از بین بردن موهای زائد صورت با لیزر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد

پاسخ به مهم ترین سوالات لیزر موهای زائد ،بخش دوم

بهترین لیزر موهای زائد صورت
لیزر موهای زائد صورت

آیا لیزر با درد همراه است؟

بله لیزر تا حدی درد دارد. درد ناشی از لیزر به برخورد بند پلاستیکی به پوست تشبیه می شود. اما درد آن قابل پیشگیری است. می توانید یک ساعت قبل از شروع جلسه لیزر از پمادها و کرم های بی حسی موضعی استفاده کنید تا درد ناشی از آن کاهش پیدا کند.

علیرغم موفقیت بالای لیزر موهای زائد، فولیکول های مو در نهایت بهبود پیدا می کنند و در نتیجه موی جدید تولید می کنند. بنابراین برای رسیدن به بهترین نتیجه لازم است لیزر در چند جلسه تکرار شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

چرا لیزر موهای زائد در چند جلسه انجام می شود؟

همانطور که گفتیم جلسات متعدد لیزر درمانی به دلیل دریافت نتیجه بهتر است. در واقع موهای بدن ما در چند مرحله رشد می کنند و در یک مرحله استراحت می کنند. لیزر بر روی موهایی که در دوره استراحت خود هستند، تاثیر نمی گذارد. همه موها همزمان با هم به استراحت نمی پردازند. بنابراین برای اینکه تمام موها تحت تاثیر لیزر قرار بگیرند، لازم است جلسات تکرار شوند. معمولا اکثر افراد بین 5 تا 7 جلسه لیزر لازم دارند.

فاصله بین جلسات هم 6 هفته خواهد بود، بدین ترتیب دوره کامل درمان ممکن است 9 ماه طول بکشد. پس از هر جلسه موهای زائد کاهش پیدا می کنند. هر مویی که باقی بماند یا مجددا رشد کند، روشن تر و نازک تر خواهد بود. طبق بررسی های انجام شده در هر جلسه لیزر درمانی حدود 15 تا 25 درصد موهای زائد کاهش پیدا می کنند. این میزان در افراد مختلف یکسان نیست.

برای اطمینان بیشتر از عدم تولید موی جدید می توانید جلسات لیزر درمانی خود را سالانه تکرار کنید. متناسب با ویژگی های فردی ممکن است یک یا دو بار در سال لازم شود برای لیزر موی زائد به کلینیک مراجعه کنید.

مزیت های لیزر نسبت به وکس و شیو کردن چیست؟

وکس و شیو روش هایی هستند که باید به طور مداوم و با فاصله های کم انجام شوند. این روش ها کاملا موقت هستند، باعث تحریک ریشه مو شده و رشد مو را افزایش می دهند و باعث بروز موهای زیر پوستی می شوند. اما جلسات لیزر با فاصله طولانی تری انجام می شود و پس از اتمام دوره نیز فرد تا مدت ها نیازی به استفاده از هیچ یک از روش های دیگر ندارد. همچنین لیزر علاوه بر اینکه موهای زیر پوستی راا از بین برده و رشد موها را تحریک نمی کند، باعث نرمی و لطافت پوست بدن نیز می شود.

لیزر هیچ یک از عوارض ناشی از شیو کردن و وکس را ندارد. اگر مدام از وکس استفاده می کنید، می دانید که لازم است اجازه دهید موهای زائدتان رشد کنند تا بتوانید با استفاده از واکس آنها را برطرف کنید، اما زمانی که تصمیم به استفاده از لیزر می گیرید، باید موهای خود را شیو کنید و هیچ نیازی به وجود موی زائد بر روی سطح پوست نیست. کرم های موبر نیز دارای مواد شیمیایی هستند که احتمال بروز حساسیت های پوستی را افزایش می دهند.

[button color=”blue” size=”medium” link=” https://www.healthline.com/health/beauty-skin-care/is-laser-hair-removal-permanent#takeaway4″ target=”blank” ]لینک منبع[/button]

نگارنده: سمیه محمدی

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید