طب سوزنی غیر ممکن را ممکن می کند!

اثر بخشی طب سوزنی در کاهش وزن اضافه و رسیدن به تناسب اندام

درمان چاقی با طب سوزنی
درمان چاقی با طب سوزنی

با پیشرفت علم دیگر هیچ چیز بعید و محال به نظر نمی رسد. بسیاری از مادران پس از زایمان نگران وضعیت سلامت و تناسب اندام خود می شوند و نمی دانند که به چه صورت می توانند از شر چند کیلو اضافه وزن خلاص شوند و به وزن ایده آل خود برسند. با وجود اینکه رژیم غذایی مناسبی را دنبال می کنند و هر روز زمانی را به فعالیت های ورزشی اختصاص می دهند، تغییری در وزن خود احساس نمی کنند و در نتیجه  اعتماد به نفس در آنها کاهش پیدا می کند و در نیمه را نامید می شوند و دست از تلاش بر می دارند.

اگرچه یکی از هزاران موارد استفاده طب سوزنی درمان کمر درد و  بیماری کایروپراکتیک ( بيمارى در اثر اختلال عمل اعصاب بروز مي كند و براى درمان بايد به ماساژ و جا اندازى مفاصل واستخوان ها پرداخت ) است، اما می توان از آن برای کاهش وزن نیز بهره گرفت.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تنها مراجعه باید به مدت سی دقیقه یا بیشتر بی حرکت بر روی یک تخت دراز بکشد در حالی که متخصص به آرامی سوزن های مخصوص را در داخل نواحی مشخص فرو می برد و از طرف دیگر موزیک آرامش بخش هم در اتاق پخش می شود. اما در مورد قسمت شکم، فرآیند درمان کمی تغییرات جزئی پیدا می کند. پس از قرار دادن سوزن ها در نواحی شکم و زیر معده، جریان برق به عنوان محرک های عضلات شکم از طریق باتری هایی به سوزن ها انتقال داده می شوند. به همین خاطر است که روز پس از انجام طب سوزنی، فرد در ناحیه شکم احساس درد می کند.

پس از گذراندن جلسات یک ساعته طب سوزنی به مدت چندین هفته، پزشک متخصص یک آهنربای کوچک را به دور گوش مراجع می بندد و از او می خواهد که هر زمان احساس گرسنگی کرد آن را بگیرد یا فشار دهد ( البته این تمرینی ست که در آن از خاصیت قطب جنوب آهنربا استفاده می شود). این کار بدین منظور انجام می شود که عوامل ضعف بدن مراجع را که سبب ایجاد میل شدید به غذا در فرد می شود را شناسایی کنیم.

شناسایی عوامل ایجاد کننده میل شدید به غذا در فرد چاق
شناسایی عوامل ایجاد کننده میل شدید به غذا در فرد چاق

بعد از 12 هفته کامل، فرد دوباره به حالت اولیه خود باز می گردد. حتی آهنربا نیز اثر خودش را در این مدت می گذارد و نیاز شدید و همیشگی غذا در بیمار کاملا از بین رفت. با این وجود نباید تغذیه درست و انجام فعالیت های روزانه را فراموش کرد. البته مراجع نباید منتظر یک معجزه باشد. اگر تغذیه درست و فعالیت ورزشی  روزانه نداشته باشد، دوباره به همان حالت باز می گردد.

زسیدن به تناسب اندام با روش های طب سوزنی
رسیدن به تناسب اندام با روش های طب سوزنی

منبع:

http://www.shape.com

مترجم: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی لاغری، پوست و زیبایی آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments