رفع شوره سر

شوره سر و سؤالات رایج آن (1)

راه های برطرف کردن شوره سر
شوره سر

شوره همان تکه‌های سفید رنگی است که ازسلولهای پوستی مرده جدا می‌شود و معمولاً با خارش همراه است .این وضعیت خود میتواند پیامدهای زیادی داشته باشد مانند ریزش مو و خشکی کف سر .

سبک زندگی امروز و عادتهای غذایی باعث شده‌اند تا شیوع شوره در میان مردم روز به روز بیشتر شود .بنابراین در این بخش به رایج ترین سؤالات مطرح شده در خصوص شوره سر می‌پردازیم :

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

1.دلایل اصلی بروز شوره کدامند ؟

شوره انواع متفاوتی دارد که به دلیل بیماری‌های متمایزی بروز میکنند و عبارتند از :

  • در اغلب موارد نوعی قارچ با نام مالاسزیا مسئول بروز شوره سر است .این قارچ به حالتی غیر قعال بروی پوست سر زندگی میکند و در مواردی دلایل نامشخصی باعث تحریک و آغاز فعالیت آن می‌شود که در نهایت شوره سر بوجود می‌آید

  • نوع دیگری از شوره سر با نام درماتیت سبوره شناخته می‌شود که باعث بروز شوره های چرب و قرمزی و التهاب کف سر می‌شود .این وضیعت اطفال را نیز دچار میکند و احتمال بروز آن بروی صورت و زیربغل هم وجود دارد .

  • پسوریازیس نیز نوعی مشکل پوستی است که بروی سر ظاهر می‌شود و در اثر رشد بیش از اندازه ی سلولهای پوستی بوجود می‌آید و با شوره همراه است

  • علاوه بر این موارد تغییرات هورمونی ،بیماری های قلبی ،کم خونی،اختلالات سیستم ایمنی ،استرس و نگرانی ،مشکلات ارثی ،فقر غذایی هم در بروز شوره سر موثرند

2.ایا شوره سر باعث ریزش مو می‌شود ؟

بیشتر افرادی گه به این وضعیت  دچارند،ریزش مو را نیز تجربه میکنند .به نظر میرسد که ارتباطی بین ریزش مو و شوره وجود داشته باشد .معمولا شوره با خارش همراه است و پس از آنکه شما محل مورد نظر را بخارانید،به فولیکولها آسیب رسیده و امکان ریزش مو را بیشتر خواهد کرد .خبر خوش این است که میتوان هر دو بیماری را به خوبی درمان نمود و جای نگرانی نیست .بهتر از قبل از همه به فکر درمان شوره سر باشید .

[divider]

نگارنده :فرحناز آل احمد

گروه پزشکان تهران اسکین 

[divider]

تهران اسکین ارائه دهنده ی بهترین خدمات  در زمینه لیزر درمانی با نازلترین قیمت ها  !!

2 عامل اصلی تعیین کننده موفقیت لیزر درمانی است : مهارت متخصص و دستگاه مورد استفاده.

در مطب های تخصصی معرفی شده از طرف این سایت از متخصصین به رسمیت شناخته شده و آموزش دیده در استفاده از تکنولوژی لیزر استفاده می شود. سطح مهارت این افراد بسیار بالا و دارای مدارج علمی شایان توجه ایی هستند که باعث اعتماد مراجعین به آنها می شود.

در شعبه های مختلف این مرکز از دستگاه های به روز و متفاوت استفاده می شود که شانس انتخاب “گزینه مناسب” را به مراجعین می دهد تا بهترین نتیجه را داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments