ضخیم تر شدن موهای زائد با لیزر!!! سورپرایز شدم!

ضخیم تر شدن موهای زائد با لیزر

سوال در رابطه با ضخیم تر شدن موهای زائد با لیزر :

ضخیم تر شدن موهای زائد با لیزر

آیا لیزر می تواند باعث ضخیم تر شدن موهای زائد شود؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بیمار :

من در حدود 6 جلسه لیزر با دستگاه لایت شیر لومنیز داشته ام. پس از چهارمین جلسه هیچ بهبودی در شرایط موهای بدنم مشاهده نکردم. در واقع در جلسه ی چهارم بود که متوجه شدم، پزشکم با افزایش انرژی دستگاه لیزر باعث پر پشت شدن و تیره تر شدن موهای بدنم شده است. آیا باید به درمانم ادامه دهم و امری طبیعی است و یا باید درمان دیگری را امتحان کنم و یا حتی کلینیک خود را تغییر دهم؟

پاسخ متخصصین در رابطه با ضخیم تر شدن موهای زائد با لیزر :

دکتر هارولد جی کاپلان می گوید:” نتایج حاضر در دانشگاه ها اینگونه نشان می دهند که لیزر موهای زائد با دوز و پالس های کم تر سبب رشد و تحریک مو به ضخیم تر شدن می شود.

یکی از دلایل احتمالی برای افراد با پوست تیره این موضوع است که پزشکان از تنظیم دستگاه هایشان برای درمان پوست های تیره هراس دارند و یا تکنولوژی بهتری را در دسترس ندارند.

ما معتقدیم که پزشکان نباید  از لیزر موهای زائد با دوز های بالا هراس داشته باشند وقتی که تنظیمات درستی را به کار می برند.

زیرا ما رشد موها در قسمت های مختلف بدن را با استفاده از لیزر دایود دیده ایم و تجربه کرده ایم.  این لیزر ها دارای پالس هایی با شدت کمتر و انرژی کمتری هستند که سبب این موضوع می شوند. ”

دکتر امید معمار در این رابطه می گوید: ” خوب، برخی از تکنولوژی های پیشرفته ی لیزر قادر به رفع موهای زائد بدن هستند. اول از همه باید اینگونه بگویم که اگر لیزر سبب افزایش حجم و رشد موها و ضخامت آن ها شده است، بهتر است که درمان خود را متوقف سازید . دوم، شما باید تمام مشاوره هایی که با پزشک خود داشته اید را دوباره بررسی کنید و گاهی مشکلات هرمونی در جلسات مشاوره از بیماران پرسیده نمی شود و پزشک از این امر کاملا بی خبر است، بهتر است حتما از این امر مطمئن شوید و یا خود قبل از لیزر موهای زائد بدنتان، پزشک را در جریان همه ی سوابق خود قرار دهید. سوم، توصیه می کنم لیزر دیگری مانند ان دی یگ و یا الکساندریت را امتحان کنید.”

دکتر روبرت استیتولم می گوید:” لیزر های با دوز پایین گاهی سبب تحریک فولیکول های مو شده و رشد آن ها را افزایش می دهد. اگر تنظمات دستگاه لیزر درست باشد، به هیچ عنوان سبب افزایش حجم موها نمی شود، بلکه بیشتر سبب کاهش حجم آن ها خواهد شد.”

به عقیده ی دکتر ای. دیکرسون:” نتایج از بیماری به بیمار دیگر بسیار متفاوت است. شرایط بسیاری می تواند سبب ایجاد نتایج نا مطلوب یا تغییر شرایط موها شود. به یاد داشته باشید که با پزشک خود کاملا صادق باشید و تمام اطلاعات شخصی و درمانی خود را در اختیار او قرار دهید. اگر موهای زائد در اثر اختلال هورمونی،  مصرف داروهای خاص و یا تحت شرایط ویژه ایجاد شده اند، حتما با پزشک خود در میان بگذارید. هر چه پزشک شما از اطلاعات  بیشتری داشته باشد، روند درمانی بهتری را برای شما مهیا خواهد ساخت. لیزر موهای زائد زمان می برد و به جلسات درمانی بسیاری برای رسیدن به نتایج مطلوب نیاز دارد. ”

لینک منبع

محقق: میترا کرمانیان

آیا شما نیز به این مشکل برخورده اید؟!

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments