معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب ارگانیک و طبیعی

معرفی بهترین کرم های ضد آفتاب ارگانیک و طبیعی

همانطور که می دانید مصرف کرم ضد آفتاب یکی از روش های پیشگیری از سرطان پوست است. قطعا درمان یک وضعیت نباید شرایط را بدتر کند. به همین دلیل ما در این مطلب، ضد آفتاب هایی را به شما معرفی می کنیم که صد در صد از مواد معدنی و کاملا طبیعی تهیه شده اند و هیچ گونه ماده شیمیایی در آن ها دخیل نمی باشد. در کنار همه این ها، در حفاظت از نور خورشید دارای اثر بخشی فوق العاده ای هستند.

درمان قطعی سرطان پوست

 

1- کرم ضد آفتاب طبیعی بجر (Badger)

ضد آفتاب طبیعی بجر

ضد آفتاب بجر، قدرت SPF 30 خود را مرهون اکسید روی به کار رفته در فرمولاسیونش می باشد که به طور فوق العاده ای در مقابل اشعه های مضر UV و UVA خورشید از پوست محافظت می کند. در ترکیبات این کرم ضد آفتاب، روغن زیتون بکر، موم زنبور عسل، روغن جوجوبا، کره کاکائو، کره شیا و عصاره رزماری و سنجد تلخ به کار رفته است که همه آن ها دارای گواهی ارگانیک هستند. این کرم ضد آفتاب همچنین دوستدار کره زمین است. بدین معنا که زیست تخریب پذیر و کاملا بی خطر بوده و تخریبی برای اکو سیستم محسوب نمی گردد. با وجودی که اغلب ضد آفتاب های معدنی، ضد آب نیستند، اما ضد آفتاب بجر در برابر آب مقاوم است و حین شنا و تعریق بسیار، حدود 40 دقیقه دوام دارد. این محصول را می توانید جهت مصرف صورت، بدن و حتی در کودکان نیز استفاده نمایید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

2- کرم ضد آفتاب تراپیکال سندز (Tropical Sands)

ضد آفتاب تراپیکال سندز

این کرم ضد آفتاب، یک انتخاب فوق العاده برای افرادی است که پوست بسیار روشنی دارند و بیشتر در معرض آفتاب سوختگی قرار دارند. فرمولاسیون این ضد آفتاب، فوق محافظتی است و دارای SPF 50 می باشد. این محصول بسیار غلیظ بوده و مناسب استفاده در یک روز طولانی است تا مانع از آفتاب سوختگی شود. ضد آفتاب تراپیکال سندز حاوی اکسید روی و اکسید تیتانیوم، کره شیا، عصاره چای سبز، روغن نارگیل، روغن اوکالیپتوس، روغن تخم آفتابگردان، روغن جوجوبا، ویتامین E، صمغ زانتان، گلوکونولاکتون، گلیسیرین و لسیتین می باشد. چنانچه به دنبال ضد آفتابی هستید که تا این حد غلیظ نباشد و کمتر قابل رویت باشد، ضد آفتاب تراپیکال سندز با SPF 30 را مصرف نمایید.

 

3- کرم ضد آفتاب بیوتی بای ارث (Beauty By Earth)

ضد آفتاب بیوتی بای ارث

این ضد آفتاب فاقد چربی، یک مرطوب کننده روزمره محسوب می شود که از پوست نه تنها در مقابل اشعه های آفتاب، بلکه از ایجاد چین و چروک نیز محافظت می کند. بیوتی بای ارث دارای SPF 20، اکسید روی، آب آلوئه ورا، روغن نارگیل، گلیسیرین سبزیجات، سوربیتان، روغن آفتابگردان، روغن دانه جوجوبا، روغن کرچک، گلیسریل استارات، عصاره برگ رزماری، ویتامین C، نمک اپسوم، صمغ زانتان، روغن آرگان، عصاره خیار و عصاره جینکو بیلوبا می باشد. این شرکت همچنین یک کرم ضد آفتاب مخصوص بدن دارد که حاوی مواد معدنی با SPF 25 است.

 

4- کرم ضد آفتاب کیس مای فیس (Kiss My Face)

ضد آفتاب کیس مای فیس

این کرم ضد آفتاب مخصوص کودکان است و حاوی SPF 30 می باشد. این ضد آفتاب معدنی و ارگانیک بسیار مقاوم در برابر آب است و تا 80 دقیقه ماندگار می باشد. به همین دلیل بسیار مناسب برای زمان بازی کودکان در ساحل می باشد. در فرمولاسیون این ضد آفتاب، اکسید روی و اکسید تیتانیوم به کار رفته ست. ترکیبات دیگر این کرم شامل موم زنبور عسل، روغن کنجد و روغن آفتابگردان، عصاره آنتی اکسیدان های گوجی بری و انار می باشد که قدرت اثر بخشی آن را در برابر علائم پیری دو چندان می کند.

 

5- کرم ضد آفتاب سانتگریتی (Suntegrity)

ضد آفتاب سانتگریتی

این کرم ضد آفتاب در 4 رنگ (بسیار روشن، روشن، طلایی و متوسط) مختلف و طبیعی در دسترس قرار دارد. این ضد آفتاب به راحتی به پوست تان ترکیب می شود و هیچ لک یا رگه ای از خود بر جای نمی گذارد. این محصول حاوی پرایمر آرایشی، مرطوب کننده، SPF 30، ترکیبات ضد پیری و ضد التهابی است که وضعیت پوست را بهبود می بخشد و مشکلاتی چون آکنه و روزاسه را درمان می کند. سایر مواد به کار رفته در این کرم ضد آفتاب شامل اکسید روی، آب آلوئه ورا، روغن نارگیل، روغن دانه جوجوبا، نمک اپسوم، روغن تخم آفتابگردان، عصاره خیار، جلبک قرمز، عصاره چای سبز و روغن انار می باشد.

 

روش مصرف کرم های ضد آفتاب معدنی و ارگانیک

چنانچه تا کنون از کرم های ضد آفتاب شیمیایی استفاده می کردید، با جایگزین کردن ضد آفتاب های ارگانیک، باید منتظر ایجاد لکه ها و تغییراتی در پوست خود باشید. اما نگران نباشید این مشکل به مرور رفع خواهد شد. مواد معدنی موجود در این ضد آفتاب ها، نقش یک سد محافظتی را برای پوست ایفا کی کنند. در صورتی که از این کرم ها به درستی استفاده شود، در نهایت شفافیت و شادابی پوست را به ارمغان می آورند.

جهت مصرف صحیح کرم های ضد آفتاب معدنی، اقدامات زیر را انجام دهید:

  • در مقادیر کم از آن ها استفاده کنید.
  • مانند هر ضد آفتاب دیگری توصیه می شود، 15 الی 20 دقیقه پیش از خروج از منزل و فقط روی پوست تمیز و خشک استعمال شوند.
  • کرم را به صورت دورانی روی پوست بمالید و از ماساژ بیش از حد بپرهیزید.
  • درست است که برخی از کرم های ضد آفتاب معدنی، مقاوم در برابر آب هستند، اما همیشه پس از شنا مجددا آن را تجدید کنید.

 

شاد باشید.

 

[button color=”red” size=”small” link=”http://www.naturallivingideas.com/best-natural-organic-sunscreens/” ]لینک مطلب[/button]

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments