روش های کوتاه و اثر بخش برای لاغر شدن

670px-Get-Skinnier-Step-1-Version-21- همان ماده ی غذایی را که در خانه کم دارید و به آن نیاز دارید خریداری نمایید .. بیش از حد نیاز اقلام غذایی را خریداری نکنید و همیشه کم بخرید تا مواد غدایی تازه تری مصرف کنید.

 

670px-Get-Skinnier-Step-3-Version-22- سعی کنید خود را عادت بدهید که ایستاده تلوزیون تماشا کنید و یا می توانید به آرامی روی تردمیل راه روید و هم زمان تلوزیون تماشا کنید . یا اگر به نشسته دیدن تلوزیون علاقه منید برنامه هایی را تماشا کنید که زمان کوتاه تری از وقت شما را می گیرند بعد از تمام شدن برنامه ی تلوزیونی سریع از جای خود بلند شده و خود را مشغول کار دیگری کنید …. از خوردن غذاهای پر کالری ( ذرت – نوشابه – ساندویج های پر چرب) در هنگام تماشای تلوزیون پرهیز کنید ..

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

670px-Get-Skinnier-Step-4-Version-23- همراه با گوش دادن موسیقی های بسیار شاد و انرژی بخش ورزش کنید و یا بدوید .. دویدن همراه با موسیقی اثر بخشی رژیم های کاهش وزن را چندین برابر می کند .

 

 

670px-Get-Skinnier-Step-94 – خوردن سبزیجات در دو وعدهی نهار و شام برای افراد سالم ، ضروری می باشد … بسیاری از ایرانیان از خوردن سبزیجات در طول روز اجتناب می کنند . این یکی از بزرگترین رفتارهای غلط تغذیه ای است …

 

 

670px-Get-Skinnier-Step-10

5- رژِم های بسیار سخت و سنگین که باعث کاهش وزن سریع خواهند شد را فراموش کنید آرام لاغر شدن برای بدن مفید است … اصل مهم تغذیه ای را ازیاد نبرید ( رعایت تنوع و کم خوری )

 

670px-Get-Skinnier-Step-5-Version-26- هیچ چیز به اندازه ی داشتن یک دوست ورزشکار به شما انگیزه برا ی ورزش کردن نمی دهد … با یک دوست ورزش کردن روحیه ی شما بهتر می شود و شادتر می شوید …

 

670px-Get-Skinnier-Step-7

7- همیشه سعی کنید سایز و اندازه ظرف های خود را کوچک انتخاب کرده ، همیشه در ظرفهایی که اندازه کوچکتری دارند غذای خود را میل کنید ..( به این کار عادت کنید بعد از چند وقت بدون اینکه بخواهید وزن شما تا اندازه ای کمتر از قبل خواهد شد )

 

 

670px-Get-Skinnier-Step-6-Version-2

8- اگر مسیرخانه تا سر کار یا خانه تا سوپر مارکت غذایی به اندازه کوه کندن سخت و طاقت فرساست از دوچرخه استفاده کنید دوچرخه سواری همراه با عرق کردن کالری بیشتری از پیاده روی می سوزاند..

 

670px-Get-Skinnier-Step-11

9-  همیشه خود را آنطور که هستید ببنید و دوست داشته باشید برای بهتر شدن بسیار تلاش کنید ولی از شرایط فعلی خود کابوس و بحران نسازید …

 

 

670px-Get-Skinnier-Step-12 10- اگر خانم هستید هر چند وقت یکبار هورمون های تیروئیدی و جنسی خود را ارزیابی کنید ..

تغذیه و رژیم درمانی در کلینیک لاغری و تناسب اندام  آلومینا در زمینه های زیر مشغول به فعالیت است :

1- مشاوره تغذیه و رژیم درمانی  2- دستگاه لاغری ( مخصوص کاهش سایز ، با متد جدید کویتیشن ، آر اف و وکیوم ) 3- مشاوره روانشناسی چاقی و لاغری

school_collection

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments