لیزر موهای زائد زیر بغل

پاسخ به مهم ترین سوالات لیزر موهای زائد ،بخش اول

بهترین لیزر موهای زائد زیر بغل
لیزر موی زائد

لیزر موهای زائد یک روش پر طرفدار در بین مردان و زنان جوان است. این روش نسبتا جدید محسوب می شود، به همین دلیل سوالات زیاد در مورد طریقه کار این روش، عوارض آن و غیره در بین مراجعین وجود دارد. هدف این مقاله پاسخ به چند پرسش مهم و رایج در مورد لیزر موی زائد است.

آیا لیزر واقعا یک روش دائم در حذف موی زائد است؟

اگر بخواهیم جواب کوتاهی به این سوال بدهیم خیر، لیزر موی زائد یک روش دائمی محسوب نمی شود. اما این پاسخ نیاز به توضیحاتی دارد. لیزر از طریق گرم کردن فولیکول مو جلوی رشد موی جدید را می گیرد. این امر فولیکول های مو را برای مدت طولانی در وضعیت خواب و عدم فعالیت قرار می دهد – زمان استراحت فولیکول مو پس ز لیزر بسیار طولانی تر ز زمان استراحت پس از شیو کردن و وکس کردن است. زمانی که مو دوباره رشد می کند، بسیار نازکتر و روشن تر و تراکم آنها نیز کمتر خواهد بود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

گر چه لیزر همیشه به عنوان یک روش دائمی برای از بین بردن موهای زائد مطرح می شود، اما در حقیقت این روش تراکم موهای زائد را به طور چشمگیری و برای همیشه کم می کند.

طبق بررسی های انجام شده لیزر موی زائد بر روی افرادی که دارای پوست تیره و موی روشن هستند، بهترین تاثیر را دارد. به علاوه برای به دست آوردن بهترین نتیجه توصیه می شود که فرایند لیزر درمانی توسط یک فرد آموزش دیده، با تجربه و با مهارت و زیر نظر یک پزشک متخصص پوست انجام شود.

لیزر موی زائد چطور کار می کند؟

بهترین عملکرد لیزر موهای زائد
چگونگی عملکرد لیزر موهای زائد

لیزر درمانی از پرتوهای لیزر با حرارت بالا استفاده می کند. در طول فرایند لیزر درمانی این پرتوها فولیکول را گرم کرده و به آن آسیب می زنند. فولیکول های مو درست زیر پوست قرار دارند و موهای جدید تولید می کنند. اگر فولیکول مو نابود شود، تولید مو به طور موقت غیر فعال می شود.

در حالیکه اصلاح، شیو کردن و وکس کردن موها را فقط از روی سطح پوست از بین می برند و فولیکول مو را هدف قرار نمی دهند. اما لیزر در واقع ریشه مو را هدف قرار می دهد.

قسمت هایی که معمولا از لیزر برای رفع موهای زائد آن استفاده می شود، عبارتند از:

  • قفسه سینه
  • پشت
  • شانه ها
  • گردن
  • خط بیکینی
  • صورت (به جز اطراف چشم ها)

همانطور که گفتیم این روش بر روی افراد دارای پوست روشن و موی تیره خیلی خوب اثر می کند و علت آن این است که لیزر ملانین مو را هدف قرار می دهد. حتی اگر برخی موها از بین نروند، روشن تر شدن رنگ آنها پس از لیزر درمانی باعث می شود کمتر روی پوست به چشم بیایند. بعضی موها نیز جند روز پس از انجام لیزر می ریزند.

به طور کل لیزر موی زائد یک روش سریع است. بخش های کوچکی مانند بالای لب ها یا زیر بغل تنها چند دقیقه طول می کشند. بخش های بزرگتری مانند پشت یا قفسه سینه ممکن است حدود یک ساعت طول بکشند. به هرحال از لیزر می توان برای حذف موهای کل بدن در یک جلسه استفاده کرد و این مسئله به خاطر سرعت بالای این روش است.

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/is-laser-hair-removal-permanent#how-it-works2″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید