ظهور آر اف فرکشنال به عنوان بهترین روش جوانسازی

رادیوفرکوئنسی

ظهور آر اف فرکشنال به عنوان بهترین روش جوانسازی

ار اف نوعی امواج رادیویی می باشد که فاقد اثرات مخرب و زیان آور است. این امواج با ورود به پوست موجب تشدید حرکت مولکولی و در نتیجه ایجاد گرما می شوند. در حقیقت دستگاه ار اف هیچ ماده ای به بدن وارد نمی کند. تنها عبور موج از بدن و گرما است که دمای لایه های زیرین پوست را افزایش می دهد و این افزایش دما موجب تحریک مولکولها برای بازسازی پوست می گردد.

 

فرکانس رادیویی

نسل قدیم  دستگاههای RF یا رادیوفرکوئنسی

این امواج از سالها قبل برای جوانسازی و از بین بردن چین و چروک و رفع افتادگی و شلی پوست استفاده می شود. در نسلهای قبلی RF یا رادیوفرکوئنسی پوست با ژل و سا کرم پوشانده شده و سپس با یک پروب این امواج را به پوست تابیده می شد. اثر این روش بسیار سریع اما کوتاه مدت بود. برای رفع این مشکل تعداد جلسات زیاد استفاده می شد و برای رسیدن به نتیجه دلخواه از شش تا ده جلسه درمانی نیاز بود. البته همچنان اثر این دستگاهها از کرمهای حاوی کلاژن بیشتر می باشد .

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

با ظهور لیزر فرکشنال و اثر سریع و دلخواه، استفاده از این دستگاهها کمرنگ تر شد. اما لیزرهای فرکشنال نیز مشکلات ویژه خود را دارند.  لیزر فرکشنال برخلاف اثر سریع و تعداد جلسات کم، به علت تهاجمی بودن دارای درد، دوره بهبود طولانی مدت و ایجاد عوارض به خصوص در پوستهای تیره می باشد.

 

آر اف فرکشنال

 

محققین برای رفع این مشکل اقدام به طراحی دستگاهی نمودند که تلفیقی از فرکانس رادیویی و متد فرکشنال می باشد. لذا دستگاه ار اف فرکشنال بدون مشکلات فوق  ظهور نمود.

در روش ار اف فرکشنال یا ار اف سوزنی،  میزان انرژی دلخواه را در عمق خاص و قابل تغییر به لایه درم پوست منتقل مینماید و تغییرات الکتریکی در منطقه درمان باعث تولید حرارت شده و منجر به آغاز تغییرات و تولید کلاژن جدید می شود.

اولین تغییرات در کلاژن از 18 تا 20 روز بعد از جلسه درمانی آغاز می شود و بعد از 3 ماه   یعنی بعد از سومین و اخرین جلسه درمانی می توان حداکثر تغییرات را مشاهده نمود. گاهی این تغییرات ادامه خواهد داشت و در حقیقت  میزان این تغییرات به توان هر فرد در تولید کلاژن بستگی دارد.

با توجه به اینکه این روش غیر تهاجمی، بدون عارضه، درد، خونریزی و دوره بهبودی کوتاه می باشد، بیش از جوانسازی با لیزر مورد توجه و استقبال پزشکان می باشد و رضایت مندی استفاده کنندگان نیز بسیار بیشتر است.

در یک کلام استفاده از رادیو فرکوئنسی (RF Fractional) راحت، بدون درد و بدون عارضه و همراه با نتیجه چشمگیر می باشد.

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با نسل جدید دستگاه اسکارلت و تکنولوژی میکرونیدلینگ آر اف فرکشنال

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments