سیاهی دور چشم های خود را با لیزر برطرف کنید

سیاهی دور چشم

برطرف کردن سیاهی دور چشم ها یکی از مهم ترین ترین نگرانی ها در بین خانم هاست. اولین و مهم ترین مسئله در فرایند برطرف کردن این سیاهی پیدا کردن یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با تجربه است. متخصص یا جراحی که می تواند به طور کامل پوست را معاینه کرده و علت به وجود امدن این تیرگی را در اطراف چشم توضیح دهد. اگر مشکل فقط مشکل پوستی باشد، مراقبت مداوم از پوست و استفاده از کرم های مناسب به رفع مشکل کمک خواهند کرد.

در سال 2014 بسیاری از کمپانی های آرایشی کرم های فوق العاده ای تولید کرده اند که به بهبود سیاهی دور چشم کمک بزرگی می کنند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر در اطراف چشم فرورفتگی وجود داشته باشد یک پر کننده بسیار موثر خواهد بود. گاهی نیز فرایند لیزر درمانی به پوست ظاهر بهتری خواهد بخشید و با مراقبت از پوست اثر لیزر ماندگارتر خواهد بود. اگر برآمدگی چربی در زیر چشم وجود داشته باشد، جراحی توصیه می شود، به ویژه اگر روش های دیگر موثر نباشند.

جوانسازی پوست با لیزر می تواند به برطرف کردن سیاهی دور چشم کمک کند، اما بروز این سیاهی دلایل دیگری نیز می تواند داشته باشد که هر یک با روش های درمانی موجود قابل درمان خواهند بود:

  • ازدیاد رنگدانه ها (هایپرپیگمنتیشن): افزایش بیش از حد رنگدانه ها در زیر پوست چشم ها باعث بروز این مشکل می شود. این حالت با کرم روشن کننده یا با جوانسازی پوست با استفاده از لیزر برطرف می شود. لیزر لکه های تیره را حذف می کند.
  • رگ های خونی زیر پوست (Hypervascularity): برخی دستگاه های لیزر و همچنین IPL می توانند به کاهش این رگ های خونی کمک کنند.
  • سایه های ناشی از برآمدگی زیر چشم (dermatochalasis): در برخی موارد استفاده از پر کننده ها می تواند سطح فرو رفته را با برآمدگی زیر چشم برابر کند. در موارد جدی تر جراحی تنها راه برطرف کردن این مشکل است.

سیاه شدن زیر چشم علل مختلفی دارد که درمان آن نیز براساس علت بروز مشکل انتخاب می شود. پوست زیر چشم ممکن است چروک هایی داشته باشد. کرم ها و لایه برداری با لیزر که پوست را صاف می کند، ممکن است این چروک ها را برطرف کنند. اگر عضله زیرین بیش از حد فعال باشد، با مقداری بوتاکس شل می شود.

پوست پلک بسیار نازک است. دایره های سیاه ممکن است تا حدی به وجود عروق خونی مایل به آبی مربوط باشد که در زیر پوست قابل مشاهده هستند. در حالت عمیق تر پف زیر چشم یا کیسه های چربی که زیر چشم قرار دارند با هیچ پوششی پنهان نمی شوند. در برخی موارد نیز رنگدانه ها در این بخش تجمع پیدا می کنند که واکنش این رنگدانه ها به لیزر متغیر است.

لینک منبع

نگارنده و محقق: سمیه محمدی

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments