف از پوست براى جلوگيرى از آفتاب زدگي تردید دارند، بیشتر بدلیل آینکه شاخص های درج شده بر روی محصولات از یک شرکت سازنده و محصول به شرکت تولیدکننده دیگر تغییر پیدا میکند. در واقع، 99 درصد مصرف کنندگان نسبت به عبارت کلیدی SPF درج شده بر روی محصول (عامل محافظت کننده در برابر آفتاب ) بی دقت بودند. در واقع، آنها اطلاعی از معنی و مفهوم و کاربرد کلی این واژه تخصصی نداشتند. شاخص و درجه بندی SPF تنها اشعه ماورای بنفش را شامل می گردد و نه اشعه های UVA  که از عوامل اصلی ایجاد چین و چروک بر روی صورت هستند. از 56 درصد افراد یکه مورد پرسش و مصاحبه قرار گرفتند، تصور می کرند که گستره اثرگذاری SPF (عامل محافظت کننده در برابر آفتاب ) هم پرتو فرابنفش و هم اشعه های UVA را در بر می گیرد، در حالی که 25 درصد جمعیت هیچگونه اطلاع و آشنایی در رابطه با  نشانه SPF (عامل محافظت کننده در برابر آفتاب ) نداشتند.

ضدآفتاب123

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولا میزان حفاظت پوست از  اشعه های UVA بوسیله ستاره های طلایی رنگی که بر پشت برچسب محصول تعبیه شده است، تعیین می گردد، البته همه شرکت های سازنده این یک نوع سیستم ارزشیابی استفاده نمی کنند. بسی جای ناباوری است که تنها 36 درصد جمعیت مصرف کننده محصولات آرایشی زیبایی بدنبال بررسی گستره اثر بخشی و درجه UVA در هنگام خرید کرم پوست برای جلوگیری از آفتاب زدگی بودند. در بیشتر موارد، مشتریان خرید کرم ضد آفتاب با SPF (عامل محافظت کننده در برابر آفتاب ) را ترجیح می دهند، که در آن، محافظت از پوست در برابر پرتوهای ماورابنفش بسیار بالاست اما در برابر اشعه های UVA مقاومت و اثرگذاری بسیار کمتری نشان می دهد.

UVA

متخصصان پوست بر این باروند که هرچه میزان یا درجه SPF (عامل محافظت کننده در برابر آفتاب ) بیشتر باشد، محافظت از پوست بسیار بهتر خواهد بود. مصرف کنندگان حتی به درجه اشعه های UVA توجهی نشان نمی دهند. ما درصدد راه اندازی سیستم اطلاع رسانی هستیم که در آن زمانی که مشتری به فروشگاه مراجعه می کند تا محصولی خریداری کند، به محض انتخاب محصول اطلاعات کاملی از آن بدست آورند و با علائم و نوشته های درج شده بر روی مارک تجاری محصول آشنایی داشته باشند. در این صورت آنها قادر خواهند بود تا از پوست باارزش خود در برابر اشعه های  UVA و UVB محافظت کنند.

 

منبع:

http://professionalbeauty.co.uk

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments