طبیعی زیبا شوید

 طبیعی زیبا شوید

لازم نیست آرایش کنید، حتی انها که آرایش می کنند و زیبا می شوند، رویایی دارند و آن هم داشتن زیبایی طبیعی  است که اعتماد به نفس صد چندانی به آنها خواهد داد. مطلب زیر را بخوانید.

سالم بخورید. غذاهای سالم، ماهی،میوه، سبزیجات را روزانه در رژیم غذایی قرار دهید. مواد غذایی دیگر را نیز بخورید اما کمتر. چربی،قند و کالری منظورم می باشد. شیرینی، کیک و چیپس و پیتزا را محدود کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مایعات سالم بخورید. روزانه حدود 4 تا 5 لیتر باید مایعات به بدن شما برسد. ( کاهش مصرف مشروبات الکلی کمک بزرگی به زیبایی طبیعی شما خواهد کرد). آب طروات پوست شما را تأمین می کند و سموم را از بدن دفع می کند. از نوشیدنی های کافئین دار اجتناب کنید.

پوست مرده را با لایه برداری حذف کنید. اینکار سبب بیداری پوست و شاداب تر شدن آن می شود. دو بار در هفته حتماً پوست را لایه برداری کنید. باز هم زیاده روی نکنید زیرا سبب تحریک بیش از حد پوست و جوش زدن خواهید شد.

لبخندی زیبا داشته باشید. از مصرف قهوه و نوشابه ها اجتناب کنید زیرا سفیدی دندانها را می گیرند. هیچ کس لبخند زرد را دوست ندارد. مسواک مسواک و باز مسواک. زیبایی طبیعی را حفظ کردن از زیبا شدن مهمتر و سخت تر است. مراقب آن باشید.

 از مرطوب کننده ها استفاده کنید. مرطوب و نرم بودن پوست یکی از مشخصه های پوست خوب و جوان است.

آرایش را کنار بگذارید، مگر اینکه واقعاً واقعاً به آن نیاز دارید. آرایش زیاد زیبایی واقعی شما را پنهان می کند. اگر جوش دارید یا موردی نیاز به درمان دارد حتماً سراغ درمان آن بروید به جای اینکه بخواهید آنرا مخفی کنید.

لباس تمیز و زیبا بپوشید. زیرا احساس خوبی به شما خواهد داد در عین حال که ویژگی های شما را به اطرافیان بیان می کند. به آنچه مد می شود توجه نکنید، لباسی بپوشید که انتخاب و سلیقه خودتان است به شما بیشتر می آید و از شما یک فرد منحصر به فرد میسازد.

هوای موهایتان را داشته باشید. آنها را مرتب کنید و براق کنید. هرگز موهای خود را با موادی که حاوی سولفات می باشد نشویید، گاهی اوقات می تواند مقدار کمی جوش شیرین به شامپوی خود اضافه کنید. موهای خود را با آب ولرم بشویید، آب داغ چربی مو را می گیرد.

صاف بنشینید و راه بروید. هیچ وقت خمیده راه نروید.

8 ساعت بخوابید.

ورزش کنید. در هوای تازه و تنفس شکمی داشته باشید. حرکات کششی نیز انجام دهید.

از پوست خود در برابر آفتاب محافظت کنید، حتماً حداقل 15 دقیقه قبل از بیرون رفتن ضد آفتاب بزنید.

اعتماد به نفس داشته باشید، و مطمئن باشید که زیبایی شما منحصر به فرد است و باز یقین بدانید همین فکر در زیبایی شما تأثیر مثبت فراوانی خواهد داشت.

 منبع:

healthdigzet

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments