طب سوزنی و جوان سازی صورت

جوانسازی صورت و طب سوزنی

طب سوزنی در جهت باز جوان سازی پوست صورت که گاهی اوقات از آن به عنوان طب سوزنی و رکه توسط چینی ها از زمان سلسله سونگ (960-1279 AD) مورد استفاده قرار گرفت. طب سوزنی برای اولین بار بر روی امپراطور و امپراطریس آن زمان انجام گرفت.

امروزه، طب سوزنی یکی از روش های موثر، ساده و بی دردی ست که به هیچگونه عمل جراحی نیاز نداشته که قابلیت کاهش خطوط صورت و خطوط چین و چروک عمیق تر را دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

براساس طب چینی، طب سوزنی موجب گردش بهتر جریان خون در بدن شده و به طور طبیعی عامل های ضدپیری را تحریک می کند.

براساس گزارشات مجله بین المللی طب سوزنی بالینی و براساس مطالعاتی که بر روی 300 نفر انجام شد، پس از گذراندن یک جلسه طب سوزنی، 270 نفر از آنها با کاهش قابل توجه خطوط چین و چروک صورت رو به رو بودند. در اثر طب سوزنی، پوست آنها محکم تر شده و قابلیت انعطاف پذیری بالاتری پیدا کرد.

روش کار

به منظور تسهیل جریان خون و تحریک تولید كلاژن (پروتئين تارسان كه در استخوان و غضروف و بافت هاى پيوندى يافت مي شود)، سوزن هایی به باریکی مو به آرامی به داخل نقطه مورد نظر در درون صورت فرو برده می شوند.

این عمل سبب انتقال مواد مغزی به پوست، افزودن آب به پوست، تقویت حالت کشسانی و کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک صورت می گردد.

علاوه بر این، سوزن های خاص الکتریکی محرک با بسامدهای مشخص به منظور بهبود و افزایش قابلیت ارتجاعی پوست و همچنین انعطاف پذیری و حالت کشسانی صورت و تقویت عضلات صورت مورد استفاده قرار می گیرند. پس از آن، پوست صورت از درخشش و طراوات خاصی برخوردار خواهد بود.

کرم های گیاهی طبیعی چینی در ماسک های گیاهی صورت که خاصیت آرامش بخشی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند. در طب سوزنی پیشرفته صورت، از نقاط هم افزایی یا هم نیروزادی در قسمت بازوها و پاها و بدن برای تقویت بیشتر قدرت، توان و انرژی بدن استفاده می گردد و بدین طریق بر زیبایی درون افزوده می شود.

با این درمان جامع، کامل و همه جانبه، ما خواهیم توانست به توازن و تعادلی میان بهبود زیبایی ظاهری و تقویت انرژی داخلی که زیبایی را تحت تاثیر قرار می دهد، دست پیدا کنیم.

بهره گیری از این روش ها موجب بهبودخاصیت ارتجاعی و کشیدگی عضلات بهبود و هم کشی عضلات پوست، افزایش تولید کلاژن، بسته شدن منافذ پوست و افزایش جریان خون و لنف در اطراف صورت می شود. از طب سوزنی همچنین برای کوچکتر کردن غبعب، کاهش حالت سستی گونه، کاهش التهاب و کاهش پف چشم مورد استفاد قرار می گیرد.

تعداد جلسات مورد نیاز طب سوزنی به منظور دوباره جوان سازی پوست

یک دوره درمانی کامل بین ده تا دوازده جلسه است، یک تا سه جلسه در هفته. میزان پیشرفت در این کار به خود اشخاص و مراجعین بستگی دارد. عواملی مانند: تغذیه، رژیم غذایی، فعالیت های ورزشی و سبک زندگی در طول درمان و میزان اثر بخشی ان بسیار موثر هستند.

پس از 6 تا 8 جلسه از درمان، شما شاهد تاثیرات قابل توجه درمان خواهید بود. هر جلسه درمانی به مدت 60 دقیقه طول می کشد. به منظور اطمینان از اثر بخشی درمان، مصرف مکمل های غذایی، داروهای گیاهی و همچنین تغییرات جزئی در سبک زندگی توصیه می شود.

درمان

مراحل درمان شامل ترکیبی از روش های طب سوزنی بر روی صورت، پوست، سرو بدن و رژیم های غذایی خاص در رابطه با صورت است و استفاده از ترکیبات و دستور العمل های خاص طب سنتی هزارساله چین و ترکیب آن با پژوهش های فنی نوین که در دوباره جوان سازی پوست موثر هستند.

 

مرکز تحقیقات کلینیک پوست،لیزر و تناسب اندام آلومینا

[divider]

جشنواره تخفیف ویژه جوانسازی صورت و بدن

جوانسازی با روش میکرونیدلینگ و رادیوفرکوئنسی

با دستگاه پیشرفته اسکارلت نسل جدید با تکنولوژی جوانسازی صورت و بدن

[divider]

برای دیدن لیست قیمت ها با تخفیف 55 درصد اینجا کلیک کنید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments