شکستن چرخه معیوب مصرف مواد قندی و خستگی

چرخه خستگی

 

همه افراد مواد قندی را دوست دارند و هر چقدر بیشتر مصرف میکنند گرایش بیشتری به ان پیدا میکنند .شما به مقادیر بیشتری از شیرینی عادت میکیند و این موضوع میتواند برای سلامتی و برای رژیم غذایی شما مضر باشد .

 

هورمون ها ,تعیین کننده محل اضافه وزن

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

مواد قندی فقط در نوشیدنی ها وجود ندارد بلکه در شکلات و بیسکوییت و شیرینی و حبوبات هم موجود است.اگر شما میزان بالایی از مواد قندی مصرف نمایید دچار تحرکات بیش از اندازه و رفتار های عجولانه و تمرکز ضعیف خواهید شد .

 

مصرف بیش از اندازه مواد قندی باعث افزایش میزان قند خون شده و در نهایت منجر به خستگی میشود و شما را مجبور میسازد تا از محصولات کافئین دار به منظور کاهش خستگی استفاده نمایید .مواد قندی همانند کوکایین و هرویین ,دوپامین و اندورفین را تحریک میکند و به کمبود غذایی منجر میشود .

 

مواد قندی همانند یک دارو است ,یک گیاه دارویی با خاصیت اعتیادی بسیار بالا که دارای نوعی غیر طبیعی از گلوکز بوده و به ما انرژی های هیجانی میدهد .

 

در صورتی که شما یک مشکل وابسته به مصرف مواد قندی دارید و این مشکل جدی و یا حاد است ,جایگزینی غذا ها و نوشیدنی های شیرین با شیرینی های غیر طبیعی ,طبیعت شما را تغییر نمیدهد و همانند هر اعتیاد دیگری به مدت زمان نیاز است تا بدن و انفعالات شیمیایی مغز به حالت نرمال خود بازگردند .

 

در ادامه :عملکرد مواد قندی

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments